Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 8 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 73

Onderwerp: Vliegen van/naar/via New York (JFK)

  1. Top | #31
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: 7 uur new york

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    In de Delta terminal winkeltjes kijken. Dan ben je met 10 minuten klaar.
    Dan moet je het wel heeeel rustig aan doen, anders sta je al na 5 minuten buiten.
    De Delta terminal is een van de oudere, wij hebben daar vorig jaar ook een paar uur gewacht, het enige is boek meenemen en gaan lezen of zo.
    Inderdaad een taxi naar Long Beach lijkt me een leuk alternatief.
    Eric

  2. Top | #32
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: 7 uur new york

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric Bekijk Berichten
    Dan moet je het wel heeeel rustig aan doen, anders sta je al na 5 minuten buiten.
    De Delta terminal is een van de oudere, wij hebben daar vorig jaar ook een paar uur gewacht, het enige is boek meenemen en gaan lezen of zo.
    Inderdaad een taxi naar Long Beach lijkt me een leuk alternatief.
    Eric
    Ik heb bijna geen winkel gezien daar op New York Airport.Moesten nog zoeken en naar een nadere terminal lopen om bij de BK te gaan eten.Laptop gebruiken, ho maar, kon geen WIFI punt vinden.Neem een goed boek mee of een paar leuke games op de laptop en je komt je tijd wel door.

    Succes

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  3. Top | #33
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: 7 uur new york

    Misschien een optie is naar Coney Island te gaan. Wij zijn daar een paar keer met de kinderen naar toe geweest toen we in Manhattan woonden. Is een soort pier van Scheveningen. Is wel een beetje oud, maar is nog steeds redelijk populair. Je kan naar het strand, ze hebben er een soort kermisattracties (hele jaar door), Nathan's Hot Dog stand, etc. Er zit zelfs een soort Seaworld (maar dan veel kleiner). Wij vonden het echt leuk daar.

    Ligt een beetje aan wanneer je precies gaat, en hoe laat je die 7 uur moet wachten. Is ongeveer 25 min. met de taxi vanaf het vliegveld. Misschien is er ook wel andere verbinding. De kans dat je in de file komt is ook niet zo groot.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #34
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 7 uur new york

    Bedankt voor de suggestie. Ik zal dat eens even gaan uitzoeken. Is ook declareerbaar ;-) , want daar zaten toch Amerika's eerste commerciële tattoo-artiesten, dus wordt het een werkbezoek :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #35
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: 7 uur new york

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Bedankt voor de suggestie. Ik zal dat eens even gaan uitzoeken. Is ook declareerbaar ;-) , want daar zaten toch Amerika's eerste commerciële tattoo-artiesten, dus wordt het een werkbezoek :-)
    Haha ! Dat heb ik gemist dan, ik ben er ook maar 3 keer geweest of zo :-P !

    Ze hebben er wel een beroemde houten achtbaan, officieel beschermd of zo, die al heel lang daar staat. En ook erg snel is. Ik heb hem ook een keer geprobeerd, je wordt van hot naar her geslingerd. Maar ik moest het een keer doen. Hij heet de Cyclone, hier de link:

    http://www.astroland.com/cyclone.html
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  6. Top | #36
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 7 uur new york

    Ik heb een behoorlijk oud boek over tatouage (mooi oud woord ook) waar dat in vermeld stond en het schijnt dat de originele eerste tattoo shop er nog is. En op de website http://www.coneyisland.com/ staan ook nog een paar heftig getatoeëerde personen. Ik ga gewoon even kijken.
    En dan pak ik die achtbaan ook nog even mee.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #37
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 7 uur new york

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Ik heb een behoorlijk oud boek over tatouage (mooi oud woord ook) waar dat in vermeld stond en het schijnt dat de originele eerste tattoo shop er nog is. En op de website http://www.coneyisland.com/ staan ook nog een paar heftig getatoeëerde personen. Ik ga gewoon even kijken.
    En dan pak ik die achtbaan ook nog even mee.
    Ben benieuwd hoe de Cyclone je bevalt.. De site van het pretpark staat trouwens hier: http://www.astroland.com/ (wij hebben hem nog nooit gedaan..)

    Leuk feitje: ze hebben hem een kleine periode achteruit laten rijden



    Maar vooruit lijkt hij ook leuk :

    Laatst gewijzigd door Njit; 05-02-07 om 16:12.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #38
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: 7 uur new york

    De achtbaan gaat helaas niet door Astroland opent op 9 April en zo lang wou ik niet blijven wachten......:-)
    Dus het wordt solemente de Boardwalk met zijn freakshows, ook leuk tijdverdrijf.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #39

    Standaard Tussenlanding in New York. Mag je de luchthaven af?

    Hallo Allemaal,

    Graag zou ik jullie ervaring even lenen voor de volgende vraag:
    Wij willen in februari naar Orlando en maken dan een tussenlanding op JFK New-York. We hebben daar een wachttijd van 4.30 uur. We zouden van de gelegenheid gebruik willen maken om even snel naar de fotozaak H&M te gaan.
    Vraag 1:
    Mag je bij een tussenlanding de luchthaven verlaten?
    Vraag 2: Als dat mag, hoelang voor vertrek moet je dan weer terug zijn?
    Vraag 3: Denken jullie dat ik genoeg tijd heb om dit te doen?
    Vraag 4: Zien jullie ergens een reden om het NIET te doen?

    Alvast bedankt!

    André

  10. Top | #40
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Tussenlanding in New York. Mag je de luchthaven af?

    Ik denk niet dat je tijd hebt dit te kunnen doen.
    Je moet als je geland bent eerst door immigrations heen wat op JFK zo maar een uur tot 1.5 uur kan duren.
    Dan moet je je bagage gaan afhalen en opnieuw laten inchecken.
    Vervolgens wil je naar een fotozaak die naar alle waarschijnlijkheid niet om de hoek ligt, als het in of bij manhattan ligt dan ben je heen en weer zonder uit de taxi te stappen ook zomaar minimaal een uur onderweg.

    Vraag 1:
    Ja het mag geen probleem, je kan de luchthaven verlaten als je dat graag wilt.

    Vraag 2:
    1.5 uur van te voren weer aanwezig op de luchthaven. Je moet opnieuw door de controles waar lange rijen voor staan (zeker op een luchthavben als JFK) en je moet een half uur voor vertrek ongeveer bij je gate zijn omdat ze dan beginnen te boarden.

    Vraag 3:
    Nee.

    Vraag 4:
    Qua tijd ga je dit nooit redden dus dat is een goede reden dit niet te gaan proberen.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •