Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 32

Onderwerp: Uitgaan in Miami: >21 jaar

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    haha toffe uitdaging... Ik twijfel er niet aan dat ik dankzij mn vriendin binnen zal komen (even niet bescheiden zijn ) . Even serieus; Moest het toch zijn dat we niet binnen mogen of het te lang duurt, zullen we wel een alternatief voorbereiden...

    edit: mss kan je de buitenwippers omkopen? (hoewel dat wss minstens $50 zal moeten zijn om indruk te maken)

  2. Top | #22
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    alé omdat je het zo lief vraagt

    http://tinyurl.com/6cfhpy

    ja, ik schrijf niet de originele URL want ik heb niet graag dat google dit dan indexeert onder haar naam.

    We hebben er alleszinds enorm zin in!!!

  3. Top | #23
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    Ik had geen glamourkleding aan, gewoon shirtje en spijkerbroek, maar had 2 mooie dames bij me (en nee, ik ga geen foto's posten) dus dat werkt ook. Dus snel naar binnen langs de rij heen en ook bij Mango's zelfs gratis naar binnen (nu wel met een kleine kanttekening; die vriendin van ons heeft daar gewerkt en op de bar gedanst, dus ja haar ex-collega's lieten ons daarom gratis binnen ). Ook leuke tent maar wel veel plastic vrouwen. En dan niet alleen opgevulde borsten, maar ook lippen en billen.

    Maar zoals je al prijzen zag, is het inderdaad gewoon prijzig. Volgens mij was zelfs een colaatje 5 dollar. Maargoed, de hele avond gratis gedronken, ik kan me niet herinneren ooit geld te hebben gegeven aan een barman of -vrouw.

    Die bottleservice.. zo heette dat idd... dat was goed prijzig ja. Maarja, leuk dus om een keer gezien te hebben, maar Mango's is dus ook best leuk ,maar dat is weer geen club zoals jij dat graag wil zien. Zie het meer als een gezellig cafe met veel vrouwelijk schoon en voor je vriendin een paar gespierde knappe mannen. Ik zou me er best nog een avondje kunnen vermaken en ik zal ook de volgende keer denk ik wel ook weer naar Mango's gaan.
    Laatst gewijzigd door JKG; 17-06-08 om 22:10.

  4. Top | #24

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    net terug uit Miami.

    na dag 1 45 minuten bij Cameo in de rij gestaan te hebben, de dag erna anders aangepakt en een mailtje gestuurd naar The Mansion...e voila, mooi op de gastenlijst voor de avonden welke wij wilden

    dus ik zou lekker een mailtje sturen, werkt prima!!

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    31

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    Gerelateerd vraagje: bestaan er "clubs" in Miami waar ook kinderen binnen mogen?

    Bedoeling is dress to impress, rond 21h-22h arriveren, cocktail te drinken, beetje rond kijken en dansen, jazz of blues optredentje, rond 23h weer naar huis.

    Mijn dochter zou dat gewéldig vinden, helaas is ze maar 9. (Haar eerste reactie op: we gaan ook naar Miami: "ooo, Miami, kunnen we dan naar zo'n jazzclub zoals in de film, met jurken en smokings enzo?")

    Hoeft geen echte club of disco te zijn, een café dat erop lijkt is ook prima hoor.

  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    @Minervi: ik heb even "jazzclub miami" ingetypt in Google en blijkbaar is Arturo Sandoval zeer populair. Jammer genoeg zijn ze'r nu verbouwingswerken aan het doen :-(
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-07-08 om 22:50. Reden: quote verwijderd

  7. Top | #27
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    19stefan83; En moest je dan nog lang in de rij wachten als je op de gastenlijst stond?

  8. Top | #28

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    nope, je kan gelijk doorlopen, hekje wordt voor je opengedaan, je naam noemen en naar binnen maar!!!

  9. Top | #29

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    cameo op vrijdag was echt pure R&B, niet echt mijn smaak, dus had ik snel gezien...op donderdag was het een soort studentenavond met van alles was, wel een leuke avond en The mansion op zaterdag was gaaf..je hebt sowieso 2 zaaltjes, 1 met dance/trance e.d. en 1 R&B dus voor ieder wat en gewoon volle bak dus zeer gezellig

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    whohoo, ik hou meer van dance, zij houdt meer van R&B

    ps: ik zie net dat we niet in het weekend daar zijn, maar begin van de week... is dat een groot verschil daar?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 17-07-08 om 22:01. Reden: quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •