Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 36 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #41
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Berichten
    40

    Standaard

    @Ekkie: Je kan voor die 10$ ook kiezen voor 120 uur access op een periode van 30 dagen bij budgetdialup. Dan kan je toch wat uitgebreider surfen tijdens die paar weken dat je er zit.

  2. Top | #42
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    20

    Standaard betalen voor draadloos internet in hotel?

    goedendag,

    Wij gaan naar dit hotel
    http://www.ichotelsgroup.com/h/d/6c/570/en/hd/DISWG

    Ik zag staan dat ze daar draadloos internet hebben.

    Weten jullie of daar voor betaald moet worden, of dat dit erbij inbegrepen is?

    Gr Tonnie

  3. Top | #43
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    Betalen voor internet in hotels is iets van de vorige eeuw toch?

  4. Top | #44
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: betalen voor draadloos internet in hotel?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willie
    Ik zag staan dat ze daar draadloos internet hebben.

    Weten jullie of daar voor betaald moet worden, of dat dit erbij inbegrepen is?
    Meestal is dat gratis, zeker bij hotels als Holiday Inn.. Er staat ook een email-adres op die site, vraag het ze gewoon even...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    20

    Standaard wifi

    Ik heb het gevraagd.. Ik krijg als antwoord dat ik gewoon kan inloggen. Ik ga er dus vanuit dat er niet betaald moet worden..hij begint niet over kosten.

  6. Top | #46
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Internet: Clubhouse biedt wifi

    Tip voor villahuurders:
    check of de wijk een clubhouse heeft. Die is vaak centraal gelegen, of aan het begin van de wijk. Ik sprong een gat in de lucht van
    toen bleek dat het clubhouse gratis internet (vaste lijn via 2 pc's, en wifi) ter beschikking stelt aan de huurders. Deze post komt dan ook van het clubhouse in de wijk Highgrove, aan de overkant van route 27 helemaal aan het westelijke eind van de 192.

    Ik heb een oude laptop bij me, met windows 1.achterlijk en daarmee verbinding krijgen is een crime. De snelle vaste lijnen hier zijn dan ook een uitkomst.

    Zo'n clubhouse is trouwens helemaal een aanrader als je anderen wilt ontmoeten. Je maakt al gauw een praatje, en de tips zijn niet van de lucht (licht bewolkt op dit moment).
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #47
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Dank!!! Dat weten we óók weer...

  8. Top | #48
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Inmiddels kwam ik erachter dat m'n huidige verhuurder, IPG, ook een internet cafe runt in hun vestiging aan het eind van de 192. Kost wel $5 per uur. De toegang is overigens niet beperkt tot huurders van IPG. Hun kantoor is herkenbaar aan het geheel blauwe dak, en ligt recht tegenover de Publix aan de 192.

    Nog een internet mogelijkheid is er in de library naast de Publix. Er zijn daar wel wachttijden, maar internetten is daar wel gratis.

    Helemaal op luxe internetten kon ook via een gratis toegangspas (voor IPG huurders) voor Bahama Bay Resort, iets verder zuidelijk aan route 27, tegenover Regency Park resort. Maar daar hoorde helaas de luxe prijs van $10 per uur bij. Gek genoeg is het gebruik van hun wifi hotspot via je eigen laptop weer gratis.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  9. Top | #49
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Dat is al een paar jaar zo. Twee jaar geleden hebben wij ook via AE een huis gehuurd dat door IPG wordt beheerd. Bij het inchecken in het gebouw met het blauwe dak (staat daar echt in de middle-of-nowhere) zag ik toen links van de balie de internetcorner. Was vaak wel erg druk daar, met wachttijden tot een uur of meer. Prijs was toen nog $5 voor een half uur.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #50
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    De drukte bij IPG kan dus behoorlijk varieren. De paar keer dat ik bij de balie moest zijn zag ik niemand in de internetruimte.

    Ik zit er overigens aan te denken om alle internetlocaties en internetmogelijkheden bij te gaan houden op een kaart of zo. Ik denk dat er best wel animo voor zal zijn. De info die nu op het forum staat is nogal versnipperd. Misschien is het zelfs wel een sticky waard, maar zoiets laat ik uiteraard aan de moderators over.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •