Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 36 EersteEerste ... 12202122232432 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #211
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Heel veel campings (o.a. KOA) bieden tegenwoordig wifi aan, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Gewoon even checken op internet :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #212
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Oldenzaal
    Berichten
    52

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Heel veel campings (o.a. KOA) bieden tegenwoordig wifi aan, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Gewoon even checken op internet :-).
    Dat is enorm goed om te weten.
    Maar alleen weet ik nog niet welke campings het gaan worden, die zitten namelijk bij de georganiseerde rondreis inbegrepen.
    Moet ik de touroperator maar eens vragen, misschien kunnen zij mij antwoord geven.
    Alles over mijn Florida trip kun je terug lezen op: http://www.florida2009.nl

  3. Top | #213
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    Papendrecht/Utrecht
    Berichten
    18

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Ik ben van plan om mijn oude laptop mee te nemen, maar ik snap dat hele roaming verhaal niet helemaal. Geld dat alleen voor IPhones of ook voor laptops.
    2017: The Deep South!

  4. Top | #214
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Ook voor laptops als je een mobiel internet abonnement hebt voor je laptop. Wifi of internet access dat wordt aangeboden in hotels of campings heeft het probleem van roaming niet.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #215
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Gebruik NOOIT het mobiele internet op je iPhone of andere mobiele telefoon, of via een doggle. Het kost je klauwen vol met geld. Gewoon via een gratis Wifi die overal te vinden is.


  6. Top | #216
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    de dongel die wij gaan gebruiken is 5 euro per mb. Aangezien wij niet meer dan twee emails willen versturen is dit best te doen.

  7. Top | #217
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Geldt dat tarief in NL of ook in het buitenland? Het mobiele internet tarief bij T-Mobile is namelijk bijna € 20,- per MB in Amerika. Ik waag me alleen aan wifi, ik ga me wel inschrijven bij Boingo. Voor € 5,95 heel veel hotspots in Florida.

  8. Top | #218
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Als je een beetje creatief omgaat met je phone of laptop, dan is er altijd wel ergens een wifi verbinding te vinden. Ik zou ook niet mijn mobiele internet gebruiken, kost kapitalen met geld, best belachelijk eigenlijk in deze tijd.

  9. Top | #219
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    volgens de site van t mobile is het met de dongel 5 euro per mb met een maximum van 50 euro per dag. Het gaat dan wel over mobiel internet op je laptop. Wij zitten op disney terrein. Daar zijn bijna geen gratis wifi verbindingen aanwezig. Voor die 2 e mails die wij gaan sturen valt 5 euro wel mee
    Laatst gewijzigd door LEOnie211; 16-08-09 om 10:48.

  10. Top | #220
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Wifi access in Florida

    Als je in een Disney resort zit, dan kun je voor 10 dollar per 24 uur de breedband internet aansluiting op je kamer activeren. Niet draadloos, maar gewoon old-school met ethernet. Wel stabiel en redelijk snel trouwens.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •