Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 95

Onderwerp: Universal Studios: Halloween Horror Nights

  1. Top | #21
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Ziet er zeker goed uit. Vorig jaar waren we met Halloween in Port Aventura (spanje). Dit is een Universal park. Was ook zeer tof aangekleed daar. De spookhuizen waren erg freaky..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #22
    Newbie Phileas's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    The Hague, Netherlands, Netherlands
    Berichten
    14

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Hoi,

    Hier toch een klein puntje van kritiek over de Halloween Horror Nights in Universal. Wij zijn zaterdag 14 oktober geweest en vonden het helemaal niks. (en we waren de hele week in Orlando/hebben alle pretparken gezien met heel veel lol!)

    Afgezien van de enorme wachttijden (75+ minuten voor alle spookhuizen) hadden wij soms de creeps van de massa mensen die door het park trok. Veel uitgelaten tieners; zakflacons alcohol alom in de wachtrij (!?) en de bekende geur van wiet (hangt hier in Den Haag in de meeste trams, vandaar!). Sfeer onderling voelde niet prettig aan; alsof er elk moment een vechtpartij kon ontstaan.

    Wij zijn dan ook na 2 uur terug gegaan naar ons hotel (#%$@!, zonde van het geld!). De entreepassen hadden we gekocht bij supermarkt Publix. Ze hingen bij de kassa voor $10 minder dan aan de "deur". Navraag bij de kassiere leerde, dat iedereen kon ze kopen en je hoefde zelfs niet het bijbehorende Coca-Cola product aan te schaffen. Achteraf las ik, dat je Florida resident moest zijn, maar gelukkig heeft niemand het pasje gecontroleerd bij Universal (omdat er 5.000 tegelijk naar binnen wilde!?!?!? Hi,hi).

    Later die week in Magic Kingdom een uurtje meegesnoept van Mickey's not so scary Halloween Party en dit was echt zo verschrikkelijk leuk en schattig! Gelukkig is iedereen anders!

    Groetjes,
    Natalie
    Travel is the only thing you buy, that makes you richer.

  3. Top | #23
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Ik ben 3 jaar geleden naar HHN in IoA geweest, en wij vonden het op de aankleding na ook helemaal niks aan.
    Misschien zijn wij Nederlanders wel te nuchter voor dit soort dingen
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:32. Reden: full quote eruit

  4. Top | #24

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Hallo,

    Wij zijn vrijdag de dertiende oktober naar de halloween night geweest (leek ons wel een leuke datum) en ook ons viel het tegen. Veel te veel mensen voor te weinig attracties. De sfeer was daarentegen goed, ik heb niet het idee gehad dat er een vechtpartij kon uitbreken. Wel was ik erg verrast dat iedereen overal rookte en dronk. Dat zie je niet vaak in de US. Het was een leuke avond, maar niet voor herhaling vatbaar.
    Groetjes, Mirjam

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    De site van HHN 2007 is ook eindelijk online http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/index.html Er staat verder nog niet hoe dit event voor dit jaar gaat heten, vorig jaar was het geloof ik Sweet sixteen?
    Ik heb 2 tickets besteld voor Donderdag 18 Oktober. Ik heb er gelijk ook 2 express passen bijgedaan, zodat we voor een aantal haunted houses de wachtrijen kunnen overslaan. Want ik had gehoord dat de wachttijden erg lang kunnen zijn.
    Gaan er nog meer mensen naar HHN?

    Groetjes Marloes

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Wij gaan eienlijk altijd speciaal voor HHN noor Florida ( en Disney offcourse )
    Twee jaar geleden gingen wij op een non peak night, we hadden wel Express passen maar die waren toen eigenlijk niet nodig, we waren er vrij vroeg en er waren nergens wachtrijen.
    We hebben toen ook eerst alle spookhuizen zonder pas gedaan en later op de avond met pas, maar de langste wachtrij die toen aangegeven stond was 30 min.
    Op het drukst van de avond alle huizen nog een keer gedaan en de wachtrijen haalden de aangegeven tijden bij lange na niet.
    Bij het huis met toen de langst aangegeven wachtrij (40 min) hebben we precies 17 minuten in de rij gestaan.
    In ons geval dus jammer van de passen, hoewel je wel iets extra aandacht krijgt in de huizen als je met je glow in the dark necklace met VIP pas gespot wordt.
    Ik heb me ook nog nooit onprettig of onveilig gevoeld, ik vind de sfeer juist super relaxed.
    Dit jaar gaan we op 1 november, ook een non peak night en we nemen geen express pas.
    Misschien zie ik jullie nog wel daar.

    Groeten Marco

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    In ons geval dus jammer van de passen
    Ik hoop niet dat wij voor niets de dure express passen hebben gekocht. Wel een tip om te houden van jou is: wanneer het nog rustig is, dan de normale wachtrij gebruiken en later op de avond wanneer het drukker is nogmaals gaan maar dan met de express pas.
    Misschien zie ik jullie nog wel daar
    Ik denk niet dat je ons ziet, want wij gaan op donderdag 18 okt. En op 24 okt vliegen we al weer naar huis.
    Wel bedankt voor de leuke beschrijving van de avond!

    Groetjes Marloes

  8. Top | #28
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Universal's Halloween Horror Nights: Data en thema

    Ik kwam zojuist de data en het thema van Universal's Halloween Horror Nights tegen:
    COME FACE TO FACE WITH FREDDY KRUEGER, JASON AND LEATHERFACE!
    Sept. 28-29, Oct. 4-7, 11-14, 18-21, 24-28, 31, Nov. 1-3
    Plans are being made.
    Blades are being sharpened.
    Body parts are being stitched together.
    Once again, your worst nightmares will soon be taking shape in the shadowy darkness of one of the country’s largest and most terrifying annual Halloween events – Universal Orlando® Resort’s Halloween Horror Nights®.
    Now in its 17th year, Halloween Horror Nights was Amusement Today’s 2006 Golden Ticket Award winner for Best Halloween Event, annually drawing hundreds of thousands of horror fans from around the globe.
    This year’s event promises to break new ground with all new frights and entertainment, and immersive thrills never before imagined. It’ll be the greatest exhibition of pure terror ever unleashed anywhere, and you can experience it all, LIVE, only at Universal’s Halloween Horror Nights.
    Bron.

    Uiteraard zijn deze datums opgenomen in de evenementenkalender!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    is dit enkel in universal studios? of ook in islands of adventure???

    zijn attracties zoals hulk open???

    weet er toevallig ook iemand of je met een 5 park orlando flex ticket gratis binnen mag? en hoeveel je eventueel extra moet betalen?

    alvast bedankt
    tom

  10. Top | #30
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Veel van je vragen worden hier beantwoord: http://www.halloweenhorrornights.com/orlando/faqs.html
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •