Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 36 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 360

Onderwerp: Internet / Wifi in Florida

  1. Top | #141
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Draadloos internet

    Afgelopen februari zijn we geweest. Ik moet zeggen dat het voor mij ook allemaal nieuw was en ik heb er ook al heel wat vragen over gesteld.
    We hebben in een aantal hotels geslapen: je zet de laptop aan en hij pikt vanzelf de verbindingen die er zijn op. Je selecteert er eentje en soms moet je je naam en e-mail ingeven maar dat is alles. Waar wij zaten was het steeds gratis.
    In de villa: er was geen wifi en ook van de rest van de buren pikte ik niks op. Jawel, eentje maar die was beveiligd. Dat pikt je laptop ook op. Ik heb dus een inbelaccount moeten nemen. Ik had van Hans van American Estates de provider NetZero doorgekregen en had thuis al een account aangemaakt. In Orlando geef je dan aan waar je villa precies ligt en dan heb je een lijst met inbelnummers. De laptop doet het meeste van zelf hoor. Onze vriend die mee was, kreeg geen verbinding omdat hij geen account had. Beetje vreemd, maar hij is erg chaotisch en het kan goed aan hem hebben gelegen.

    Inbel is echter niet geweldig, heeeeeeeeeeeeeeel langzaam en de verbinding werd tussendoor zeer regelmatig verbroken, het uploaden van mijn foto's naar Picasa duurde wel 4 uur. Als ik geluk had ;-)

    Als je een nieuwere laptop hebt dan vindt die alles vanzelf voor je. Als je moet inbellen heb je alleen een telefoonkabeltje nodig voor tussen de telefoonaansluiting en je laptop.
    Succes!
    groeten, Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #142
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Draadloos internet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50 Bekijk Berichten
    ik hoop het ook voor je, want dat zou erg gemakkelijk zijn. Er is nog een andere mogelijkheid, maar dat vereist wel een ritje met de auto: Panera bread. Zij bieden echt gratis internet in hun zaken, waarvan er steeds meer verschijnen in Orlando en omstreken.
    http://www.panerabread.com/cafes/wifi.php
    Veel succes!
    Mooi, Panera ken ik nog van de tijd dat ik in Vero Beach heb gewoond, hebben wel een paar lekkere soepjes dus daar zou ik inderdaad wel naar toe kunnen gaan, mja internetten doe je toch liefst thuis denk ik.

    Ook al netzero en aol gehad als inbelproviders, heel leuk allemaal alleen opzeggen vond ik vreselijk irritant, je belt dan met een 1-888 nr en krijgt in feite een computersysteem eraan die zo menselijk mogelijk probeert over te komen, hij vroeg me zelfs hoe het gaat en dan gaat het me toch al iets te ver :P. Ook begreep hij niet waarom ik wilde opzeggen...

  3. Top | #143
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Draadloos internet

    Voor het opzeggen van NetZero heb ik 2 x gebeld (kan ook 3 x zijn geweest) geloof ik en ook een e-mail gestuurd. Ik heb in elk geval de e-mail met de bevestiging bewaard. Dat was inderdaad irritant.
    Ik zou zelf ook geen inbelaccount meer nemen, dat heeft niet veel zin.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  4. Top | #144
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Draadloos internet

    Ik heb al een paar jaar een account bij Compuserve, maar ga die na deze vakantie opzeggen. We hebben er veel gebruik van gemaakt, maar 90% van de hotels die we nu bezoeken hebben internet (al dan niet draadloos, bekabelt, gratis of betaald) en de villa's die we in Kissimmee aandoen sorteren we gewoon op "internet included".

    We zitten nu In Myrtle Beach SC op de KOA in een lodge, daar is uitstekend Wifi, maar niet gratis. Je kunt dit met een CC betalen, ware het niet dat een NL CC niet geaccepteerd werd (je kon alleen een US state invullen, geen country). Dus hebben we een prepaid Visa CC aangeschaft (ik wist niet dat dat bestond, weer wat geleerd) en nu werkt het probleemloos.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #145
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Draadloos internet

    Wij hadden nu geen draadloos internet in de kamer, maar wel met een kabeltje en het was gratis en supersnel, dus ik was tevreden

  6. Top | #146
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Draadloos internet

    Bij de bibliotheek kun je gratis een computer gebruiken.
    En als je je eigen laptop bij je hebt kan je gratis draadloos internetten.

  7. Top | #147
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    op het Kamp
    Berichten
    10

    Standaard Internet

    Hallo,

    Kan je in florida wireless internetten ? zo ja waar en hoe werkt het ?
    zijn er ook internet cafes in miami en ook in de keys?

  8. Top | #148
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Internet

    Heb je de zoekfunctie van het Forum al eens geprobeerd? Dit soort algemene vragen kun je makkelijk zelf beantwoorden

    Antwoorden: ja, overal, simpel, ja, ja
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #149
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Internet

    Je kunt in ieder geval bij bijna iedere bibliotheek gratis draadloos internetten, en tegen betaling bij sommige mc donalds .

  10. Top | #150
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Internet

    RonaldD,
    Je voorstellen was kort en krachtig, maar met je vragen sla je toch door. Je stelt een korte vraag en hebt volgens mij niet eens de moeite genomen om op dit forum eerst te zoeken. Dit geldt voor al je vragen die ik van je zie. Jammer[-X



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •