Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 10 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 95

Onderwerp: Universal Studios: Halloween Horror Nights

  1. Top | #31
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Kaarten Universal Horror Nights 2008

    Hallo allemaal,

    de kaartjes voor dit evenement zal alweer even in de voorverkoop en om niet mis te grijpen wilde ik dus vanavond kaartjes bestellen voor de openingsavond op 26 september. Alles ging prima tot... ik een bevestiging moest ontvangen. Ik krijg keer op keer een error terwijl ik wel het goede creditcardnummer heb ingevuld. Dacht even dat het wellicht aan de vervaldatum lag daar die gekke amerikanen (of is t juist gekke europeanen ;-)) natuurlijk maand en dag omdraaien. Ik denk: misschien doen ze dat ook met het jaartal. Vervaldatum is 12/11 dus je zou denken december 2011. Ik dus nog november 2012 geprobeert maar ook dat lukt niet. :'(

    Heb t al 4 x opnieuw gedaan en ben nu als de dood dat het straks alsnog 4 x is afgeschreven en besteld. Zal wel niet want heb immers ook geen bevestiging. Maar... heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Nog tips was ik wellicht nog zou kunnen proberen???

    Zou het anders wellicht met de instellingen van mijn computer te maken kunnen hebben? Had vorige maand een virus en recent alles nog opgeschoond. Maar misschien wel te goed? Zou dat ook kunnen? HELP!

    Anders ga ik ze bellen. Op welk nederlands tijdstip kan ik dat het beste doen? En kunnen zij dan ook gelijk zien of ze wellicht toch een bestelling hebben binnen gekregen?

    Hoor (jullie tips/het) graag.

    Alvast bedankt

    groetjes
    sabine

  2. Top | #32
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kaarten Universal Horror Nights 2008

    Je loopt wel kans dat het als Soft Charge op je Credit Card staat. Deze vervalt binnen 10 dagen maar verlaagt wel je limiet. Je zult even met je bank/Mastercard/Visa moeten bellen om dit zeker te weten.

    Ik neem aan dat je dit nummer wilt bellen:
    Q: Why did I receive an error at the end of my transaction?
    A:
    Please verify that all of the billing information entered into the ticket store is correct. If all of your billing information was entered correctly and you are still receiving an error, please contact an Online Ticket Store Agent at 1(407)224-7840 for assistance.
    In Orlando is het 6 uur vroeger. Dus als je om 15.00 Nederlandse tijd belt dan is het daar 09.00.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #33
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Kaarten Universal Horror Nights 2008

    Hey Njit,

    Bedankt voor je reactie. Ben voor de zekerheid toch maar even naar de bank geweest en wat blijkt... de slimme mannetjes in pak hebben mij zo'n 2 maanden geleden wel een nieuwe betaalpas gestuurd maar waren even vergeten dat de creditcard hieraan gekoppeld is en ik die dus ook nieuw moest hebben. Kortom, met het in gebruik nemen van mijn nieuwe betaalpas, is mijn cc onbruikbaar geworden. Toch fijn dat ik daar nu achter kom he. ;-)

    Ik krijg nu een nieuwe creditcard maar dit laat toch nog wel zeker een weekje op zich wachten. Krijg nu toch wel een beetje de kriebels. Straks grijpen we mis (willen openingnight 26 september + express). Iemand enig idee hoe snel die dingen gaan?

    x
    sab

  4. Top | #34
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Kaarten Universal Horror Nights 2008

    Straks grijpen we mis (willen openingnight 26 september + express). Iemand enig idee hoe snel die dingen gaan?
    Zo snel gaat de kaartverkoop ook weer niet. Een weekje kan er nog wel vanaf. Ik denk zelfs nog wel 1 maand.
    P.s goed keus HHN, wij hebben echt een enge avond gehad!

    Marloes

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Kaarten Universal Horror Nights 2008

    Als je extra wilt opvallen in de Haunted Houses draag dan een wit t-shirt!
    Dat had ik dus aan, en dan val je wel op. Helaas trek je dan de Freaks aan die je extra laten schrikken haha

    Marloes

  6. Top | #36
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard Re: Kaarten Universal Horror Nights 2008

    Nog een tip: Als je op de boardwalk wordt aangesproken om een zwart-witte HHN lanyard te kopen: DOEN !!
    Deze worden normaal alleen bij de VIP passen geleverd maar soms kan je ze dus los kopen.
    Deze lanyards zijn glow in the dark en garanderen je een special treatment in de haunted houses !!

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Kaarten Universal Horror Nights 2008

    Mocht je nog een verslag willen lezen over HHN, kijk dan op mijn weblog bij DAG 18.

    Marloes

  8. Top | #38
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Halloween in de parken.

    HHN is zeker niet voor kinderen:

    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-10-15 om 13:41. Reden: q
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #39
    Newbie Ellen&Bas's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Antwerpen-Venlo
    Berichten
    12

    Standaard Re: Universal: Horror Nights

    hey iedereen, wij zijn in april een tourtje door florida gaan maken en orlando was toch 1 van onze favorieten! we zouden in oktober mss teruggaan en ook halloween willen vieren. Zijn er nog vorig jaar mensen geweest? Ik lees overal dat het echt de moeite is!
    Wat zijn de peakdagen eigenlijk? Wij willen deze liefst vermijden! Is het echt zo erg met de jongeren die aan de drank zitten?

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard Re: Halloween in de parken.

    hallo

    Als je naar de horrornight gaat in de Universal studios, kun je beter
    expresse tickets kopen.
    Deze zijn wel een stuk duurder, maar dan kun je wel ieder spookhuis in.
    Als je normale tickets koopt kan je de helft maar zien,omdat de wachtrijen giganties lang zijn.
    De tickets kun je het beste kopen bij guestservice binnen in het park,hier zijn ze een stuk goedkoper.
    Echter moet je dan wel eerder die week een dag naar de Universal studios gaan.

    De horrornight bij Disney vind ik persoonlijk niet veel aan.

    Gr. Peer



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •