Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 108

Onderwerp: Restaurants in Florida: Tips!

  1. Top | #91
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    @ Trails, ebelix en knaapje: bedankt voor jullie reacties.

    De Soup Plantation zullen we zeker uitproberen, het was naar zoiets dat ik op zoek was.

  2. Top | #92

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    een absolute aanrader in indian rocks beach (bij clearwater) heet guppy's on the beach!
    supper lekkere scallops (st-jakobsvruchten) en een paar km verderop is er saltrock grill met overheerlijke tartaar van tonijn, ik zou daar beslist vele miles voor wille omrijden

  3. Top | #93
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    Tips voor clearwater beach zijn nog steeds welkom !

  4. Top | #94
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    etten leur
    Berichten
    45

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    Ga naar het oude walvisdorpje st johns pss village,een super leuk dorpje met leuke terrasjes op het water,live muziek,en de dolfijnen zwemmen voor je neus.Ook het strand daar,madeira beach is mooi,en lekker rustig.Het is ongeveer een half uurtje rijden,richting st petersbeach.Een echte aanrader.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 05-04-11 om 17:17. Reden: fqe

  5. Top | #95
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    bedankt voor de tip, zullen we zeker proberen !
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 05-04-11 om 17:18. Reden: fqe

  6. Top | #96
    Regelmatige Bezoeker lief's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2011
    Berichten
    28

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    Het is 04.04am en ik heb nu dus honger na het lezen van deze topic maar zouden jullie mij kunnen helpen aan een goed buffet restaurant waar je vooral vis kunt krijgen? Ik weet dat Pondorasa een goeie schijnt te zijn, maar om daar nu vaak te gaan eten is ook zo ééntonig.
    Wij zijn eigenlijk wel een beetje gedwongen om buffetrestaurants te zoeken omdat ik een maagbandje heb en maar kleine porties kan eten, rundvlees (steaks) kan ik helemaal wel vergeten. Met vis daarentegen, dát gaat een stuk makkelijker maar ik kan nu eenmaal niet veel eten en om dan maar één hoofdgerecht te bestellen in een restaurant vind ik jammer omdat ik het bij voorbaat tóch niet op kan en dat is niet alleen jammer van 't geld maar ik ben nog opgevoed dat ik m'n bordje moet leegeten omdat er véél mensen zijn die het niet zo goed hebben.
    Aangezien het ene buffet restaurant het andere niet is, wil ik graag eigenlijk de zgn. "vreetschuren" vermijden want dat er goede tussen zullen zitten is zeker maar welke?

  7. Top | #97
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    Grappig dat je Ponderosa goed vindt, zit momenteel in Kissimmee, en Ponderosa is ongeveer het enige restaurant waar ik met een grote boog omheen rij. Als je vis wilt eten, waarom ga je dan niet naar Red Lobster of Lobster Feast ?
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 26-04-11 om 23:38. Reden: fqe

  8. Top | #98
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    Olive garden moet je echt proberen het is wel italiaans maar het was er echt lekker en je krijgt bij elk hoofdgerecht een salade of soep bij .

  9. Top | #99
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cindy74 Bekijk Berichten
    Olive garden moet je echt proberen het is wel italiaans maar het was er echt lekker en je krijgt bij elk hoofdgerecht een salade of soep bij .
    Helemaal mee eens ! Ben gisteravond weer geweest, lekker eten !

  10. Top | #100
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Restaurants in Florida: Tips!

    @ Lief: je kunt natuurlijk ook ergens alleen een voorgerecht nemen. En volgens mij heeft bijna elk restaurants wel garnalen op het menu staan. Mijn moeder heeft ook een bandje en die kan garnalen in elk geval goed eten. Zij bestelt ook altijd een voorgerecht en laat het gelijk met de hoofdgerechten komen.
    Een andere optie is voor een kindermenu gaan. Als je het even uitlegt 'tenminste áls ze moeilijk zouden doen) dan mag ik aannemen dat dat geen probleem zal zijn voor het restaurant.
    Overigens vonden wij Ponderosa vorig jaar ook niet voor herhaling vatbaar. Vergeleken met 2 jaar daarvoor was het erg achteruit gegaan. Kan natuurlijk aan die betreffende vestiging liggen.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •