Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Even voorstellen: Gerrit-Jan

  1. Top | #1
    Newbie FlyingDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Miami, Florida
    Berichten
    5

    Standaard Even voorstellen: Gerrit-Jan

    Hi errrrbody!
    Ik ben nu sinds een maandje in Miami, doe hier mijn stage en blijf hier ongeveer tot half september 2008.
    Heeft iemand misschien goede tips om lekker uit te gaan in het weekend, ergens lekker te eten of een leuk(e) optreden/show bij te wonen?
    Hoop dat jullie Florida allemaal te gek vinden, ik vind het in ieder geval super!:smile:

    Take care..!

    GJ
    Laatst gewijzigd door FlyingDutchman; 20-06-08 om 23:21.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Gerrit-Jan / Miami

    Welkom op het forum. Heb je in die maand tijd nog niets gevonden dan of niets gehoord daar van bevriende Amerikanen van je?

    In het subforum 'Miami en Omgeving' zal vast wel genoeg voor je staan... ennuh Florida is inderdaad super!!

  3. Top | #3
    Newbie FlyingDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Miami, Florida
    Berichten
    5

    Standaard Re: Gerrit-Jan / Miami

    Haha ja zeker genoeg gehoord, helaas zijn de andere 4 stagaires afgelopen dinsdag vertrokken naar huis en ben ik hier nu nog met 1 andere vriend. Dus via deze site proberen we gezellig met mensen in contact te komen waarmee we af en toe eens kunnen uitgaan, iets eten, trips maken etc. etc.
    Tevens komt er bij dat we vrijwel nooit tegelijk een vrije dag hebben haha.
    Ik ben al in een aantal clubs en restaurants geweest waaronder het Russische restaurant Tatiana's, Diplomat Mall en Ten Eleven en nog een paar andere restaurants en clubs op Ocean Drive.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Gerrit-Jan / Miami

    Op en rond Ocean Drive is idd genoeg te vinden. Wel jammer dat je dan niet dezelfe dagen vrij bent, maar moet je ook in het weekend werken dan? Anders kan je 's nachts de clubs verkennen met z'n 2en. Wat voor stage doe je?

  5. Top | #5
    Newbie FlyingDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Miami, Florida
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Gerrit-Jan

    Ja klopt, gebeurt niet veel dat we vrij zijn.
    Ben helaas vaak maar 1 dag per week vrij dus dan als ik uit ga moet ik de volgende dag weer werken en dat gaat nooit zo goed samen bij mij[-X

    Ik loop stage in het Sea View Hotel, Bal Harbour.
    Werk eigenlijk op elke afdeling oa. Purchasing, Accounting, Night Auditing, Front Desk en Sales. Daar komen binnenkort nog een paar projecten bij waaraan ik ga werken, dus wel boeiend allemaal.
    Werk inderdaad ook in het weekend helaas. Mn Rooster is niet vast, dus kan best zijn dat ik een keer een zaterdag vrij ben maar ook op bijv. een doordeweekse dag, niet echt gunstig dus.:sad:
    Studeer thuis International Business and Management Studies in Amsterdam.
    Bijna klaar met mn opleiding, nog een klein jaartje.

  6. Top | #6
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Even voorstellen: Gerrit-Jan

    Mijn vriend en ik gaan volgende week dinsdag richting Amerika!!
    de eerste 5 dagen zijn we in Washington maar 5,6,7 Juli zijn we in Miami!
    Wie weet zien we je daar

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  7. Top | #7
    Newbie FlyingDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Miami, Florida
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Gerrit-Jan

    Wow zeker cool! Waar zitten jullie ergens? Ik zit in Bal Harbour aan Collins Avenue.
    Laat maar weten wanneer jullie er zijn!

  8. Top | #8
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Even voorstellen: Gerrit-Jan

    Collins Ave is heel lang Op tripadvisor zag ik dat het adres 9909 Collins Ave is, dus zal wel thv 99th street dan ook zitten. Wij gaan eind september, zit dan bij Best Western Ocean Front, het enige laagbouw hotel denk ik daar. Dat zit 5 straten lager op Collins Ave. Geel gebouw.. je kent het vast wel, thv 94th street.

    Maar wel gaaf toch, stage lopen in Amerika... en dan nog in Miami ook. Dan maar 6 dagen werken, maar wel constant in een leuke omgeving. Maar plak je er zelf nog wat aan vast om wel echt te kunnen genieten van wat vrije dagen in Florida of ga je direct na je stage weer naar het meestal koude en saaie Nederland?

  9. Top | #9
    Stamgast ilssse's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    hoorn
    Berichten
    154

    Standaard Re: Even voorstellen: Gerrit-Jan

    Wij zitten in het Biltmore hotel :P

    I loveeeeee Florida!!!
    LiefsSs Ilse

  10. Top | #10
    Newbie FlyingDutchman's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Miami, Florida
    Berichten
    5

    Standaard Re: Even voorstellen: Gerrit-Jan

    Ja wel leuk maar de stage is geen .... aan. Te rustig seizoen en de werkzaamheden stellen ook 10x niets voor. Had eigenlijk op een echte uitdaging gehoopt maja, een vergissing is snel gemaakt. Anyway Miami is natuurlijk heel vet. Ik ben van plan om nog even een trip langs de Bahama's te maken als ik 2 dagen vrij ben achter elkaar en natuurlijk nog naar Jamaica. In Augustus probeer ik 5 dagen vrij te krijgen om naar New York te gaan. Voor de rest een beetje hier in de buurt, leuke auto huren en naar Palm Beach, Key West en misschien Orlando nog.
    Zodra ik 12 sept. klaar ben moet ik meteen terug naar NL omdat mijn opleiding 1 sept. weer is begonnen, zit dus net binnen de limiet van het aantal lessen wat ik mag missen Maar ik verwacht dat ik de laatste 3-4 dagen wel vrij krijg hier.
    Ja Biltmore hotel heb ik wel van gehoord en 94th street ken ik inderdaad ook wel.
    Ik vind zelf Sunny Isles een leuke buurt, veel Russische winkels etc.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •