Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 11 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 108

Onderwerp: FAQ: Villa huren in Florida

  1. Top | #61
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    nog nooit een cent extra moeten betalen ;-)

  2. Top | #62
    Stamgast arno's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    wormerveer+davenport
    Berichten
    151

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    ook wij betalen niets extra

  3. Top | #63
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Wij betalen 150$ zoals afgesproken op het contract
    Love to Travel

  4. Top | #64
    Regelmatige Bezoeker steson's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    36

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Wie kan mij helpen ?????

    Ik zoek een villa omgeving Orlando voor 2 volw. met uitzicht......
    Ik zou niet graag hutje mutje willen zitten met de buren, maar een beetje uitzicht voor als je 's avonds nog op je lanai hangt is ook wel leuk !
    Wij zoeken een luxe villa met pool (en bij voorkeur ook een jacuzzi), wifi en een BBQ. Op welke site kan ik nu op al die dingen zoeken ??

    En ik lees her en der dat er sommige wijken aan het verpauperen zijn.
    Hoe weet ik nu welke wijken nog aan onze 'eisen' voldoen, dus mooie luxe villa's met zwembaden en een beetje levendig ??
    Of is het een idee om aan een golfbaan te zitten (ik kan het niet hoor !!)?

    Ik zoek voor mijn gevoel een speld :-?

    Sonja

  5. Top | #65
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steson Bekijk Berichten
    Ik zoek een villa omgeving Orlando voor 2 volw. met uitzicht......
    Hoe weet ik nu welke wijken nog aan onze 'eisen' voldoen, dus mooie luxe villa's met zwembaden en een beetje levendig ??
    Of is het een idee om aan een golfbaan te zitten (ik kan het niet hoor !!)?
    Een villa met uitzicht......uitzicht op? Een vijver, een golfbaan, een meer..... Er staan duizenden villa's te huur, even googelen en je vind ze. Waarom kijk je niet op Google Earth als je een aantrekkelijke villa hebt gevonden? Met streetview rijd je ahw door de buurt.

    En wat versta je onder een beetje levendig? Men is daar over het algemeen vrij op zich zelf; de communities zijn erg rustig. Aan een golfbaan is niet ongezellig, maar zelfs dat zorgt voor weinig leven in de brouwerij.

    Kies een jonge community, dan heb je geen last van verpaupering. Maar ook in de oudere communities zoals Lindfields is het prima toeven hoor.

    Om tot een goede keuze te komen, moet je wel wat werk verzetten maar er is ontzettend veel informatie beschikbaar. Als je wilt kan je per community de criminaliteitscijfers inzien. Google is je vriend.

    Verder kan je natuurlijk altijd met de bekende bedrijven overleggen, denk aan usafunvacations.nl, american estates.nl, d-reizen en americanvacations.nl. Voorpret, het kost wat tijd maar je hebt er zo'n plezier van.



  6. Top | #66
    Regelmatige Bezoeker steson's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    36

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Helder.

    Met uitzicht bedoelde ik dus:
    niet op de achtertuin/zwembad van je overburen kijken......
    aan water zou geweldig zijn, omdat mijn man graag een hengeltje uitgooit !!
    En dat is dus het punt: er staan echt 1000-den villa's te huur, zoveel dat ik het niet meer weet !! Is een lage prijs wel goed of moet ik het duurder zoeken om echt kwaliteit te krijgen ??

    Ik heb alleen wel gelezen dat sommige wijken achteruit aan het gaan zijn en dat men beter een villa kan huren aan een golfbaan voor kwaliteit.
    Nu weet ik echter niet eens wat ik kan verwachten, want ik heb tot nu toe alleen maar in hotels en resorts geslapen...... Hoe weet ik trouwens wat een 'jonge' community is ?? Ik lees alleen namen van villawijken.....

    Ik ben van plan via AE te boeken, omdat de totaalpakketten best gunstig zijn met vlucht, huurauto en twee villa's in verschillende delen van Florida. Tot nu toe kon ik mijn voorkeuren niet kwijt, maar zal eens verder informeren.

    Zoek aan de Golf van Mexico ook een villa, liefst met zeezicht, maar weet niet of ik dan in Naples moet zitten of Marco Island ??

    Alvast bedankt !!
    Laatst gewijzigd door steson; 08-12-10 om 18:32.

  7. Top | #67
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Florida is een fantastisch vakantieland. Een geslaagde vakantie vraagt veel voorbereiding. Je kunt dit doen door er veel tijd in te steken en alles uit te pluizen. Voor sommigen is het verstandiger om gebruik te maken van de kennis van het reisbureau. Een forum is geen reisbureau, hier wordt meer informatie uitgewisseld. Maak eerst je eigen plan en vraag dan adviezen en tips, dat werkt vast prima. In jouw geval heb je, als ik je goed begrijp, nog helemaal geen idee en dan wordt het heel lastig om je verder te helpen. Toch wat tips en opmerkingen:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steson Bekijk Berichten

    Met uitzicht bedoelde ik dus:
    niet op de achtertuin/zwembad van je overburen kijken......

    Dat is vrij simpel, als je een naam van een wijk of een adres hebt, google je de kaart op. Je kunt dan toch precies zien waar je op kijkt? En of je pool misschien op het noorden ligt....
    aan water zou geweldig zijn, omdat mijn man graag een hengeltje uitgooit !!

    Zie hierboven: je ziet vanzelf of de villa op een meer uitkijkt.
    En dat is dus het punt: er staan echt 1000-den villa's te huur, zoveel dat ik het niet meer weet !!

    Tsja, de keuze is toch echt aan u......:wink:
    Is een lage prijs wel goed of moet ik het duurder zoeken om echt kwaliteit te krijgen ??

    Even een open deur: Alle waar is naar zijn geld. Maar vergis je niet: een eenvoudige villa met pool is vaak luxer dan wij hier gewend zijn.
    Ik heb alleen wel gelezen dat sommige wijken achteruit aan het gaan zijn en dat men beter een villa kan huren aan een golfbaan voor kwaliteit.

    Welke communities bedoel je dan precies?
    Nu weet ik echter niet eens wat ik kan verwachten, want ik heb tot nu toe alleen maar in hotels en resorts geslapen...... Hoe weet ik trouwens wat een 'jonge' community is ?? Ik lees alleen namen van villawijken.....

    Prima toch? Je moet dan wel even doorzoeken. Google je bijvoorbeeld 'lindfields' dan vind je vast meer informatie over deze community. Bijvoorbeeld dat het er al wat ouder is, maar dat het prima wordt onderhouden. Zoek je op 'Champions Gate' , dan lees je vast dat dit een vrij nieuwe community is.

    Je kunt ook hier op het forum gericht informatie over een bepaalde community vragen. Dat is echt veel effectiever. Er zijn er namelijk tientallen...... Pak er dus eens een kaart bij en begin af te strepen welke communities niet in aanmerking komen.
    Ik ben van plan via AE te boeken, omdat de totaalpakketten best gunstig zijn met vlucht, huurauto en twee villa's in verschillende delen van Florida. Tot nu toe kon ik mijn voorkeuren niet kwijt, maar zal eens verder informeren.

    Da's een prima idee, vooral als je zelf niet goed weet waar te beginnen. Je geeft dan gewoon je verwachtingen en eisen op en laat hen het werk doen. Een goed advies is altijd wel, om vooral meerdere offertes aan te vragen.
    Zoek aan de Golf van Mexico ook een villa, liefst met zeezicht, maar weet niet of ik dan in Naples moet zitten of Marco Island ??

    Het wordt misschien eentonig, maar ook dit is toch echt een kwestie van je zelf inlezen. Wat is leuker-vragen zijn echt moeilijk te beantwoorden. Wat is leuker: Amsterdam of Rotterdam, een hond of een kat, diesel of benzine, de moeder of de dochter.......#-o? Bovendien zijn er nog veel meer leuke plaatsen aan de Gulf Coast. Ook hier geldt weer: leg de vraag eens voor aan je reisbureau en laat hen een voorstel doen
    Alvast bedankt !!
    . Graag gedaan!



  8. Top | #68
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Wij hebben eerst gekeken op de site van USAfunvacations welke villa's er binnen ons budget waren. Vervolgens hebben we telefonisch contact gehad met USAfunvacations over onze voorkeuren. Uiteindelijk is het Lindfields geworden. Deze was € 100,00 duurder dan de overige villa's die ik had uitgezocht, maar de ligging heeft de doorslag gegeven. Het is voor ons ook de eerste keer dat we in een villa gaan en er zal achteraf best wel iets zijn waarvan we zeggen: "hadden we maar...". Maar iedereen heeft zo z'n eigen voorkeuren dat het moeilijk is om alle ervaringen van anderen mee te laten wegen in je eigen beslissing.

  9. Top | #69
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    Uiteindelijk is het Lindfields geworden. Deze was € 100,00 duurder dan de overige villa's die ik had uitgezocht, maar de ligging heeft de doorslag gegeven. .
    Goeie keuze, hoor! Lekker centraal, alles bij de hand qua winkels en restaurants en op korte afstand van Disney en de I4 en de 27. Mooi aangelegde, grote wijk. Wel wat ouder maar de meeste villa's zijn prima onderhouden en het groen is volgroeid.



  10. Top | #70
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    En lekker rustig, met een leuk sluipweggetje (Funie Steed Road) richting Disney.
    Publix, Walmart en Supertarget op 5 min., evenals de meeste grote ketenrestaurants.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •