Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 95

Onderwerp: Universal Studios: Halloween Horror Nights

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard

    Officieel is het Halloween op 31 oktober. Maar bij Universal begint het al eind september. Dan is het zeker nog niet zo druk.

    Enzo.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:32. Reden: full quote eruit

  2. Top | #12
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Die walk trough bij de mummy was hilarisch!
    Ik heb een hart verzakking gehad vorig jaar! :shock:
    En toen was het niet eens halloween!
    Gr Marisca. 8)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:32. Reden: full quote eruit
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Horror Night at Universal

    Hallo, wij gaan in oktober weer naar Orlando en willen graag eens naar zo'n Halloween Horror Night gaan in Universal Studio's. Weet iemand misschien waar je goedkope tickets kan kopen voor dit?? Heb zelf al bij een paar ticketsalers emails verstuurd maar die hadden er geen tickets voor.

    Alvast bedankt.
    Shoppen in Orlando is super!

  4. Top | #14

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Als je geen inwoner van Florida bent dan is het heel moeilijk om enig discount te krijgen voor de tickets. Ze hebben een kortingsactie lopen met Coke en Burger King, maar nogmaals deze actie is alleen voor inwoners van Florida. Universal geeft een mooie discount aan groepen van 15 of meer personen. Mocht je 29 september willen gaan neem dan even contact met mij op!

    Grtz John
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:32. Reden: full quote eruit

  5. Top | #15
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    In 1997 Horror nights meegemaakt in Hollywood en dat was erg leuk!
    Universal blijft geweldig daarom volgend jaar weer ,en disney slaan wij een keer over!:-P
    En ik zeg niet dat disney niets aan is!
    Wij hebben gewoon te veel disney gehad de laatste jaren( we are spoiled ).
    Gr marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    35

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    HALLO
    als je korting wil krijgen op een ticket van de horror night
    weet ik wel een manier.
    als je een paar dagen eerder naar de universal studio's of naar island of adventer gaat kun je binnen in het park bij gast service ticets kopen voor de horror night.
    deze kosten daarbinnen ongeveer $ 30,-
    raadzaam is wel om een vip ticket te kopen zodat je niet hoeft te wachten bij de atracties, want tijdens de horror night zijn er wachttijden van een uur tot anderhalf uur en kun je dan onmogelijk alle atracties bezoeken.
    wat deze tickets daarbinnen kosten weet ik niet.
    groetjes peer

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Ik was afgelopen Zondag. Het was er geweldig. Maar, je moet een expressticket bij je gewone ticket kopen, anders is het niet te doen! de wachttijden van een spookhuis lopen op tot gemiddeld 75 minuten. Kosten vrijdag:$50 Zaterdag:$40 Zondag:$30.
    Als je een flexticket hebt dan is de basisticket veel goedkoper.

    Enzo.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:31. Reden: full quote eruit

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Hoi Enzo

    Kan je misschien wat meer vertellen wat je gezien hebt? Hoe het allemaal ging? En foto's zijn ook altijd leuk om te zien. Wij willen volgend jaar namenlijk ook hier naar toe.

    Groetjes Marloes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:31. Reden: full quote eruit

  9. Top | #19
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    19

    Standaard Re: Horror Night at Universal

    Sorry geen foto's, die zijn al allemaal gemaakt en staan op diverse site's. We kwamen maandag aan en zijn meteen naar de kassa gegaan van Universal om "stay and scream" kaarten te kopen en een express pass voor de Zondag.

    Die zondag waren we in Islands of Adventure, en als je een kaart had voor Halloween mag je via een speciale ingang naar het Universal park. De rest van de mensen staan in een enorme rij voor de ingang:lol: .

    Het volgende is te doen:

    7 spookhuizen
    Verschillende scare zone's
    Openings show en Bill en Ted's show
    Aangepaste film op de bollen
    Bepaalde attracties zijn open.

    Ik ga het niet helemaal in detail bespreken, maar:

    Iets over de spookhuizen:
    Geen express Pass: 75 minuten wachten (en dit is optimistisch) express: doorlopen. Express kaarten zijn zeer snel uitverkocht!

    Bij een van de spookhuizen is een isolatie kamer gemaakt zoals in een gekkentehuis. dus dikke zachte wanden. In de ruimte hangen lappen van die stof met bloedvlekken. De verlichting bestaat uit een stroboscopisch licht. Door de ruimte heen lopen patienten in witte pakken met wit gepoederde hoofden en zwart omrande ogen. Door het licht wat steeds uit en aangaat, staat er ineens iemand vlak voor je, maar is die bij de volgende flits weer weg. Zo baan je je een weg door de ruimte. Doodeng:-\" . En dit is nog maar een kamer, zo'n huis heeft er soms wel 10!

    Ieder huis heeft een eigen thema en eigen truckjes

    Scare zones:
    Op verschillende plaatsen is een scarezone gebouwd: een straat waar je doorheen loopt en waar ze je op iedere mogelijke manier aan het scikken proberen te maken, bij een zelfs met eng verkleden lilliputers.
    Wat ook wel leuk is is een leger van zombies allen met hun eigen motorische boomzaag. Links, Links, Links, zo marcheren ze als militairen. als de commandant op zijn fluitje blaast starten ze hun zaag en sprinten ze het publiek in. Veel gillende meisjes dus.

    Bill and Ted show: altijd het hoogtepunt. Let op als je express kaarten hebt geldt dit alleen voor de eerste voorstelling! je zit dan wel op de eerste rij! In de show worden de films van het afgelopen jaar op de hak genomen. Filmkennis is een verijste! maar de show is door de leuke meezingnummers voor iedereen te volgen. Wat ik erg grappig vond waren twee doventolken die voorin stonden. Die wel erg ver in hun rol opgingen.

    Op de bollen worden stukjes uit horrorfilms vertoond. Hoogtepunt: je hoort Hannibal Lecter zeggen "Do you scare easily..." en terwijl je in jezelf nee zegt hoor je een enorme knal. Meteen al mijn nitrobaat tabletten op!

    Atraccties: Express!! gewoon lekker doorlopen. Maar je mag alles, dus ook de spookhuizen, maar een keer (express) doen!

    Verder wordt overal alcohol geschonken en verkopen leuk gekleden meisjes een soort alcoholische gelei in een grote spuit.

    Hoop dat je hier wat aan hebt.

    Enzo.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-03-09 om 03:31. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •