Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 10 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 95

Onderwerp: Universal Studios: Halloween Horror Nights

  1. Top | #61
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Van hun eigen site:

    Make sure to purchase a Halloween Horror Nights® Express Pass so you can cut past the regular lines at ALL haunted houses, plus participating rides and attractions. A limited number are sold each night and they sell out fast.
    Op deze pagina staat up-to-date informatie over wanneer men verwacht dat het druk is: http://orlandoinformer.com/page/arti...or-nights/2015 . Die dagen zullen ook eerder uitverkopen dan andere dagen (maar je moet je ook afvragen of je er dan wel wilt zijn ). Het is sowieso aan te raden om al overdag in het park te zijn zodat je rustig in het park kunt wachten tot men alle dag-gasten het park uit begeleid. Je hebt dan al een voorsprong bij de huizen.

    #10 – Early bird gets the scaresIf you have the opportunity, be certain to take advantage of early admission to Halloween Horror Nights. This is usually available on select nights for Passholders during the first two weeks of HHN. Then, throughout the entire event, it’s available to any guest who has daytime admission to Universal Studios Florida and can get inside the turnstiles by 4:30pm. Please note that you do not necessarily have to have an HHN “add-on” ticket to stay inside USF as they change it over to HHN – you just need to have admission to USF for that day and an HHN ticket for that night.

    Zie ook http://orlandoinformer.com/page/arti...15-early-entry
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Je kunt uiteraard gewoon een ticket daar kopen de link die nijt echter geeft is niet relevant die gaat over een express pass die ik je absoluut niet kan aanraden. Met die pas mag je in een kortere rij staan , echter is die rij bijna net zo lang als de gewone rij is mijn persoonlijke ervaring. Het voordeligste is de freqeunt fear pass hiermee mag je meerdere vaste dagen naar het event dit zijn ook vaak dagen doordeweeks waarop het al wat rustiger is. Ook het eerder aanwezig heeft vrijwel weinig nut het scheelt wel iets maar dag gasten worden het park eigenlijk nauwelijks uit begeleid. Mijn advies is om de freqeunt fear pass te kopen en er 3 avonden voor uit te trekken , het is dit jaar allemaal wat groter en meer als anders omdat het een jubileum jaar is en in 3 dagen moet je het allemaal makkelijk gezien kunnen hebben.

  3. Top | #63
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    @Barry: je hebt helemaal gelijk. Maar volgens mij hebben ze wel een maximaal aantal kaarten wat ze verkopen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 07-09-15 om 16:48.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #64
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Klopt alleen zijn die zelden (lees nooit) uitverkocht de grootste klacht is ook dat het aantal toegelaten gasten veel te hoog is met als gevolg op drukke dagen dat wachtrijen van 3 uur geen uitzondering zijn. De door jouw aangegeven link met data waarop het rustig is kan wel een goede leidraad zijn om een datum te prikken , en zoals ik al vermoede de data waarop ik zelf dit jaar kan met de freqeunt fear pass vallen er niet onder.

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Alle huizen en scare zone's voor de komende editie zijn aangekondigd.

    http://www.halloweenhorrornights.com.../hhn-news.html

  6. Top | #66
    Vaste Bezoeker Roy Reuter's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Locatie
    Rotterdam, NL
    Berichten
    97

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Voor de mensen die eens naar HHN geweest zijn en bijvoorbeeld de Walking Dead house gedaan hebben, waar je doorheen loopt. De monsters/zombies (acteurs) raken je niet aan, of wel?

    Daar kan ik namelijk echt niet tegen. Ik vraag me of ze het mogen, namelijk.

  7. Top | #67
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Nee mogen ze niet. Andersom mag je hun ook niet aanraken...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Hallo allemaal,
    Het is alweer een tijdje geleden maar ik kon het niet laten en dus gaan we in oktober toch weer een weekje naar Florida. Kort maar krachtig.
    Nu zal ik wel te blond zijn... maar ik kom er even niet uit op de pagina van universal. Die horror nights... kan je ook alleen een kaartje voor de avond kopen (zoals bij Disney) of moet je de dag entree en avond kaart erbij kopen?
    Vriend van mij wil graag naar Universal maar ik ben er niet zo kapot van... dus ik dacht, misschien is die horror avond wel leuk (op wat geschreeuw en hartkloppingen na)... is het park dan gewoon geopend? Ik bedoel, alle attracties gewoon open?
    Thanks!!!
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  9. Top | #69
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    volgens mij kun je een aparte event kaart kopen maar dan is die duurder dan een dagkaart in combi met de horror night
    althans zoals ik gezien en begrepen heb
    wij zijn ook aan het kijken voor een avond (althans voor zoon en man, ik blijf wel in mijn hotel)
    maar nu ik zo over de wachtrijen lees, hebben we twijfels of we de 104$ excl tax het wel waard gaan vinden
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Universal Studios: Halloween Horror Nights

    @ Veronique : Het is gewoon mogelijk een pas te kopen voor alleen horro nights , niet alle attracties zijn open welke staat als het goed is ook aangegeven bij horror nights. Is dit nog niet zo dan zal dit zeker komen als de map online is.

    @ Moonlight : Ik adviseer je sowieso om de Frequent Fear Pass te kopen hiermee kan je meerdere dagen voor 2 dollar minder dan 1 dag. Dit zijn vaak doordeweekse dagen en dagen waarop het rustiger is. Ik ga zelfs jaarlijks naar Horror nights en moet max 35 a 40 minuten wachten bij de populaire huizen op doordeweekse dagen. Let wel op ik ga vanaf 19 september tot 6 Oktober hoe dichter je bij 31 oktober komt hoe drukker het word. Ook even rekening houden met de herfstvakantie dan is het ook wat drukker.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •