Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 31 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 303

Onderwerp: Orlando Flex Tickets

  1. Top | #241

    Standaard Re: prijsverschil???

    Bedankt voor jullie reactie, maar ik bedoel bv de tickets op de duitse site die hier op het forum genoemd word,En qua tickets bedoel ik deze
    klik
    En deze
    klik
    En dan de op een na onderste.combo5

    Grttz Mark

  2. Top | #242
    Vaste Bezoeker SenT's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    Belgisch zeetje
    Berichten
    59

    Standaard Re: prijsverschil???

    Ik heb het even nagelezen en het verschil zit hem volgens mij in het feit dat je bij de Flex maar éénmaal een parking moet betalen gedurende die dag. Ga je bvb. 's ochtends naar Seaworld, 's middags naar Aquatica en 's avonds naar Universal: je moet die dag maar éénmaal parkingkosten betalen.
    Bij de combo zal je wel telkens opnieuw parkeergeld moeten betalen.

    Wat bijvoorbeeld de parkeerkosten zijn als je nog dezelfde dag terugkeert naar Seaworld: dat zal je op het forum eens moeten uitzoeken/navragen.

    Doe je meerdere malen meer dan één park/dag dan kan een Flex voordeliger zijn en ook als je alleen of met twee bent.
    Bij ons is het verschil voor ons vieren tussen beide ticketssoorten € 68; daar kan ik al wat extra parkeergeld voor betalen.

    Parkeergeld is zo'n $15 voor de gewone parking voor een (naar Amerikaanse normen) gewone wagen.

  3. Top | #243
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Verschil tussen Flex- en Combo-tickets

    Volgens mij zit bij de combo ook toegang tot de disneyparken en bij de flex niet. Dat is volgens mij het verschil.
    Groetjes Irene

  4. Top | #244
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Verschil tussen Flex- en Combo-tickets

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door i.westdijk Bekijk Berichten
    Dat is volgens mij het verschil.
    Mark vraagt specifiek naar een bepaald soort combo die hij op de site waar hij naar linkt heeft gevonden: onderste,combo5. Daar zit echt geen Disney component in hoor.

    Op de site worden verschillende combo's aangeboden. Disney en Universal bieden geen combitickets aan. Op deze site koop je aparte tickets voor Disney en voor de Universal component, en je betaalt daar een bedrag voor.



  5. Top | #245
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Flex ticket bussen

    Hoi,

    Kan iemand mijn vertellen of je altijd met die orlando flex bussen kunt gebruikmaken ook als ze niet bij je eigen hotel stoppen maar bij een ander hotel!

    Ik meen dat de vorige keer gezien te hebben, toen zaten we in een hotel waarvandaan de flex bussen vertrokken, bij het hotel waar we nu naartoe gaan hebben ze alleen een shuttle service naar Disney en zitten we 1 mijl vanaf Universal.

    Ben bereid om eerst met evt. I ride naar dat hotel te gaan om dan met de bus naar universal te reizen, of weet iemand een andere optie.

    Alvast bedankt Yvonne

  6. Top | #246
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Flex ticket bussen

    Je hebt toch enkel vervoer naar Busch Gardens bij een Flex Ticket Plus? Volgens mij heb je bij een Flex Ticket niet gratis vervoer naar Universal.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Flex ticket bussen

    Er rijden door heel de stad van die flex tickets bussen, en in 2009 zijn wij er ook mee geweest en toen moest je bij de ticketbalie bespreken dat je met de bus mee wou, maar ja nu zitten wij in een ander hotel. Ik weet niet of je dan nog steeds daar naar toe kan gaan om die bus te bespreken.

    Yvonnne

  8. Top | #248
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Flex ticket bussen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ycassee Bekijk Berichten
    Er rijden door heel de stad van die flex tickets bussen,
    Ben je niet inde war met de hotelshuttle bussen die de verschillende hotels langsrijden en je bij het betreffende park droppen? Zoals Njit al aangeeft, hebben die bussen niets met een flexticket te maken. Ik ben bang dat er geen flextickets bussen zijn, ook al heb jij ze door de hele stad zien rijden......:-k.

    Maar waarom zo ingewikkeld? Als je hotel slechts 1 mile van Universal verwijderd is, ga je toch niet eerst met de I Ride naar een ander hotel om vandaar naar Universal te hobbelen? Heb je al eens uitgezocht of er een I Ride of Lynx busstop in de buurt van je hotel is? Over welk hotel praten we eigenlijk?



  9. Top | #249
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Flex ticket bussen

    Bedoel je niet de Lynx bus?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #250
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    19

    Standaard Re: Flex ticket bussen

    Ik weet niet precies ik denk dat het inderdaad shuttle bussen zijn van de hotels met opdruk van orlando flex tickets, ik ga inderdaad maar kijken of er een bushalte is van de Iride weet ik zeker, maar dan kom je niet echt dichtbij Universal studio's.
    We verblijven in Ramada International Drive at lake side



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •