Voor zover het mij is opgevallen kom je particulier orlandovillas ook nogal vaak tegen.
Welkom op het Florida Forum!
Dé grootste online community over Florida
...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!
Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!
p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!
Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.
De volgende aanbieders worden op het Forum regelmatig genoemd.
Reisburo's
AE = American Estates (Forumtopic)
AV = American Vacations - (Forumtopic)
ER = Exit Reizen - (Forumtopic)
USAFV = USA Fun Vacations - (Forumtopic)
FA = http://florida-accommodaties.startpagina.nl/ (overzichten van hotels en villa's (ook particulier))
Particulier
VRBO = Vacation Rental by Owners
MZ = Micazu
V2000 = Villas 2000
Laatst gewijzigd door Njit; 12-04-13 om 00:47.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Voor zover het mij is opgevallen kom je particulier orlandovillas ook nogal vaak tegen.
voor t huren van particulier : www.homeaway.nl
Wij hebben nu geboekt via www.ownersdirect.co.uk . Hopelijk gaat alles goed en kan ik een postief verslag schrijven als we er zijn
Net terug uit de USA. zijn 13 dec. vertrokken naar Orlando. Daar een huis gehuurd via American Vacation Homes. Wat wij aantroffen in onze huurvilla, was met geen pen te beschrijven. vies, smerig, zelfs de bedden!
Hebben besloten om toch te gaan slapen maar geen koffers uit te pakken. Volgende dag, zondag, gebeld met het nood-nummer. Kregen een meneer in Nederland aan de lijn. Deze heeft ons netjes aangehoord en de klachten opgeschreven, maar hij verklaarde dat het door de zondag langer kon duren voor er een oplossing was.
Echter, binnen een uur werden wij door een Amerikaanse mevrouw, Vanessa, opgebeld en konden wij een ander huis krijgen. Dit was op hetzelfde villapark.
We mochten eerst gaan kijken en dan beslissen. Toen wij daar aankwamen, viel onze mond open van verbazing. Deze villa was nog mooier dan de villa`s die wij eerder gehuurd hadden. Wij hebben snel onze koffers verhuisd en hebben 8 heerlijke dagen in onze villa gehad.
Alles in onze villa was SUPER! Heerlijke bedden, verwarmd zwembad, mooie badkamers en vooral schoon!
Ook het park zelf was voorbeeldig. schoon en netjes onderhouden
Ik kan niet anders zeggen: Chapeau voor American Vacation Homes!!
Laatst gewijzigd door Njit; 04-01-09 om 19:18.
Vreemde vraag misschien, waarom niet gelijk naar de beheerders van de Villa gegaan?
Lijkt me dat, dat normaal gesproken een snellere manier is.
Ervaring heeft ons geleerd dat bij de beheerders vaak het Manâna, manâna principe geldt en dat en beetje druk vanuit de NL agent soms wel wil helpen.
Al moet ik gelijk toegeven dat dat per beheerder wel erg verschilt.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF
AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited
Ik ben nu al enige tijd bezig met uitzoeken van een villa
voor 19 April t/m 26 April in Orlando.
Na alle websites wel 3 of meerdere keren te hebben nageplozen:roll: heb ik
nu toch wel twee mooie villa's gevonden :
geocities.com/buenaventuralake (GBP 425)
watersongrentals (GBP 400)
Beide villa's hebben een vrij uitzicht alleen degene in Buenventuralakes
heeft ook nog een hot tub.
Nu ben ik zeer benieuwd of jullie ons kunnen adviseren waar we nu het beste een villa kunnen huren of misschien heeft iemand al eens 1 van deze villa's gehuurd ?