Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Reisschema catje1977

  1. Top | #11
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Heb ik het zo een beetje goed uitgezocht?

    Haha, ik heb ook jaren in de reisbranche gewerkt maar juist de tips van anderen zijn zo waardevol! Ervaringsdeskundigen zijn niet te verslaan toch ?

    En ja, wij gaan ook met jonge kids naar Florida (ze zijn dan 5 en 6). Waarom? Omdat het volgens mij nu voor ons betaalbaar is en de kinderen graag meenemen in zo'n ervaring. Mijn zoon herrinnert zich nog vakanties van toen hij 3 was dus of hij alles vergeet? Ik denk het niet. We hebben er allemaal zin in (ook al duurt het nog 10 maanden).

  2. Top | #12
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Heb ik het zo een beetje goed uitgezocht?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicole-onno Bekijk Berichten
    Hallo catje1977,

    Zelf ben ik ok aan het zoeken waar ik nu tegen aan loop zeker bij de disneyhotels dat je maar tot eind 2008 kan boeken hoe doe jij dit dan?

    groet nicole
    Wij zitten net als catje1977 in een townhouse van StoryTime, wij zitten er vanaf 19 juni 2009.

    Je kunt deze townhouses, villa of condo direct via hun site boeken.

    Het adres is: www.storytimeorlandorental.com

    Het is gelegen op Windsor Hills en ligt op nog geen 5 min van Disney. Via de volgende link kun je veel van he resort zien in een leuk filmpje met leuk commentaar: http://www.youtube.com/watch?v=d1lDT5eheho

    Succes met boeken voor 2009

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Heb ik het zo een beetje goed uitgezocht?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door calypso Bekijk Berichten
    Ik weet natuurlijk niet wat voor een werk je doet daar bij dat reisbureau, maar vind dit wel een leuke uitspraak....

    Iemand die bij een reisbureau werkt dus eigenlijk andere advies moet geven voor hun vakantie, komt hier om advies vragen :-)

    Die had ik nog niet eerder gezien!
    Hihihi, dat dacht ik ook toen ik bovenstaande las. Ik geloof niet dat ik direct bij je zou boeken als je er zo onzeker over bent.ops:

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Heb ik het zo een beetje goed uitgezocht?

    Hoi allemaal

    Ja natuurlijk weet ik precies wat we verkopen. Ik kan een perfect advies geven over amerika reizen van hotelplan, kuoni, en noem ze maar op! Maar jullie weten net zo goed als ik dat die vaak een stuk duurder zijn dan 'los' op internet boeken. zelfs met onze korting komt ik nog duurder uit als ik het via zo'n touroperator doe.

    Daarom ben ik los op zoek en daar hebben jullie veel ervaring mee.
    Ik vroeg me gewoon af of er waardevolle tips waren, ben er niet onzeker over.
    Maar goed, ik boek dus niet bij disney, maar bij storytime (vandaar dat ik al voorbij 2008 kan boeken, bij disney kan dat vaak niet inderdaad) Dus storytime is geen onderdeel van Disney, het is alleen erg disney ingericht LOL

  5. Top | #15
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Heb ik het zo een beetje goed uitgezocht?

    Wel leuk dat een aantal van jullie ook Storytime hebben geboekt. Wij gaan daar van 25/4 tot 4/5 heen (we zitten in no. 3).



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •