Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Hotel gezocht: Daytona (Beach)

  1. Top | #1

    Standaard Hotel gezocht: Daytona (Beach)

    Hallo Forum-leden,
    Wij vliegen 9 juli naar Atlanta en rijden dan via Savannah naar Florida waar we tot de 28e blijven, eerst in 10 dagen naar de Keys en dan door naar St.Pete Beach waar we een dag of 10 een appartement op het strand gehuurd hebben! Ik probeer toch maar een aantal hotels voor onderweg vast te leggen maar kan nog niets vinden in Daytona Beach. Ik krijg ook een beetje de indruk dat Daytona niet echt een super stukje Florida is. Maar kan iemand mij helpen aan een hotel voor een nacht. En heeft ook iemand ervaring met Quad rijden op Daytona Beach? Alvast bedankt

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotel in Daytona Beach gezocht

    Er staan tientallen hotels aan Daytona Beach in alle klassen. Plaza, Hilton Beachcomber, Hawaiian Inn zijn er een paar die me zo maar te binnen schieten.
    En ook de middenklasse ketens zijn er volop aanwezig.

    Al gekeken op hotels., allhotels., of kayak.com ? Of expedia ?
    Er zijn er genoeg, en 100 KM verder (en op weg er naar toe) in Orlando nog veel meer.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4

    Standaard Re: Hotel in Daytona Beach gezocht

    Bedankt voor jullie reactie, ben waarschijnlijk niet helemaal duidelijk geweest in mijn vraag. Ik heb al op priceline e.d. zitten kijken maar ben een beetje geschrokken van alle negatieve reacties. Hotels waar zwervers omheen liepen, niet echt wat wij zoeken. Ik heb ook naar Hawaiian Inn zitten kijken en die zag er leuk uit, ben jij er geweest Gerrit? Orlando is niet echt een optie voor ons, we komen uit Savannah en gaan na Daytona door naar Merritt Island en willen echt langs de kust blijven. We hebben ook de kids bij ons en die zijn wel toe aan een frisse duik aan het eind van de dag.

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotel in Daytona Beach gezocht

    Wij hebben een paar nachten in Hawaiian Inn gezeten (via AV) en het is een leuk hotel, met grote kamers, met een keukentje er in en een groot balkon aan zee.
    Binnen en (redelijk groot) buitenzwembad in een verzorgde tuin met veel ligstoelen en zitjes, en een trapje naar het strand.

    Wij hebben ons er goed vermaakt en er zijn ook allerlei activiteiten, zoals een paar keer per week een Luau en dingen voor de kids.
    Volgens mij zijn de kamers ook gedeeltelijk time-share, want de inrichting en grootte verschilden nog al, maar wel allemaal netjes, tegen een redelijke prijs.

    Kortom, niet superluxe, maar gewoon goed. Let wel, het is 3 jaar geleden, dus misschien kan tripadvisor je wat actuelere informatie geven.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Hotel in Daytona Beach gezocht

    Hoi,

    Wij hebben vorig jaar in het Hilton gezeten gelijk aan het strand en moet zeggen, het was super, we hebben deze geboekt via USAfunVacations en hebben daar terplaatsen dan nog zeezicht erbij genomen, echt geweldig, en vond het niet echt heel duur.

    succes met zoeken.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #7
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Hotel gezocht: Daytona (Beach)

    Iemand nog tips voor leuke hotels in deze plaats???

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotel gezocht: Daytona (Beach)

    Als het maar om 1 nacht gaat zou ik proberen via Priceline.
    Kan je er gelijk wat ervaring mee op doen.
    Ik ben vorig jaar oktober bij een hamburgertent in de buurt gestopt, notebook mee naar binnen en voor $ 45 had ik (toen) Hilton on the Beach, kamer met zeezicht ook nog.
    Parkeren was haast duurder (ik geloof $17).

    Succes
    Knaapje

  9. Top | #9

    Standaard Re: Hotel gezocht: Daytona (Beach)

    we hebben in La quinta gezeten en dat was super , we zaten in de suitte omdat alles al vol was .
    het is er schoon en het zwembad was er echt heel leuk en er was ook een bubbelbad en het personeel was vriendelijk en je heb er ook goede internet verbinding .

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Hotel gezocht: Daytona (Beach)

    The Plaza Resort & Spa in Daytona Beach .... is haunted?

    Kijk en beoordeel zelf maar of je naar dit hotel wilt.

    Video: http://bit.ly/16Q388e


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •