Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 36 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #91
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: internet cafe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tink Bekijk Berichten
    De snelheid van het internet (inderdaad High Speed Internet Acces, ff gecheckd bij mijn echtgenoot) was zo goed bij ons dat we zelfs probleemloos met het thuisfront konden Skypen. Dit terwijl we nog zaten te surfen e.d.

    Misschien een tip: als je internet neemt op je kamer is het dus mogelijk om te skypen (gratis bellen), je moet natuurlijk wel een headset of een microfoon en boxjes bij je hebben.
    We bellen gewoon met onze eigen mobieltjes. We zitten 95% van onze tijd in het buitenland en de kosten van in Amerika bellen zijn zo ongeveer hetzelfde als Europa.

    Het verschil is toch niet te merken op de eindafrekenig :razz: die is altijd gigantisch :cry:
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  2. Top | #92
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: internet cafe

    neem je laptop mee want bijna overal kun je wel een open netwerk oppikken.

    in het ergste geval kom naar davenport en ik laat je mijn verbinding gebruiken

  3. Top | #93
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: internet cafe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    in het ergste geval kom naar davenport en ik laat je mijn verbinding gebruiken
    Dat wordt lastig, wan jouw netwerk kent geen hoofdletters, en nauwelijks leestekens!

    Hint .... :mrgreen:

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #94
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: internet cafe

    heheheh, Dat krijg je als je een poos weg bent. Dan vergeet je hoe je in het Nederlands schrijft!!! BETER!!!

  5. Top | #95
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: internet cafe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    heheheh, Dat krijg je als je een poos weg bent. Dan vergeet je hoe je in het Nederlands schrijft!!! BETER!!!
    Beter!!\\/

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker ponte007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard Re: internet cafe

    Ik kan iedereen adviseren om (als je die natuurlijk hebt) een laptop mee te nemen.
    In 2001 had ons hotel Days Inn Lakeside (Orlando) een PC in de lobby staan. Hiermee kon je voor een paar dollar internetten.

    Wij zijn net een weekje terug uit Florida en zijn maar weinig PC's tegengekomen die wij mochten gebruiken om te internetten e.d. Erg vervelend allemaal, maar ook zonder internet zijn wij onze vakantie goed doorgekomen.

    Onze verlanglijst is echter wel aangevuld met de aanschaf van een laptop.
    Laatst gewijzigd door ponte007; 29-10-07 om 11:51. Reden: Ik was nog niet klaar



    Orlando: oktober 2001
    Florida: 1 tot 23 oktober 2007

  7. Top | #97
    Stamgast vondutchga's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Kissimmee
    Berichten
    183

    Standaard Re: internet cafe

    Bijna IEDER hotel/motel heeft tegenwoordig HSWI (High Speed Wireless Internet) en een hoop (eigen ervaring) zonder extra kosten. Vaak is het wel zo dat als je in een 39.95/nacht motel verblijft er extra kosten zijn maar ik heb ook gezien dat je met gemak het netwerk van het buur hotel oppikt

  8. Top | #98
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: internet cafe

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vondutchga Bekijk Berichten
    Bijna IEDER hotel/motel heeft tegenwoordig HSWI (High Speed Wireless Internet) en een hoop (eigen ervaring) zonder extra kosten. Vaak is het wel zo dat als je in een 39.95/nacht motel verblijft er extra kosten zijn maar ik heb ook gezien dat je met gemak het netwerk van het buur hotel oppikt
    Mijn ervaring is juist andersom: goedkope hotels bieden vaak gratis wireless internet aan als lokkertje voor klanten, terwijl de duurdere hotels er vaak iets van $10 per dag / $ 30 per week voor vragen.

    Tenminste .... da's mijn ervaring in Kissimmee en aan de Golf van Mexico.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #99

    Standaard Re: internet cafe

    hoi
    nou we zijn weer thuis :-( maar goed om jullie even op de hoogte te stellen wij hadden all stars Movie hotel... en daar had je dus daadwerkelijk een hele goede internet verbinding op de hotelkamer.... gewoon msn... fotouploaden en nog even hyves bijwerken tegelijk was geen enkel probleem... de kosten waren 9.95 dollar per dag...

    bedankt voor al jullie reactie's !!!!!!!!!!!!!!

  10. Top | #100
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Gratis hotspots ?

    wij zijn van plan om een laptop aan te schaffen voor onze reis in mei 2008.
    wie heeft er ervaring met gratis hotspots voor de internet verbinding? en zo ja waar bevinden die zich.
    wij hebben een villa gehuurd via ae in de orlando/kissimmee omgeving weten dus nog niet waar we terecht komen .
    ik heb gelezen dat oa een mac donalds een gratis hotspot heeft klopt dat?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •