Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 36 EersteEerste ... 7151617181927 ... LaatsteLaatste
Resultaten 161 tot 170 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #161
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Internet in villa

    Je kunt ook vaak bij Denny's gratis internetten.

    Maar goed, wij hebben vorige keer een lokale provider opgezocht (in Nederland al). Vlgs mij heet het toastnet. Je kunt dan lokaal inbellen. Dat lijkt mij de beste optie. Wel een snoer meenemen om te verbinden met de telefoonverbinding van je villa.

    Het ging bij ons prima!

    Groetjes,
    Joontje

  2. Top | #162
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Internet in villa

    Ik heb ee kabeltje gekocht bij de Wal*Mart en via inbel verbinding gemaakt vanuit onze villa die geen internet bood.

    Ik had thuis al de benodigde zaken op mijn lapto gezet, da's we


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  3. Top | #163
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Internet in villa

    Het zal vast wel werken, met free local calls, maar is wel errrrrrrg traaaaaaggggg.
    Wij hebben het ook een paar keer noodgedwongen zo gedaan, maar selecteren nu bewust een villa met minimaal highspeed internet, bij voorkeur wireless.

    Lekker surfen bij de pool, met een cocktail binnen handbereik, that's life as it is ment to be.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #164
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Internet in villa

    Ik zit zo 's te denken, Floridavrienden. Tegenwoordig is internet (wifi of DSL) zo normaal dat velen het ook op vakantie zouden willen gebruiken. Ikzelf ben daarop geen uitzondering. Lijkt het jullie daarom een goed idee om op dit forum een lijst met villa's en hotels met gratis of betaald internet te gaan bijhouden, gebaseerd op eigen ervaringen? En dan bedoel ik internet in de villa en in de hotelkamer want dat is natuurlijk de meest comfortabele oplossing. Helaas kan ik zo'n lijst niet zelf starten want ik heb nog nooit een dergelijke villa of hotelkamer gehuurd. Als we zelf zo'n lijst bijhouden hoeven we geen uren te spenderen om alle verhuursites te doorzoeken. Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  5. Top | #165
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Internet in villa

    Kijk om te beginnen eens op de site van Expedia. daar wordt bijna altijd verteld of een hotel internet beschikbaar heeft. Ook de site van de hotels zelf zijn een bron van wijsheid op dit gebied.

    Het lijk me verspilde webruimte hier om een lijst van hotels te maken hier terwijl de informatie gewoon beschikbaar is.
    Villa's weet ik niet dus dat is misschien wel zinvol.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-09 om 19:38.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  6. Top | #166
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Internet in villa

    en de villa's dan?
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #167
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Internet in villa

    In principe zou je dat kunnen vinden op VRBO, Villas2000, Orlandovillas, allen .com en nog veel meer van die websites.
    Op die manier zoeken wij altijd "onze" villa's, want ook voor ons is dat een must.

    Dus zijn we net weer terug uit een villa met werkelijk supersnel draadloos internet :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #168
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Internet

    Wij hebben via Home away.com een villa geboekt, de meeste vermelden wat er te vinden is in hun huis , zie voorbeeld

    http://www.homeaway.com/vacation-rental/p192034

  9. Top | #169
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Almere-Haven
    Berichten
    28

    Standaard Re: Internet

    Als je eenmaal van supersnel wireless internet hebt geproeft terwijl je aan je biertje naast het zwembad zit in de avonduren met een graadje of 25.. dan wil je echt niet anders meer :wink:

    Mijn eega zat pakweg 10 uur na aankomst in de vroege morgen met de laptop op schoot aan het zwembad te internetten, skypen, mailen en secondlifen..

    De villa was voorzien van Brighthouse Road Runner pakket met 7 mbps download, 54mb wireless access. Daarnaast 52inch HDtv met tig kanalen.. en pay per view voor bijvoorbeeld WWE (worstelen)

    Lekker hoor !

  10. Top | #170
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    89

    Standaard Wifi access in Florida

    Hoi,

    Ik heb een beetje onderzoek gedaan voor wifi access in florida.
    Gezien ik daar niet opgezadeld wil worden met hoge roaming kosten voor mijn 3G verbinding ben ik op zoek gegaan naar de mogelijkheden.
    Sommige hotels bieden het aan voor een redelijke prijs of gratis maar dat is niet altijd het geval.

    De meest betaalbare opties in mijn ogen zijn:

    Fon (kan access passes kopen voor redelijke prijzen, maar niet veel hotspots in Florida).

    En Boingo http://www.boingo.com , via boingo krijg je toegang tot heel veel hotsport over de hele wereld en dus ook in Florida.
    Bv. bij alle McDonald’s en die zitten natuurlijk op elke straathoek.

    Boingo kost 7 dollar per maand en de eerste maand is zelfs gratis, je zou dus na je vakantie dus zelfs op kunnen zeggen en dan heb je gratis toegang.

    Anyway, ik wou het nog effe melden.

    Greetz!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •