Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 31 EersteEerste ... 192728293031 LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

  1. Top | #281

    Standaard orlando flextickets

    beste mensen,

    Ik heb heeeeeel lang geleden, in 2004 namelijk orlando flextickets gekocht. Zo'n 5 park orlando ticket. Nu wil ik binnenkort naar Florida afreizen. De vraag, zijn deze ticketsnog geldig? Er staat geen "houdbaarheidsdatum" op de achterkant. Weet iemand dit? ik heb de verkoper al gebeld n die wist het niet. Als niemand het hier weet ga ik bellen met Universal studio's.

    Ik hoor graag.

    Gr Pjotr

  2. Top | #282
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: orlando flextickets

    Jazeker! Kijk maar op bijv. deze site, prima service! Maar ook op andere sites zijn ze te koop. Van deze weet ik dat hij goede service verleend.

    De website is:
    http://www.greatorlandodiscounts.com/
    Adres:
    Billy Boy's Tickets
    4499 West Vine St.
    Kissimmee, Florida 34746

    Veel plezier verder,
    Remco

  3. Top | #283

    Standaard Re: orlando flextickets

    hoi Remco. Bedankt voor je reply. Ik had de flextickets dus al 8 jaar in een la liggen. Ik heb vandaag voor de zekerheid gebeld naar Universal Studio's ticket service. En wat blijkt, mijn tickets zijn na 8 jaar dus nog gewoon geldig. Scheelt een hoop geld deze vakantie.....

  4. Top | #284
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2

    Standaard Orlando flex tickets 2013

    Komende zomer gaan we met onze drie kids, 9-12-13 naar florida. In de disney parken zijn ze hier in Parijs al geweest. We willen dus gaan voor het urniversal pakket. Wie weet of je Orlando flex tickets 2013 ook in Orlando zelf kan kopen ipv via internet? En zo ja waar? Wij hebben hier geen ervaring mee. We hebben in 1999 de tickets gewoon bij de ingang gekocht. Een dure oplossing zoals ik het nu bekijk.

    Moderator Michael66: alle bericht m.b.t. de vergelijking Disney Parijs en Orlando heb ik naar het desbetreffende onderwerp verplaatst.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-13 om 22:27.

  5. Top | #285
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Orlando flex tickets 2013

    En nu weer over tot de orde van de dag Deze jongens verkopen de flexticket en ze hebben een adres, aan Vineland Road + een telefoonummer, dus ik zou even contact met ze opnemen, dan weet je meer.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #286
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Orlando flex tickets 2013

    En deze jongens hebben iets wat anders heet maar op hetzelfde neerkomt..

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #287
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2013
    Berichten
    2

    Standaard Re: Orlando flex tickets 2013

    Aan deze info heb ik wat dank jullie wel. Wat is beter. Van te voren via internet kopen of ter plekke in Orlando.

  8. Top | #288
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Orlando flex tickets 2013

    wij boeken altijd van tevoren , als je even de zoekfunctie pakt vind je ergens een topic over tickets bestellen waarop je meerdere websites vind waarop je betrouwbaar tickets kan bestellen en dan kan je de prijzen gaan vergelijken.
    De laatste keer hebben wij bestelt bij Undercover tourist waar we zeer blij over waren , maar als we nu een andere site vinden waar ze dezelfde tickets goedkoper aanbieden gaan wij daar voor. Veel succes!

  9. Top | #289
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Orlando flex tickets 2013

    Maakt qua prijs denk ik niet heel veel verschil. http://www.americanestates.nl/ verkoopt overigens ook Flextickets. Dat zijn overigens Vouchers dus je moet ter plaatse alsnog langs de kassa..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #290
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Orlando flex tickets 2013

    Als je vouchers hebt van bijv orlando flex ticket plus, moet je dan bij elk park eerst langs de kassa, of moet je eenmalig langs de kassa en krijg je dan je originele passen? Ik begreep ook dat je een foto ID moet laten zien... Is een kopie van je paspoort dan genoeg?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •