Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 36 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #131
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rosmalen
    Berichten
    5

    Standaard Re: Internet cafe's

    Bedankt voor de reacties.
    Misschien hebben we inderdaad geluk want dat zou wel fijn zijn.
    En anders gaan we naar het internetcafé!
    Dan kunnen we dit forum toch blijven volgen.

  2. Top | #132
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Internet cafe's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Áls er een internetverbinding in het huis zit én er zit een beveiliging op (meestal niet!) dan kun je er van uitgaan dat je die of in het huis zult aantreffen (in veel huizen ligt een infomap) of je krijgt de code in het beheerkantoor waar je de slautel gaat ophalen.
    Of je 'leent' het signaal van een onbeveiligd accesspoint van een ander huisje in de buurt. Ik had de mazzel dat ik op die manier met m'n PDA nog online kon Het mag wel niet, maar ze komen er toch niet achter. Hooguit als ze de statuslog/mac-log zien en welke ip's er zijn uitgedeelt

  3. Top | #133
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Internet cafe's

    Hier hebben we het al een keer eerder over gehad..
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #134
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Internet cafe's

    Nog een tip: voor 1 dollar per 5 minuten kan je ook terecht in de internethoek met 3 pc's in de lobby van hotel Best Western Lakeside, gelegen aan de 192 vlak tegenover Formosa Gardens Blvd.
    Voor 3 dollar kon ik m'n emails checken en enkele websites bezoeken. Ik neem geen laptop meer mee.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #135
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Draadloos internet

    Hoi,

    Kan iemand mij vertellen hoe het zit met het draadloos internet. Ik lees hier steeds verschillende verhalen. Wij hebben de eerste week een rondreis en dus diverse hotels. Bij de meesten hebben ze draadloos internet op de kamer. Betekend dit dan dat ik met een bepaalde code of zo gewoon in kan loggen of hoe werkt dit? De tweede week zitten we in een villa. Hoe werkt het dan? Ik lees ook dat je soms een abonnement moet nemen verkrijgbaar bij de Wallmart. Ik wil graag mijn laptop meenemen om een reisverslag te kunnen maken maar hoe het werkt is me dus nog steeds niet helemaal duidelijk.

    Groetjes Monique

  6. Top | #136
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: draadloos internet

    Hoi,

    ik weet van voorgaande jaren dat we met onze pda zonder inlogcodes bijna overal wel een draadloos netwerk oppikken. Ik heb zelf nog nooit in een hotel gezeten waar je een code moest invoeren. Misschien is dat ook alleen maar als je betaald internet hebt. Ik heb nu ook een nieuwe pda dit jaar bij me, dus ben ook erg benieuwd of alles werkt zoals het zou moeten ;-)

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  7. Top | #137
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: draadloos internet

    In hotels:
    De meeste hotels hebben tegenwoordig wel internet. Vaak draadloos, soms met een draadje. Soms alleen maar middels hun eigen computers in de lobby. Soms is het gratis, soms betaal je ervoor. Het rare is dat het in goedkope hotels meestal gratis is en je er in de duurdere hotels voor moet betalen. Als je moet betalen zit het óf in de resortfee, óf je betaalt door het aanmaken van een account (ca. $10 per dag / $ 30 per week). En soms moet je eerst inloggen met een password en code, die staat dan in de informatiemap op de kamer of kun je vragen bij de receptie.

    In villa's:
    Sommige villa's hebben een eigen voorziening, en andere weer helemaal niet. Als er in je villa internet is, kan dat met een draadje of draadloos zijn. Is er geen voorziening dan kun je misschien wel het draadloze netwerk van een buurman "pikken", want veelal zijn de netwerken niet beveiligd. Is er helemaal geen netwerk, dan kun je bij Walmart op de electronica-afdeling een CDtje halen waarmee je een AOL account kunt aanmaken voor internet via de telefoon. In de meeste villa's zijn de lokale telefoontjes gratis. Je moet wel binnen 30 dagen je AOL account weer opzeggen (telefonisch, naar een gratis 1-800-nummer), anders betaal je $10 per maand.

    Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker! 8-)

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #138
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Wageningen
    Berichten
    18

    Standaard Re: Draadloos internet

    Afgelopen jaar heb ik in bijna alle hotels (gratis) draadloos internet gehad.
    Wel moet je vaak bij de receptie om de code vragen. Dit is de code van de WEP/WPA beveiliging. Voornamelijk om ervoor te zorgen deze service voor de hotelgasten te bewaren en te voorkomen dat de gehele buurt gratis kan internetten.

    Werkt erg eenvoudig. Laptop opstarten en zodra hij een draadloos netwerk heeft gevonden, hiermee laten verbinden. Dan wordt er (indien van toepassing) vanzelf om een password gevraagd.

  9. Top | #139
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Draadloos internet

    Hoop echt dat onze villa via ae wifi heeft, of een buurman natuurlijk :d

  10. Top | #140
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Draadloos internet

    ik hoop het ook voor je, want dat zou erg gemakkelijk zijn. Er is nog een andere mogelijkheid, maar dat vereist wel een ritje met de auto: Panera bread. Zij bieden echt gratis internet in hun zaken, waarvan er steeds meer verschijnen in Orlando en omstreken.
    http://www.panerabread.com/cafes/wifi.php
    Veel succes!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •