Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 31 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

  1. Top | #191
    Stamgast Micktomar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Almere
    Berichten
    178

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Wij hebben hier vorig jaar onze 2 parken hopper pas gekocht, en voor dit jaar gaan we die weer via hen bestellen, Prima service en snelle levering.

    Groetjes Marja

  2. Top | #192
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Zojuist tickets besteld bij www.attractionticketsdirect.ie. Een 3 parken pas voor Bush Gardens, Seaworld en Aquatica voor € 84,00 per persoon. Pas is 14 dagen na eerste gebruik geldig en je kunt de parken zo vaak bezoek als je wilt.

  3. Top | #193
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Ik heb zojuist gekeken voor Universal tickets. Nu blijkt dat als ik 2 park bonus tickets ( unlimited) koop bij www.attractionticketsdirect.ie, deze kaartjes goedkoper zijn dan wanneer ik 2 park base tickets bestel bij Universal zelf.( 2 dagen) Het eerste is dus echt goedkoop, en ik vraag me dan ook af of er geen addertje onder het gras zit. kan het zijn dat andere verkopers goedkoper zijn dan Universal zelf???

  4. Top | #194
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Zijn er ook combi tickets verkrijgbaar voor Seaworld en Universal Studio's?
    Ik vind deze alleen los van elkaar...

  5. Top | #195
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Ja, die zijn er, maar alleen in combinatie met enkele andere parken en dan heet het een Orlando Flex ticket. Je kunt daarmee naar 5 of 6 parken in Orlando/Tampa. In dit opic lees je er meer over.

    <<Mod M66: Vandaar dat ik je vraag naar hier heb verplaatst vanuit het topic over Disney tickets (...?)>>

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #196
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    Zojuist bij Undercovertourist onze flextickets gekocht. 3 tickets (2 volw, 1 kind) 721 dollar.

  7. Top | #197
    Regelmatige Bezoeker sccambuur's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    40

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    FF een vraagje. Over 3 weken vertrekken wij naar Orlando, om nu nog tickets online te bestellen, lijkt mij niet slim (stel dat ze te laat arriveren hier). Is het ook mogelijk om terplekke een 'flex ticket' te halen? Ik neem aan van wel toch?? Alvast bedankt!

  8. Top | #198
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    @sccambuur: ik heb vorige week zondag tickets besteld bij www.orlando-ticket-deals.co.uk en de eerst volgende donderdag de ticket netjes aangetekend thuis gekregen. Wel telefonisch besteld.

  9. Top | #199
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    De meeste online ticketverkopers hebben ook een mogelijkheid om de tickets in Orlando / Kissimmee / Lake Buena Vista op te halen. Kijk op de websites onder "delivering" en je vindt er alle info die je nodig hebt.
    Voor een paar dollars willen ze de tickets ook nog wel bij je hotel afleveren.

    Kijk bijv. eens bij Maple Leaf tickets (zit aan de 192 in Kissimmee), Unbdercover Tourist of bij de AAA die ter plaatse enkele kantoren heeft.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #200
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Orlando Flex Tickets

    @marjoleinenrick. Ik heb combitickets gekocht voor Universal Studio's/ Seaworld and Aquitica. Deze zijn 14 dagen geldig en waren ongeveer 175 euro.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •