Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 11 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 108

Onderwerp: FAQ: Villa huren in Florida

  1. Top | #31
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Sommigen rijden Lada, anderen Rolls Royce.
    Anderen kopen Aldi, sommigen in de speciaal zaak.
    Ieder zijn meug zou ik zeggen...
    Mag ik vragen wat u met deze opmerking precies bedoelt?
    Zoals ik het nu interpreteer beschouwd u de villa`s van american estates beneden u stand......

  2. Top | #32
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten
    Wij hebben 2 keer gehuurd van de Fam. Roemer (Peter en Joke) In 2002 in Florida Palms (aan de 192 tussen de John Young Pkwy en Orange Blossom trail) en in 2003 een villa aan Indian Ridge Trail north. We zijn het contact met de Roemers verloren, diverse mailtjes verstuurd, maar geen antwoord.

    Mijn vraag is nu: Kent iemand deze mensen, wonen ze nog in FL, verhuren ze nog de villas, en zijn ze nog te bereiken?

    Als iemand iets meer weet horen we het graag!

    Mijn vrouw is bekend met deze personen vanwege haar vorige werk, ze zal morgen eens even informeren bij een oud collega of die wat weet.

    Ze hadden idd een C1000 supermarkt in NL en huizen te huur in Florida.

    Mocht ik wat horen dan meld ik me, laatste wat wij weten is dat ze een paar jaar terug schade hadden door een tornado o.i.d. maar zelf niets mankeerde.


  3. Top | #33
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    €650 per week lijkt veel, maar als je dat deelt met 4, 6, of misschien wel 10 personen valt het best mee. Met z'n 2en in een villa is misschien een beetje decadent, maar wel heel lekker

  4. Top | #34

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    @ ietie.

    éérst en vooral mag je jij tegen mij zeggen hoor!:razz:
    Het enige wat ik bedoel de prijs (dikwijls) afhankelijk is van wat er geboden wordt.
    Hoe dichter bij de parken b.v.b., hoe duurder.
    Zit je er niet mee dat je langer in de auto zit dan nodig, met de klassieke vraag van de kids, "is het nog ver??", wie ben ik dan om dit te becritiseren.
    Als elke slaapkamer T.V. en D.V.D heeft en je komt er alleen maar om te slapen en bijgevolg niet nodig, Dito.
    Ik bedoel maar, als iedereen een motel zou boeken i.p.v. een sterren hotel zouden die laatste geen bestaans recht hebben.
    En toch zijn er genoeg mensen die deze luxe kunnen apprecieren en bereid zijn om hiervoor te betalen.
    Ik persoonlijk behoor tot de laatste categorie en mocht dit je storen bied ik je graag bij deze mijn excuses aan...

  5. Top | #35
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Wij huren voor de vierde keer een villa. De voorgaande keren via AE nu van particulier op Hampton Lakes. De afgelopen jaren hadden we prachtige villa's. Alles erop en eraan. En dat voor prijzen die in geen verhouding staan met de verschrikkelijke huurprijzen van villa's in de Europese vakantielanden. Tjonge, wat ze daar durven te vragen staat met wat je krijgt in geen verhouding.
    Wel moeten we eerlijk zeggen dat we dit jaar meer eisen aan het huis zijn gaan stellen. We zijn met z'n drieen maar huren een huis met 10 slaapplaatsen i.v.m. de ligging (community), fasciliteiten in en rondom het huis (internet, ligging zwembad, telefoon for free, badkamer e.d.). Ondanks dat je toch vaak hele dagen weg bent is het een fijn gevoel om lekker relaxed in een huis met wat luxe te vertoeven. Of dat nu meteen decadent is .......

  6. Top | #36

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sylly Bekijk Berichten
    eh..ja...dat snap ik, maar als ik 650,= betaal voor een villa ga ik liever in een hotel....
    Dat begrijp ik nou niet helemaal want een villa geeft veel meer comfort en vrijheid dan een hotel.
    Kentcourt

  7. Top | #37
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Sja, ieder zijn ding, maar wij gaan maar met 2, en als ik voor 100 euro per nacht een hotel neem, zit je echt wel lekker hoor Koken doe ik toch al niet als ik op vakantie ben.

    Ik vind beide leuk, en wil de 3 weken dat we gaan 2 weken in een hotel, en 1 week villa. Gewoon om af te wisselen.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 10-04-09 om 00:42. Reden: full quote verwijderd
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  8. Top | #38
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    De ouders van een vriend in Engeland hebben deze week een villa gekocht aan Bayside Drive, Kissimmee. Zodra het opnieuw is ingericht gaat ie weer in de verhuur.

    Hopelijk kunnen wij er voor een 'vriendenprijsje' een paar weken gebruik van maken

  9. Top | #39

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Wij hebben een vakantievilla gehuurd via Jeeves. Heeft iemand daar ervaring mee?

  10. Top | #40
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: FAQ: Villa huren in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kentcourt Bekijk Berichten
    Dat begrijp ik nou niet helemaal want een villa geeft veel meer comfort en vrijheid dan een hotel.
    helemaal mee eens



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •