Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 50 van de 100 EersteEerste ... 40484950515260 ... LaatsteLaatste
Resultaten 491 tot 500 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #491
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa gezocht: Sarasota

    En als je dan toch 5 dagen huurt en het zou per dag gerekend worden, komen er extra kosten bij voor schoonmaken, zodat je al weer dicht bij de weekprijs (waar geen extra schoonmaakkosten bijkomen) zit.

    Kwestie van even rekenen, dus.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #492
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Holiday Rentals (UK)

    Geven ze het geheel in Dollars???

    Dan moet je er nog 13% taxes bijtellen. (da's sales tax en een soort toeristentax)
    Palm Key zit al in Polk county dus 7% sales tax, de rest is dan die andere tax.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  3. Top | #493
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Holiday Rentals (UK)

    Nou, volgens mij zit het er bij in... vanwege het volgende "It is €588 or $800 for the 2 weeks. This is the full price you would pay, there are no added extras." Maar een mail voor de zekerheid vragen kan natuurlijk nooit kwaad... meteen maar even doen.
    Laatst gewijzigd door svenehans; 17-01-09 om 23:38.
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  4. Top | #494
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Holiday Rentals (UK)

    Ik heb inderdaad ook door een aantal eigenaren hun prijs nogmaals laten bevestigen per e-mail.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #495
    Vaste Bezoeker svenehans's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    86

    Standaard Re: Holiday Rentals (UK)

    Heb reactie terug... volgens mij wel een logische verklaring? Of moet ik toch nog ergens anders rekening mee houden...

    This is the full price - as long as the payment is made directly to us in the UK it is not subject to US tax. Florida state tax would only become payable if you made the payment through our agents in the USA, as it would then be an American transaction.
    Washington DC - April 2006
    New York City & Washington DC - mei 2007
    Orlando Fl - sept/okt 2008 en dec 2009
    Colorado, Utah, Arizona and New Mexico - mei 2010

  6. Top | #496
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Holiday Rentals (UK)

    Hoi svenehans,

    Inforrmeer dan ook nog even of het echt een vaste prijs is, en dus niet kan wijzigen door een stijging van de GBP :-k

    Groetjes,
    Pieter
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #497
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2008
    Berichten
    45

    Standaard Re: Holiday Rentals (UK)

    De site is heel bekend. Een kennis boekt daar al sinds jaar en dag z'n huis/villa/appartement in Spanje. Vorig jaar ook voor het eerst gedaan en het was prachtig. Goed geregeld en een nette communicatie via email. Eigenlijk niks op aan te merken.

    Maar goed.. de ene aanbieder is de andere natuurlijk niet, maar ik denk wel dat als je er een potje van maakt, je snel van zo'n site wordt afgeknikkerd.

    Ik ben nu zelf ook bezig met een townhouse op een resort. Prijs $833 per week incl. tax. Lijkt me een mooie prijs.

  8. Top | #498
    Stamgast marcelis10's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    tilburg
    Berichten
    234

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Wij hebben inmiddels ook geboekt bij Killervilla. Wij hebben de villa in Chatham Park gekozen. Gratis internet, gameroom, jacuzzi en mooi vrij gelegen. Heb het inmiddels al opgezocht ook via Google Earth. De correspondentie gaat vlekkeloos want als je mailt krijg je meestal dezelfde dag nog antwoord middels een heel vriendelijk mailtje. Ik ben benieuwd Paula hoe het jullie bevalt in maart. Wij moeten nog even wachten tot augustus. De prijzen zijn op dit moment trouwens ook heel aantrekkelijk ivm de lage pond. Wij vonden het vorig jaar niet prettig dat we van te voren niet wisten waar we terecht kwamen. We hadden geen internet en de villa was ook niet zo geweldig. Nu kun je thuis al rustig rondneuzen waar je in de buurt zit en je hoeft ook niet eerst langs een welkomstcenter. Ook dat vond ik een nadeel. Hopelijk bevalt hij. Ik heb trouwens gevraagd naar de naam Killervilla maar schijnbaar betekent killer ook zoiets als geweldig.

    Groetjes Monique

  9. Top | #499
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Wij hebben aan de 192 geboekt (Royal palm bay) via een site home away.nl. we hebben een 3 kamer condo met internet geboekt via een engelse mevrouw die daar in florida haar huis verhuurd. En aangezien we in ponden konden betalen,waren we ook nog voordelig uit! de 192 ligt voor ons het gunstigste gezien de walmart, disney etc. vorig jaar zaten we in de villa's of somerset.

  10. Top | #500
    Vaste Bezoeker an25's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    zaandijk
    Berichten
    68

    Standaard Re: Holiday Rentals (UK)

    De site home away.nl waar wij geboekt hebben maakt ook onderdeel uit van holiday rentals uk. We hebben nadat we de email voor informatie verstuurd hadden, direkt de zelfde avond van de eigenaresse van het huis bericht terug gehad. We konden in ponden betalen (335 pond per week= ongeveer 365 euro per week in hoogseizoen ) zijn vaste prijzen en tax en eindschoonmaak inbegrepen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •