Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 100 EersteEerste ... 234561454 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #31
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Villa in Country Creek Kissimmee

    Hoi

    Wij zijn bezig met een villa in Country Creek Kissimmee, nu is mijn vraag wie kent deze wijk en hebben er wel eens een villa gehuurd?Ik weet dat het maar 5 minuten rijden is naar de Walmart op 192, maar de rest van de buurt kennen wij niet.

    Wie kan ons wat meer info geven?

    Alvast bedankt,

    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  2. Top | #32
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    volgens mij heet die wijk Country Creek Estates.
    Als je al eens eerder een villa hebt gehuurd in Kissimmee zal het je opgevallen zijn dat de meeste wijken niet erg veel van elkaar verschillen. Straten en huizen, meer eigenlijk niet. Ik wil je overigens niet ontmoedigen hoor, ik ga al jaren met plezier naar die omgeving. Het verveelt nooit. Hopelijk heb je aardige buren, dat scheelt wel.
    En pas op met die Walmart, die werkt tamelijk verslavend!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  3. Top | #33
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard

    Vacation Village-Bonaventure
    (954) 384-9196
    16700 Blatt Pl
    Weston, FL 33326

    Is bovenstaande misschien het juiste nummer?

    www.sidestep.com/hotel/hoteldetails1/US/FL/WESTON/VACATION_VILLAGE_AT_WESTON_AND_BONAVENTURE

    Misschien helpt bovenstaande link je nog iets verder :?:
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 06:25. Reden: samengevoegd

  4. Top | #34
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    12

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Villa Orlando, www.florida-villa.nl

    Hoi luitjes.

    Aankomende zomer ga ik lekker op vakantie naar Florida. We hebben hotels in Miami en Key West (Best Western) geboekt, en een mooie villa in Orlando.
    De hotels geloof ik verder wel, na mijn vorige vakanties weet ik dat Best Western over het algemeen zeer goed aan mijn verwachtingen kan voldoen.

    Echter ik ben wel benieuwd naar ervaringen met de villa's in en rondom Orlando. Uiteraard specifiek naar diegene die ik gehuurd heb van een Nederlandse eigenaar (www.florida-villa.nl), maar ook in het algemeen. Voordelen, nadelen, ervaringen met het direct boeken van de eigenaar zonder tussenpersoon.... Brand maar los aub.
    Thanks, Twan
    Ik heb een ongelooflijke hekel aan bumperklevers! Vanochtend zat er weer eentje voor mijn auto…

  5. Top | #35
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    25

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Windsor Hills

    Hallo

    Ik ben op zoek naar mensen met ervaring in het 5* resort Windsor Hills.
    We hebben al geboekt via internet en eerlijk gezegd vinden we dat we een hele goede deal hebben. De site van het resort zelf ziet er heeeeeeeeeel goed uit en de site van de mensen van wie we het huisje zelf huren is ook toppie.

    Windsor Hills is vrij nieuw april 2005 net klaar en alweer aan het uitbreiden heb ik begrepen. Super zwembad, uitstekende speeltuin en de huisjes mogen er ook zijn, maar ik wil graag van mensen zelf horen of het echt zo geweldig is??!!

    Groetjes Lies

  6. Top | #36
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: hotel/villa resort ervaring: Windsor Hills

    Het is een geweldige suburb... maar zo nieuw is het nu ook weer niet... Emerald Island is alweer nieuwer maar uiteraard ook wéér duurder... zo gaat het maar door.
    En dat ze uitbreiden... op ieder leeg plekje word wel iets gebouwd... als je na een paar maanden terugkomt staat er wel weer ergens een nieuwe wijk... :lol:
    10 jaar geleden kon je een flinke 4 bedroom 3 bath villa kopen voor pakweg $170.000... zo'n zelfde huis met dezelfde faciliteiten en bouw... Nu zo rond de 4 ton is dollars... ik had makelaar moeten worden...
    Vroeger had je rendement vanaf 35% verhuur per jaar... NU ri=ond de 65% per jaar...

    Maar goed... Windsor Hills...Een hele goede keuze trouwens...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 05:37. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  7. Top | #37

    Standaard Vakantie villa betrouwbaar ?

    We willen naar Florida (wie niet) en zijn op zoek naar een leuk huisje. Op diverse sites worden er door oa eigenaar rechtsreeks aangeboden voor leuke prijzen zoals villa2000 etc.

    Soms zie ik dat men bij betaling van paypall gebruik wil maken ed en soms ook niet. Het schijnt gebruikelijk te zijn dat je vooruit betaalt of een cheque stuurt. Wie heeft ervaring hiermee tav de betrouwbaarheid.

    Vast bedankt voor de reactie!

  8. Top | #38
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Heel veel ervaring hebben we nog niet (wel met villahuur), maar we hebben voor volgend voorjaar wel wat gehuurd via villa2000 en moesten via de CC een borg sturen van 50 pond (76 euri´s) en de rest 6 weken voor vertrek, waarna we dan ook de sleutelgegvens e.d. krijgen.

    Het toonde allemaal betrouwbaar en we hebben ook al veelvuldig mailcontact gehad met de eigenaar(en), een jong engels koppel.
    We gaan er maar van uit dat het wel goed zit, maar als je het zeker wil weten, moet je even wachten tot half Maart, als we weer terug zijn :wink:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #39
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard

    Wij hebben gewoon geboekt via het reisbureau en geen problemen gehad. Het kostte ons 95 euro per nacht.
    Als je nog twijfelt tussen een villa of hotel... ga voor de villa, veel handiger en plezanter!

  10. Top | #40

    Standaard

    Via het reisburo begrijp ik. Zeker met SGR is dat betrouwbaar. Maar als ik rechtreeks wil boeken via de eigenaar die parttime in Florida woont, dan zit ik met het bertouwbaarheids probleem. een bekend probleem mbt internet. vandaar mijn vraag of mensen ervaring hebben met boeken van een villa over internet in Florida.

    Ik weet dat op ebay het nogal eens mis gaat tenzij je paypall ed gebruikt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •