Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 36 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    ENSCHEDE
    Berichten
    4

    Standaard Internet / Wifi in Florida

    Hallo mijn naam is Balou en mijn vrienden zijn onderweg naar W Palm Beach voor 1 nacht en dan naar Miami, en Key West .Everglades en Fr Meyers ,en dan weer naar Orlando
    ze maken rondreis van 8 dagen.

    Wie kan mij vertellen waar de intenet café zijn waar je ook kunt chatten.

    hartelijk dank
    Balou

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: internet café en chatten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Balou
    Wie kan mij vertellen waar de intenet café zijn waar je ook kunt chatten.
    In veel plaatsen zie je wel een internet-cafe. In de meeste kun je ook wel chatten. Soms staat MSN los geinstalleerd en soms moet je de Web-versie van MSN gebruiken..

    In Downtown Miami wordt je doodgegooid met Internet cafe's (volgens mij wil iedereen daar z'n ADSL aansluiting maximaal gebruiken).
    In Orlando zullen ze vast ook wel aanwezig zijn. Wij hadden in ons hotel een terminal. Hier konden we wel op mailen maar Chatten ging niet.

    Maar wees niet bang.. je zult genoeg te doen hebben om het chatten te vergeten
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: internet café en chatten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit
    Maar wees niet bang.. je zult genoeg te doen hebben om het chatten te vergeten
    My god, inderdaad...

    Naar W Palm Beach, Miami, Key West, Everglades, Fr Meyers en Orlando. Dit alles in 8 dagen en dan nog tijd hebben om te chatten :lol:

    (verder wel een leuk rondje om te doen trouwens)
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    ENSCHEDE
    Berichten
    4

    Standaard Internetcafé Ft. Myers Beach

    wie kan mij zeggen waar in Ft Meyers Beach een internet café is,mijn vrienden zijn nu op weg daar naar toe,

    dank je Balou

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Kissimmee/Orlando: Waar gratis inloggen met Wifi?

    Dit jaar gaat voor het eerst de laptop mee naar Orlando. Die laptop heeft een ingebouwde mogelijkheid om op een draadloos netwerk in te loggen, mits dat ergens aanwezig is.

    Daarom mijn logische vraag: Wie weet punten waar je gratis kunt inloggen op een draadloos netwerk?
    Bij Disney?
    In hotellobby's? Welke hotels?

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Kissimmee/Orlando: Waar gratis inloggen met Wifi?

    Mijn ervaring is, dat vrijwel alle hotels nu (gratis) internet hebben, deels bedraad, deels wifi.
    Onder druk van de concurrentie veranderd dit met de week, en ook de kosten worden steeds lager.
    Ik zou zowel een netwerkkabel als mijn WiFi meenemen, dan ben je op alles voorbereid.
    Eric

  7. Top | #7

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Kissimmee/Orlando: Waar gratis inloggen met Wifi?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Mijn ervaring is, dat vrijwel alle hotels nu (gratis) internet hebben, deels bedraad, deels wifi.
    Onder druk van de concurrentie veranderd dit met de week, en ook de kosten worden steeds lager.
    Ik zou zowel een netwerkkabel als mijn WiFi meenemen, dan ben je op alles voorbereid.
    Eric
    Heb jij ervaring/tips hoe je gratis internet via de telefoon-draad kunt aanvragen/krijgen? Mijn laptop heeft nl. ook een ingebouwd 56k6 modem.
    Ik ga in een villa in Kissimmee, waar m.i. de lokale telefoontjes (dus ook internettikken?) gratis zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Zoals al eerder op dit forum ter sprake kwam: check vooraf of het lokale nummer echt gratis is of niet. Ikzelf ben hiermee namelijk een keer gigantisch mee de mist in gegaan. Ik dacht ook "een lokaal nummer = gratis", maar bij thuiskomst kreeg ik rekeningen van in totaal 1000 euro :shock: . Na veel heen en weer mailen en nog meer misverstanden heb ik het hele bedrag gelukkig toch teruggekregen (maar vele grijze haren niet :roll: )

    Ik vind dit overigens een interessante discussie. Welk systeem van provider/inbelverbinding werkt nou goed en goedkoop voor de vakantieweken (zonder kosten daarna)?
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Je kunt nog wat meer info vinden onder deze draad;

    http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=148
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •