Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 10 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 95

Onderwerp: Universal Studios: Halloween Horror Nights

  1. Top | #41
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Halloween in de parken.

    Tickets zijn te koop
    [B]THE NATION'S PREMIER HALLOWEEN EVENT
    After two decades of nightmarish thrills and unbridled terror, a new era of darkness begins at Universal Orlando® Resort. Get ready as Universal takes your greatest fears to a whole new level at Halloween Horror Nights® XX: Twenty Years of Fear. On select evenings every autumn Universal Studios Florida® theme park is transformed into a nightmarish maze of all new haunted houses, electrifying scare zones, and outrageous live shows, while a horde of mutants, monsters and maniacs roam the darkened studio streets. Tony Timpone, Editor of Fangoria Magazine, said, "After visiting scream parks all across the U.S. for the last 20 years, I can easily say that Universal's is the best in the business… Halloween Horror Nights is the ultimate Halloween experience."
    SEPTEMBER 24, 25, 30 OCTOBER 1-3, 7-10, 14-17, 20-24, 27-31, 2010
    GET YOUR TICKETS NOW!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:52. Reden: q
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #42
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Universal: Horror Nights

    DRUK in mijn geval (2009) pfff met wachtrijen langer dan een uur voor ieder haunted house. Het was wel leuk gedaan verder, maar echt veeeeeel te druk.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 25-07-10 om 00:15. Reden: fqe

  3. Top | #43
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    13

    Standaard Re: Universal: Horror Nights

    Jaaa geweldig HHN! Het is de reden waarom ik ieder jaar in oktober naar Orlando ga.

    De peak dagen zijn vrijdag en zaterdag, die dagen kunnen echt gigantisch druk zijn! (wachtrijen van 90 minuten zijn niet overdreven) Alhoewel, ik ben in 2008 op Halloween avond geweest, wat op een vrijdag viel, en toen was het erg rustig. Ik geloof dat ik maximaal een kwartier heb moeten wachten voor een huis, en dat was enkel omdat er een wissel van scare actors was. Vorig jaar ben ik ook op Halloween avond geweest, wat toen op zaterdag viel. Het was een stuk drukker dan het jaar ervoor, maar ik heb zonder express pas op m'n gemak alle huizen kunnen doen.

    Als je van plan bent om overdag naar Universal of Islands of Adventure te gaan, dan is het een aanrader om een 'stay and scream' ticket te kopen. Dit houdt in dat je het park niet hoeft te verlaten en dat je met een beetje geluk 45 minuten voor de officiele openingstijd al wat huizen kan bezichtigen! Voordeel is dat er dan nog geen rijen staan, dus dat je meteen door kan lopen. Zodra het park open gaat kan je verder met de huizen die wat verder in het park liggen. Mijn tip is om eerst alle huizen te doen en daarna pas de scarezones. De scarezones zijn zoveel spannender in het donker, en vroeg op de avond zijn de wachtrijen voor de huizen nog niet zo lang. Een andere aanrader is de Bill & Ted show, waar half Hollywood op de hak wordt genomen. Voorgaande jaren was deze show in het Fear Factor stadion tezien, maar er gaan hardnekkige geruchten dat het dit jaar in het Terminator 3D gebouw wordt gehouden.

    Met het alcohol misbruik valt het best mee. De drank vloeit rijkelijk, maar alleen in 2006 heb ik een paar vechtpartijen gezien. Deze werden echter meteen de kop ingedrukt door de beveiliging. Er staan in de rij wel altijd een paar dronken tiepjes die denken dat ze erg grappig zijn, maar ik heb daar zelf verder nooit last van gehad. Met name in de huizen staat overal beveiliging, dus als je lastig wordt gevallen is 1 seintje voldoende.

    Het zijn gewoon onwijs gave avonden die je zeker niet mag missen! Dit jaar wordt het 20ste jubileum gevierd, waarbij de hoogtepunten van de afgelopen jaren de revue zullen passeren. Must do!

    Voor wie interesse heeft; ik heb een aantal tripreports geschreven over HHN van 2207, 2008 en 2009. Die van 2009 is nog niet helemaal af, en ook het verslag van 2006 moet nog online komen, maar dan krijg je een beetje een idee hoe een avondje griezelen eruit ziet! http://blondeandbeyond.web-log.nl/bl...sals-hall.html
    Al mijn avonturen in the Sunshine State: http://floridianadventures.blogspot.com

  4. Top | #44
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    De nieuwe site voor HHN2011 is gelanceerd



    Website: http://halloweenhorrornights.com/orlando/index.html .
    Locatie: Het vind dit jaar plaats in de Universal Studios.
    Wanneer: September 23, 24, 29, 30, October 1, 2, 6, 7, 8, 9, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 & 31, 2011
    Tickets: Zie: http://halloweenhorrornights.com/orl...l_tickets.html

    Event Hours:
    6:30pm - 2am on Sept. 30, Oct. 1, 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28 & 29
    6:30pm – 1am on Oct. 9, 13, 16, 20, 23 & 27
    All other event nights: 6:30pm – 12am

    Heb zelf een vraag aan de kenners:
    Is er een verschil qua programma tussen de weekenden en doordeweeks (behalve dan de drukte). Want we kunnen ook gewoon door de week dus als het qua beleving niks uitmaakt dan doen we dat gewoon :smile: We zitten er aan te denken om een Frequent Fear te kopen. Dan kunnen we meerdere avonden gaan. Is net zo duur als een normaal ticket..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:54.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #45
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Universal Studios: Horror Nights

    Volgens mij is er geen verschil. Ik weet wel dat de keer dat ik ging het zo ontzettend druk was dat het niet leuk meer was. Overal 1 tot 2 uur wachttijd. Er waren veel te veel mensen in het park, dus dan zou zo'n frequent fear pas wel handig zijn, kom je gewoon een volgende dat terug als het te druk is.

  6. Top | #46
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Halloween in Orlando is een groot evenement. Wij doen het dit jaar voor het eerst maar we hebben er hoge verwachtingen van. Je moet niet bang aangelegd zijn



    Filmpje van HHN 21

    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:55. Reden: 1+1
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #47
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Halloween in de parken

    Wij zijn ook van plan om naar Universal horrornights te gaan, nu zagen we bij de publix, dat je daar kaartjes van de cola kon kopen voor zeer mooie prijzen( verschillende dagen en prijzen),maar op de site van Universal zijn deze prijzen voor residents.
    Wie heeft er hier ervaring mee?
    De general adm. kost idd $88,99!!

  8. Top | #48
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Halloween in de parken

    Universal's Halloween Horror Nights 2013: de data zijn bekend!
    Enter if you dare Sept. 20-21, 26-29, Oct. 3-6, 10-13, 16-20, 23-27, and Oct. 31-Nov. 2. But you can’t say we didn’t warn you…
    Bron: http://on.fb.me/XULZne


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #49
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Halloween in de parken

    Houd er wel rekening mee dat ze bij Universal de dag doormidden hebben geknipt en dat als je overdag gaat, je 's-avonds niet op het Halloween fest mag blijven zonder dat je extra betaalt! Omgekeerd dus ook, koop je dus kaartjes alleen voor het Halloween fest dan zijn deze uitsluitend 's-avonds geldig en met dat kaartje van 89,99 kan je dus niet 's middags aankomen.

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard Re: Halloween in de parken

    Woooow super, Ik dacht dat ik net na halloween daar zou aankomen en dat ik dus dit niet mee zou kunnen maken. Nu 89 dollar voor een avond ticket is best wel veel dus enkele vraagjes.
    Is het dan heel druk op die dagen (meer bepaald op 2 november)
    Zijn de huizen goed te doen op 1 avond?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •