Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 34 van de 36 EersteEerste ... 243233343536 LaatsteLaatste
Resultaten 331 tot 340 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #331
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Ik heb een USB stick van Virgin. Daar kan je o.a. in de Walmart top up kaarten voor kopen. Werkt goed in de buurt van Orlando en Kissimmee, maar niet al te vlot.

  2. Top | #332
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Goed om te weten, knaapje. Dat het niet al te vlot gaat had ik ook al eens in een review gelezen, maar het blijft een prettig alternatief. Ik ga naar Palm Key Villages waar sommige (de meeste?) woningen geen wifi hebben dus nu weet ik wel wat ik ga kopen.
    Gebruik maken van m'n NL abonnement op m'n smartphone komt totaal niet in aanmerking want de kosten bedragen maar liefst 5 euro per MB en dat gaat dan weer niet van m'n MB bundel af maar van m'n beltegoed. Ik dacht dat het goed was om ook dit even te vermelden voor de lezers.
    Laatst gewijzigd door ekkie50; 19-02-13 om 06:31.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #333

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Ben benieuwd hoe Lindfields bevalt, wij gaan de 15e voor de tweede keer naar Palm Key Village, nu via Homeaway.com geboekt bij een Engelse eigenaar. Inderdaad een leuk park, ons vorige huis had wel Wifi, deze niet. Ik ben dus ook nog aan het puzzelen aangaande data en wifi daar. Geniet er van en ik ben zeker benieuwd hoe het verblijf is daar!

  4. Top | #334
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    In dit topic heel veel over wifi bij McDonalds en andere eettenten, winkelcentra, airports. Tip: ook bij bouwmarkt Lowe's - en hun parkeerplaats :-) hebben ze wifi en dat is nog eens razendsnel ook - stukken beter dan bij de Mac in elk geval, zij het gelimiteerd tot 2 uur.

    Als je de wifi voor een laptop gebruikt zul je met je internetbrowser eerst naar een pagina worden doorverwezen waar je met de terms and conditions akkoord moet gaan voordat de wifi werkelijk gaat werken; en omdat je meestal met de browser aan de slag gaat wijst dat zich vanzelf.

    Maar als je met je smartphone van de wifi wilt genieten moet je dat dus ook! Start dus altijd eerst even je browser en ga akkoord met de voorwaarden. Daarna kun je naar hartelust whatsappen, facebooken en wat je verder nog maar met de internetverbinding van je mobieltje wilt doen.

  5. Top | #335
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Wifi in het vliegtuig is me nog net iets te duur ....


    Bron: http://www.myfoxtampabay.com/story/2...-flight-wi-fi4 en http://dailym.ai/1Bz3fnr
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-11-14 om 09:25.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #336
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcocmc Bekijk Berichten
    Ben benieuwd hoe Lindfields bevalt, wij gaan de 15e voor de tweede keer naar Palm Key Village, nu via Homeaway.com geboekt bij een Engelse eigenaar. Inderdaad een leuk park, ons vorige huis had wel Wifi, deze niet. Ik ben dus ook nog aan het puzzelen aangaande data en wifi daar. Geniet er van en ik ben zeker benieuwd hoe het verblijf is daar!
    Hoi Marcocmc,
    Wij zijn net 2 dagen terug uit Florida, wij hadden problemen met de Wifi in de condo waar wij waren, ik heb zo'n man die dat dan na 2 dagen zat is :-), is naar Best-buy gegaan en heeft een T-Mobile 4G hotspotZ64 gekocht voor $49,00 en een 3gb data simkaart van $30,00 die een maand geldig is, en daarna op te waarderen is via internet, op al onze app, en telefoons super ontvangst je kan er max 8 app. op aansluiten. is dan wel niet gratis maar wij vonden het super :-). Grtjes Toos.

  7. Top | #337
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Via T-Mobile een simkaart gehaald (wel in de States!). Internetten , onbeperkt bellen en sms in de States en daarnaast onbeperkt bellen met Nederland zowel vast als mobiel voor 30 dagen. Was er 80 dollar voor kwijt....we hebben er al dankbaar gebruik van gemaakt!.. verder bij onze accommodatie gewoon wifi aanwezig.

  8. Top | #338
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    80 dollar vind ik wel meevallen, en dan ook nog eens onbeperkt bellen naar Nederland.
    Deze ga ik onthouden, wel handig.

  9. Top | #339
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2014
    Berichten
    47

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Je kunt ook in Nederland een mobiele hotspot huren. Kost dan 10 euro per dag 500mb en daarna met vertraging. Kun je 5 apparaten op aansluiten. Heb ervaring in Frankrijk en Spanje, werkt prima

  10. Top | #340
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Internet / Wifi in Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cant51 Bekijk Berichten
    Hoi Marcocmc,
    Wij zijn net 2 dagen terug uit Florida, wij hadden problemen met de Wifi in de condo waar wij waren, ik heb zo'n man die dat dan na 2 dagen zat is :-), is naar Best-buy gegaan en heeft een T-Mobile 4G hotspotZ64 gekocht voor $49,00 en een 3gb data simkaart van $30,00 die een maand geldig is, en daarna op te waarderen is via internet, op al onze app, en telefoons super ontvangst je kan er max 8 app. op aansluiten. is dan wel niet gratis maar wij vonden het super :-). Grtjes Toos.
    Die hebben wij ook (gekregen, niet gekocht ) maar dan van Verizon, en dat werkt super. Uit ervaring weten we dat hij prima voldoet in heel de USA want hij is het laatste jaar van hot naar haar het land door gesleept. Opwaarderen is bij Verizon nog vrij primitief (website en app zijn regelmatig in storing) maar via het 0800-nummer wel weer in een minuut geregeld. In de villa is de WiFi overigens uitstekend, we hebben de MiFi dan ook puur voor onderweg, zowel in FL als elders.
    Maar als je geen regelmatig US bezoeker bent is een simkaart misschien handiger.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 01-12-14 om 15:53.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •