Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 36 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    32

    Standaard

    Aansluiten via een dataport is het gebruik van internet dan altijd gratis in hotelkamers?

  2. Top | #22
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Milco
    Aansluiten via een dataport is het gebruik van internet dan altijd gratis in hotelkamers?
    Is niet altijd gratis. De Holliday Inn´s hebben vrijwel altijd de gratis snelle (Ethernet) aansluiting. Andere hebben free wireless, vaak in de lobby.
    Weer andere hebben een dial-up dataport in de kamer, soms gratis, soms tegen lokaal tarief(ook vaak gratis). Het kan geen kwaad om te informeren of dit "gratis lokale tarief" ook werkelijk gratis is.Veel hotels rekenen vaak een bedrag om de verbinding naar buiten te maken, en daar kun je nog weleens van schrikken.
    Voor de dial-up heb je natuurlijk wel een nummer nodig waar je heen kunt dial-uppen :lol:
    Dus toch een provider met lokale inbelnummers.

    Goed verhaal op de Microsoft Link trouwens. Ga het deze zomer ook eens wireless, op de KOA camping proberen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #23
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    Bij ons had iemand in de buurt een onbeveiligd draadloos netwerk, daar konden we mooi van af tappen. Wel fout, maar goed, was alleen maar om te mailen. Ik weet niet of je laptop draadloze netwerken ondersteund, als dat wel zo is probeer het dan in ieder geval wel ff. Wie weet heb je geluk

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard

    Alle meedenkers Bedankt :!:

  5. Top | #25
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    5

    Standaard Internetten in Florida

    Hallo allemaal

    Ik ga eind dit jaar naar Florida op vakantie. Graag zou ik dan via bijvoorbeeld een weblog contact willen houden met het thuisfront. Heeft iemand hier ervaring mee, hoe werkt dat?
    Zijn er in Florida veel internetcafés? Zo ja waar kan ik ze vinden?

    Groetjes Lotje

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: internetten in florida

    Je kan op veel plekken internetten.
    De meeste hotels hebben wel een computer met internetverbinding, veelal gratis ter beschikking voor hun gasten.
    Verder vaak in shoppingmalls, in computerwinkels waar je oog gratis terecht kan.
    Ook zijn er nog internetcafe's en dat soort plaatsen, waar je tegen betaling terecht kan.
    Er bestaat niet echt een lijst met adressen, dat kan ook niet, daarvoor veranderd de situatie teveel van dag tot dag.
    Succes, Eric

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker Karin71's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    70

    Standaard

    En in de bibliotheken! Op de Key's (marathon) kan je er gratis terecht, maar in sommige (in Orlando bijvoorbeeld) moet je een week-abonnement nemen voor 10 dollar. Ook niet de hoofdprijs dus. Vooral als je een paar dagen op een bestemming zit en je wil elke dag ff updaten kan dat prima werken.
    Karin en Wander (35 en 38 jaar) uit Zandvoort 8)
    Florida-1995-2005-2007

  8. Top | #28
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    5

    Standaard Gratis internet

    Hallo,wie kan mij helpen aan een gratis internet provider en tegen lokaal tarief(geen kosten) inbellen met mijn laptop vanuit kissimmee.
    Bedankt alvast Deejay :lol:

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    Je kan in de grote supers een CD halen van diverse providers. Vergeet niet je abo ook weer op te zeggen, anders gaat het je wel geld kosten.

  10. Top | #30
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Florida
    Je kan in de grote supers een CD halen van diverse providers. Vergeet niet je abo ook weer op te zeggen, anders gaat het je wel geld kosten.
    Idd, moet je opzeggen en dat gaat niet makkelijk, tenminste dat is mijn ervaring.Kijk eens hier. Kost niets alleen weet niet of dit werkt.

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •