Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 31 EersteEerste ... 122021222324 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

  1. Top | #211
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Hi Hen,

    Pasfoto niet meer nodig, ze maken een vingerprint.
    Elke keer als je binnenkomt kijken ze of je nog steeds dezelfde vingers hebt ;-)

    Greetz, Remco

  2. Top | #212
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Hi Hen,

    Ze hoeven geen handtekening te zetten hoor, het is een electronisch apparaat waar je je vinger in doet en die leest dan of je inderdaad diegene bent die zich de eerste keer met dat kaartje bij de poort heeft gemeld. Dit om fraude tegen te gaan. Je kunt niet meer zoals 20 jaar geleden bij de benzinepomp 'zwarte' kaartjes kopen waar nog één of twee dagen op zat, voor weinig ;-) die tijd ligt achter ons....

    Greetz, Remco

  3. Top | #213
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    12

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Hoi allemaal,

    Wie weet wat het verschil is tussen een 5 park comboticket en een 5 park flexticket.

    Groet
    Guido

  4. Top | #214
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Wat een 5-parken Flexticket is kun je in voorgaande berichten in dit topic lezen. Kort gezegd: 14 dagen onbeperkt toegang tot Universal Studios, Islands of Adventure, Wet 'n Wild, SeaWorld en Aquatica. 6-parken Flexticket is idem plus Busch Gardens Tampa.

    Wat een 5-parken combo-ticket is ......? Geen idee. Dat is in ieder geval geen officiele term voor een bestaande combinatie van toegangen tot verschillende parken. Hoe kom je aan die "naam"? Waar heb je die gehoord of gelezen? Misschien dat je het beste daar even na kunt vragen wat het precies inhoud en dan de vergelijking maken met het Flexticket.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #215
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    12

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Bedankt voor je reactie O
    Ik stel de vraag niet helemaal duidelijk want ik weet wat een flex ticket is.
    Op de volgende link http://www.orlando-ticket-deals.co.u...o-tickets.html kom ik de combo ticket tegen.
    Lijkt een flex maar is het niet volgens mij!

    Guido

  6. Top | #216
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Nee, is niet hetzelfde. Op die site verkopen ze nl. zowel die Combo als de bekende Flex.

    Het verschil zit 'm in Wet 'n Wild die niet in de basis Combo zit (pas als 6e park toe te voegen) en wel in de basis Flex. Wie weet is dit een nieuwe ontwikkeling; sinds de "toevoeging" van Aquatica zaten er twee waterparken in de Flextickets en misschien blijkt dat teveel van het goede te zijn.

    4-park Combo is trouwens 9 Engelse ponden goedkoper dan de 5-park Flex. Een kleine besparing dus als je toch niet van plan was om naar Wet 'n Wild te gaan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 04-07-10 om 20:05.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #217
    Vaste Bezoeker ienelien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    in het westland
    Berichten
    80

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Over 2 weken gaan wij (weer) richting Florida. Ben dus weer op het forum op zoek naar antwoorden. Ben nu bezig met de toegangskaarten voor Universal Studio's,IOA en Bush Gardens (die stonden op het verlanglijstje van de kinderen). Het combo-5-ticket zou het beste uitkomen (Aquatica en Sea World erbij). De flex tickets hebben meestal 2 waterparken. Het combo ticket kom ik alleen tegen bij attractionticketsdirect. Maar is het nog steeds zo dat je daar niet kan bestellen omdat je geen inwoner van de UK bent ??
    Voor andere tips hou ik me aanbevolen.
    Groetjes van Ien

  8. Top | #218
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Via de Ierse site is verzending geen enkel probleem, duurt ongeveer 12 dagen....
    http://attractionticketsdirect.ie/

    Misschien kan je ze naar jullie vakantieadres laten opsturen?

  9. Top | #219
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Er is ook een Duitse site van Attraction tickets Direct.
    Hier zijn de tickets nog goedkoper dan de Ierse site en ook hier ontvang je de originele tickets binnen 12 dagen thuis.
    http://www.attractionticketsdirect.de/attraction-ticket-preise/2-park-bonus-ticket.htm

    Succes.

  10. Top | #220
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    116

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Orlando Ticketdeals verkoopt ook het combo ticket.

    http://www.orlando-ticket-deals.co.u...o-tickets.html



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •