Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Baby/Child Swap

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    28

    Standaard Baby/Child Swap

    Ik heb ergens iets over een baby switch gelezen, kan iemand mij daar iets meer over vertellen en hoe het werkt.
    Wij hebben namelijk onze dochter van 10 maanden bij ons over 5 weken

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    28

    Standaard Re: babyswitch

    Zou iemand mij zijn ervaringen willen vertellen van de babyswab?
    Ik heb het wel gelezen maar het blijft lastig in het engels.
    Ik begreep dat je de groep opwacht bij de exit, maar betekend dat ook dat als er een wachtrij van een uur is dat je dan in de tussentijd iets anders met de kids kunt gaan doen?

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: babyswitch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanlot Bekijk Berichten
    Zou iemand mij zijn ervaringen willen vertellen van de babyswab?
    Ik heb het wel gelezen maar het blijft lastig in het engels.
    Ik begreep dat je de groep opwacht bij de exit, maar betekend dat ook dat als er een wachtrij van een uur is dat je dan in de tussentijd iets anders met de kids kunt gaan doen?
    Nee, je wacht in de rij met iedereen en dan vertel je degene bij het begin, dat je een "child swap" wil doen. Een volwassene moet dan bij het kind blijven, terwijl de rest van de groep de attractie doet. De Disney persoon laat je dan zien, waar je moet wachten.

    Na afloop mag je ook nog een paar mensen meenemen, als je wil en dan mag jij, zonder dat uur te wachten, in de attractie. Maar dat eerste uur (of hoe lang de wachttijd is) zul je samen moeten wachten.

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    5

    Standaard Achtbanen met kinderen

    Hallo allemaal,

    Mijn man en ik zijn gek op de achtbanen maar onze kinderen van 11 en 7 dus niet. Maar wij willen er dus wel een keer samen in. Kunnen de kinderen dan gewoon daar wachten en houden ze de kinderen daar dan in de gaten. En hoe doen jullie dat? Of moeten we gewoon omstebeurt.

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Achtbanen met kinderen

    Bij Disney hebben ze daar de 'Baby Swap' voor uitgevonden. Zie hier: http://www.mouseplanet.com/dtp/wdwgu...s/babyswap.htm
    Dit kun je ook met oudere kinderen doen.

    Je zult dus om-en-om in de attractie moeten gaan. Disney zal niet op jullie kinderen letten...

    Belangrijk:
    ALWAYS let the cast members at the entrance and loading areas of the attraction know that you're using a "baby swap". The CMs can help you make things go smoothly. They are also up-to-date on how the "baby swap" is to be done.

    Everything is handled by the cast members in a very cordial and efficient fashion. They are clearly very used to working with guests on the "baby swap".

    Riders are never expected to ride alone. This can work to your advantage. Since each parent is permitted to ride with another guest, an older child or a third adult can enjoy the attraction back-go-back.

    The "baby swap" is not advertised. You won't see signs in the queues that you can do such a thing. Even so, you should never feel guilty for trying to get away with something...the "baby swap" is allowed by Disney to enhance the enjoyment of the guest. Take advantage of it!
    Laatst gewijzigd door Njit; 16-02-09 om 15:09.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Achtbanen met kinderen

    Je kunt ze ook een middag/avond in een van de Disney childcare clubs doen (kost wel wat) en dan met z'n tweeen alle achtbanen doen
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Achtbanen met kinderen

    Die clubs is inderdaad een leuke optie. Als het erg druk is en je wachttijden hebt van een uur of meer zul je je kids er geen plezier mee doen dat ze lang moeten wachten en dan geen attractie doen.

    Heb er zelf geen gebruik van gemaakt maar er wel goede berichten van gehoord. Kijk eens hier voor de mogelijkheden.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Achtbanen met kinderen

    Mijn advies:
    Trek een fastpass ticket voor alle 4 de personen.

    Bij het naar binnen gaan van de fastpass rij even melden aan de castmember dat je een childswap wilt doen, dit meldt je nogmaals bij het einde van de wachtrij.

    Dan heb je 2 opties of jullie gaan apart de rollercoaster in en dan blijft er dus altijd iemand wachten samen met de kinderen of jullie gaan saampjes en dan blijven de kinderen even wachten.
    Dan kunnen jullie doordat er 4 passen zijn 2x achter elkaar genieten.

    Op die manier hoeven de kids niet buiten te wachten maat\r zijn ze bij de loading area.


    Kidsclub kan ook en is geheel niet duur zo'n $10 per uur.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •