Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 10 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 95

Onderwerp: Universal Studios: Halloween Horror Nights

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zandvoort
    Berichten
    4

    Standaard Universal Studios: Halloween Horror Nights

    Wie heeft dit ooit mee gemaakt? Wij gaan hiervoor kaartjes kopen, op de site ziet het er in ieder geval lekker eng uit... zal voor mij wel eng worden, ik durf namelijk niet in de poppey (waterbaan) en de rest van me familie wel dus zit ik daar lekker in me uppie op een bankje :cry:

    Nou ik hoor het van jullie bye bye xxx yviera

  2. Top | #2
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    5

    Standaard Halloween

    Ik ben vorig jaar daar in het park geweest en toen was het
    s"avonds Halloween maar over dag zag het er al best eng uit want toen hingen er overal al doodskoppen en zo en dit jaar ga ik er toch heen om Halloween te vieren, maar ga ook naar Mickey's Not So scary party in Disney en dat is gewoon super leuk

    Groetjes Natasja

  3. Top | #3

    Standaard eng halloween

    Wij zijn in 2002 geweest en toen was het alleen in island of adventure nu hebben ze het verdeeld in 2 parken.

    vooral de spookhuizen zijn vrij griezelig en echt goed gemaakt
    ook in het park tussen de attraticties door wordt je soms verast en gaat je hard 10 keer sneller kloppen.
    het is allemaal erg mooi ingericht en onwijs gaaf , kleine kinderen mogen dan ook niet het park in.

    er is ook geen rottigheid ondanks dat er alchohol wordt geschonken,

    wij hebben een pas gekocht waar je meerdere avonden kunt gaan

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Edtje
    Op welke dag is Halloween eigenlijk? Ik heb nl. geen idee... ops:
    Halloween is 31 oktober.

  5. Top | #5

    Standaard

    halloween in universal is in 1 woord weer gewldig geweest

    ook de bill en ted show was weer erg komisch

  6. Top | #6

    Standaard Universal: Horror Nights

    October is de scaremonth in Orlando. Universal en Busch Gardens mag je dan echt niet missen. Op de site van Univacations staat het volgende:

    Welcome to Halloween Horror Nights®, the most frightening Halloween event on earth, when Universal Orlando Resort transforms into a darkened world where mutants, monsters and maniacs roam the streets. Dare to face a nightmarish realm filled with terrifying haunted houses, skin-crawling scare zones, and hordes of ghoulish creatures lurking in the shadows.

    And this year is more frightening than ever as Halloween Horror Nights celebrates its petrifying "Sweet Sixteen". For nineteen nights in 2006-September 29 and 30, October 6-8, 11-15, 19-22, 26-29 and 31-the streets will come alive with walking dead and terrified guests. Will you survive?

    http://www.univacations.com//events/halloween.asp

    Weet iemand de data van Busch Gardens Howl o Scream 2006?

    Grtz
    Johnny

  7. Top | #7
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Wij hebben er nog over gedacht om met Halloween naar florida te gaan. Maar gezien de drukte die op zulke dagen verwacht wordt, heeft ons doen besluiten pas begin November te gaan. Het lijkt me in ieder geval wel een keer leuk om daar met Halloween te zijn. Zo'n Halloween dag in Walibi vind ik toch net iets minder :roll:

  8. Top | #8

    Standaard

    Klinkt een stuk enger dan 'Mickey's Not So Scary Halloween PArty' ikke blij dat we in WDW zijn!

    Ervaringen in Universal H'wood The Mummy (walkthrough, voordat de rollercoaster er was) en Van Helsing (ook walkthrough) zijn mij niet goed bevallen ops:

    Gr Chantal

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker M&M's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    27

    Standaard

    Halloween Horror Nights in Universal is echt de bom!!
    Ik ben er twee keer geweest en het is een horrorfeest dat zijn weerga niet kent.
    De drukte valt mee, hou goed de peak nights in de gaten en vermijd die, probeer een donderdagavond te gaan.
    Happy screaming!

  10. Top | #10

    Standaard Bush Gardens Hollow scream

    Ben 2 jaar geleden naar Hol-o-scraem in Busch Gardens geweest en het was echt geweldig!!!!
    Elke zaterdag avond in Oktober kun je naar Hol-o-scream.De Haunted manisions zijn echt aanstaanjagens vooral de eerste keer dat je erin gaat,je moet namelijk overal doorheen lopen en ze jagen je echt de stuipen op het lijf.Van de "lokals" heb ik gehoord dat Busch Gardens echt veel beter is dan Universal.Het is wel ontzetten druk dus ik zou zoveel mogelijk in de tegengestelde richting van de mensen gaan lopen en niet teveel gewone attracties bezoeken want dan heb je niet genoeg tijd voor de spookhuizen.
    Veel plezier op vakantie en Busch Gardens moet je echt een keer meegemaakt hebben!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •