Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 32

Onderwerp: Uitgaan in Miami: >21 jaar

  1. Top | #11
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    4

    Standaard Re: Clubbing?

    hello,
    Toen ik vorig jr in Miami was, ging ik zelf vaak naar Mango's, dat is een salsa/latin tent op Ocean Drive en ik vond dat zelf de gezelligste tent, als je v salsa houdt althans.
    Amika vond ik ook een hele toffe tent op Washington Avenue.

    Check ook Crobar en Mansion. Zelf wou ik de tent BED checken, maar ik kwam er later achter dat je daar wel beter met een vrouw of in elk geval niet in je eentje moet komen, omdat het een soort v lounge achtige tent is met ligbanken en ze liever groepen mensen binnen laten.

    Het hangt er ook een beetje vanaf waar je van houdt qua musicgenre en wat betreft de moeilijkheid om binnen te komen en de prijs, dat verschilt volgens mij ook per periode. Ik betaalde bij Crobar, Mansion en Amika als ik me goed herinner zo rond de 15 a 20 dollar aan entree

    Echter soms hebben ze in Miami bepaalde evenementen/dagen waarin het qua prijs en moeilijkheid om binnen te komen ook weer verschilt. Toen ik daar was, waren the Video Music Awards in Miami. Dus heel Miami Beach zat vol met beroemdheden, en het hele weekend qua parties stond in het teken van die Awards in tenten/hotels. Op zulke momenten is het wel handig als je connecties hebt, aangezien je anders in een aardig lange rij staat en de prijzen ook hoger zijn dan normaliter.

    In sommige hotels hebben ze in de lobby pre parties, daar gaan al de mensen eerst loungen, chillen, voordat ze echt de hort op gaan tot vroeg in de ochtend. Ik ben even vergeten wat de naam was v 1 hotel waar ze dat bijvoorbeeld hadden, maar het was een zeer gezellige sfeer in elk geval

    Oh ja, qua legitimatie kunnen ze ook streng zijn, ik weet niet hoe je er zelf uit ziet qua volwassen look, maar al zie je er duidelijk ouder uit dan 21, dan nog kan de bouncer om je ID vragen voor de deur. Zowel bij discotheken als bijv. bij een bar zoals Wet Willies.

    Bekijk deze link anders, kan wel handig zijn http://www.cooljunkie.com/miami/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-03-09 om 11:23. Reden: full quote eruit

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    101

    Standaard

    Nikki Beach, on south south beach.
    Luister en huiver http://www.wzzr.com/cc-common/streaming_new/
    The Love Docters... geef het een paar uur en je bent een
    red neck

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20

    Standaard

    Bedankt LMG voor het adresje van Mango's. We waren al zeker van plan iets salsa/latin achtig te zoeken omdat wij da zelf ook dansen dus.

    @ MarcelG: Wat bedoel je met duurder dan in Nederland? Ik ben uit België en heb ni echt ervaring met clubben in nederland.

    Ik merk dat Mansion wel iets goed is dus ik zal daar zeker is proberen binnen te geraken. Is dat elke dag open of alleen weekends? Wij zijn er van maandag op dinsdag en dinsdag op woensdag.

  4. Top | #14
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Een baco kost $10.00 + tip.

  5. Top | #15

    Standaard Feestje deze week @ Miami (week 04/02/2008)

    Hello,

    Omdat ik dit zo een fantastisch forum vind, vuur ik nog een vraagje of voor mijn trip naar Miami deze week.

    Is er een fijn feestje te doen deze week? Ik verlijf er tot en met 12/02/2008. (ben 21 jaar)

    Waar moet je zijn om een trendy bar te vinden? En een goeie discotheek/club?

    Laat maar horen

    bedankt!

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Uitgaan in Miami: >21 jaar

    Hallo,

    mn vriendin en ik zijn eind september in Miami. We zijn allebei 21 jaar en dansen graag.

    Zijn er in Miami (Beach) clubs waar ze goede dansmuziek (dance, rnb) draaien? Echt discotheken bedoel ik, niet cafétjes waar je ook zou kunnen dansen. Een avond naar een "club" dus, waar je je lekker chill aankleedt (dress to impress - decadentie allom)...

    Ik heb de search functie gebruikt en kwam terecht op Opium Garden. Iemand hier al geweest? Ervaringen.. ? Of tips voor andere clubs?

    bedankt,
    Michael

  7. Top | #17
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    The Mansion. Wel vrij dure entree (voor Amerika) en de drankprijzen van Nederlands niveau ongeveer. Er komen bekende artiesten optreden en het is er vrij groot. Gezellig club, ik ga er dit jaar weer zeker heen. Een vriendin van ons die woont daar en kent dus ook veel mensen van The Mansion, dus ik heb eigenlijk helemaal geen drank betaald die nacht Krijg je dan van barkeepers, dj's... maarja, dat gaat niet voor iedereen op


    http://www.cooljunkie.com/miami/venu...sion_8417.html

    Ohja, je kan niet zomaar op een bank zitten chillen, geloof dat je dan mag betalen.. en op de bank wordt de drank duur gedronken. Zoiets ken je niet in normale discotheken in Nederland

    Het is wel van de Opium Group... en het zit op Washington Ave thv 12th street, iets achter Ocean Drive.
    Soms ook lange wachtrij, maar ook dit keer kwamen we gewoon zo langs de rij naar binnen. Heerlijk, als men in dat wereldje elkaar kent.
    Laatst gewijzigd door JKG; 17-06-08 om 16:09.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    Nee niets mis mee, maar omdat je al Opium Garden had gevonden
    Ik weet niets negatiefs te vertellen, behalve dan de hoge prijs.. geloof dat mijn entree 30 dollar was, voor mn vriendin 20... je zou toch bijna wat laten groeien en wat weg laten halen

    Hier trouwens de officiele site : http://www.mansionmiami.com/
    Laatst gewijzigd door JKG; 17-06-08 om 17:49.

  9. Top | #19
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    Niet vergeten om de uitzending ook te bekijken: Yorin Travel.
    Staan ook linkjes op die site van Clubs
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #20
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Discotheken(Clubs) +21y in Miami?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michachael Bekijk Berichten
    Super, daar moeten we dus zeker geweest zijn :-) Wat met Club Space? Ohja, en wat is de connotatie van "Het is wel van de Opium group...." ? :-) thanks
    Het is zeker leuk om een x in the "glamorous" mansion keer geweest te zijn, de mensen zijn allemaal stylie gekleed en vaker zijn enkele rich & famous ook aanwezig.

    Mwough, veel mensen moeten het niet zo hebben van de opium group, ze zijn reteduur, 20$ entree, 6$ beer en 14$ mixdrankje.

    Ook zullen jij en je vriendin en dan vooral je vriendin zich echt moeten dressen to impressen zoniet sta je waarschijnlijk uren in de rij zonder uberhaupt binnen te komen. (trouwens guys alleen, meestal not a chance) Of je kiest voor de bottle service waarbij je dus 2 flessen verplicht bent om te kopen 100$ per fles, dan mag je meteen binnen en krijg je een tafel. De uitsmijters bij de deurs zijn meestal erg onvriendelijk tegen de mensen in de rij.
    Laatst gewijzigd door AlexFL; 17-06-08 om 20:25.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •