Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 100 EersteEerste 123451353 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard Villa/appartement aan zee in Clearwater Beach

    Hello allemaal,

    nog een paar dagen en wij ter ere van ons 12,5 jarig huwelijk met onze meiden van 9 en 11 vertrekken naar Florida. Heerlijk, we hebben er zin in! Ik heb veel aan dit forum gehad en veel opgezocht. Naar aanleiding daarvan de volgende route en activiteiten gepland. Willen jullie hier nog even critisch naar kijken en evt. hyaten en tips melden zodat we dit nog kunnen veranderen! BVD

    28 april vertrek vanaf Dusseldorf naar Fort Myers.
    2 overnachtingen in het Best Western Waterfront hotel in Fort Myers.

    29 april: Sanibel Island (is leuk, Captiva (ligt eraan vast) is mooier, helemaal doorrijden naar het einde van het eiland en dan schelpen zoeken.) Was een tip op het forum van Petra Thanks!

    30 april: (weer van het forum....)

    Met een kleine pontoonboot vaar je langs de mangrove eilanden in Estero bay naar een van de eilanden waar tegen avond alle watervogels hun slaapstek hebben. Onderweg krijg je vakkundig commentaar van de kapitein over de historie van Estero Bay en de dieren in dit beschermde gebied. Op weg naar de slaapplaatsen van de vogels kom je dolfijnen en manatees tegen. Naast de Ospreys kun je zelfs Bald Eagles zien als je geluk hebt.

    Eenmaal aangekomen bij het eiland wordt er een rondje gevaren zodat je de vogels kunt bekijken. Het eiland stroomt tegen zonsondergang vol met pelikanen, aalscholvers, reigers en de zeer fraaie fregatvogels. Een prachtige gelegenheid om de vogels van dichtbij te zien.
    Na een tijdje bij het eiland te hebben rondgedobbert is het tijd om de zonsondergang te gaan bekijken. Daarvoor wordt Estero bay verlaten via Big Carlos Pass. In de monding van de pass wordt dan de zonsondergang gadegeslagen. Een aanrader als je van natuur houdt.

    Estero Bay Boat Tours Inc
    5231 Mamie Street, Bonita Springs, FL 34134
    (239) 992-2200
    Lokatie Estero Bay Boat Tours

    Dolfijnen achter de tourboot

    Fregatvogels op een rookery island

    Big Carlos pass gezien van de Golf zijde.

    Zonsondergang in Big Carlos pass

    1 mei: Krokodillen bekijken met een propellorboot...en

    Naar een visitors center waar ze een treinritje doen met rondleiding. Je hebt dan de Everglades in een notedop....heb ik gelezen tenminste??

    Overnachting moeten we nog regelen; tips welkom?! ops:

    2 mei: naar het Dolphin Research Centre op Grassy Key. Dan terugrijden naar Key Largo en...indien mogelijk Snorkelen in John Pennekamp Park

    Is dit mogelijk in 1 dag???[/b]


    3 mei: als het niet gelukt is om te snorkelen doen we dit eerst en daarna; vertrek naar Miami onderweg shark valley of miccosukee indian village en even zwemmen in een baaitje…. en ‘s [b]avonds ocean Drive bars in Miami. ZIjn hier nog leuke dinershows?

    4 mei: Miami beach en in de middag aanrijden naar Orlando. Daar slapen wij in een cottage voor 6 nachten in het Tropical Palms resort.

    • Universal studio’s
    • Animal Kingdom
    • Kennedy space centre
    • Sea World
    • Epcot?
    • Kelly park; must blijkbaar heb ik gelezen op dit forum
    • MGM studio’s avondshow Fantasmic?! (is dit het disneypark..?)

    We hebben 5 dagen in orlando. Zijn er parken die we op 1 dag makkelijk kunnen bekijken of waar we dan maar beter wel of niet voor kunnen kiezen..., anders komen we tijd tekort ben ik bang..??



    10 mei: Vertrek naar Clearwater Beach

    Hiervoor willen we graag een appartement, chalet of huisje liefst AAN zee of in ieder geval in de directe nabijheid, graag met zwembad. Heeft iemand een tip voor ons. Kan ik zoeken ergenst op beschikbaarheid of last-minute villa's of dergelijke?

    Tijdens deze laatste week (tot 17 mei) gaan we waarschijnlijk nog naar Homosassa Springs Wildlife Park en nog een een dagje naar Caladesi Island, "prachtig eilandje waar je met een bootje naartoe wordt gebracht, en daar kan je de hele dag lekker op de gat in het zand liggen, spierwit zand wel te verstaan, je kunt er wat eten, er zijn de prachtigste schelpen". (wederom van dit forum!)

    Dus; wie wil nog even de 'puntjes' op de I zetten voor en met ons??
    Dankewelverschrikkelijk alvast!! :wink: [/i]

  2. Top | #22

    Standaard Villa Clearwater

    Willeke,

    Check villas op www.vrbo.com of www.vacationrentals.com. Volgens mij moet dit wel gaan lukken in de betreffende periode.

    Groet,
    Geert.

  3. Top | #23

    Standaard Villa van Fly2Florida

    Wij staan op het punt om te boeken bij Fly2Florida. Wij gaan onder andere voor 5 dagen vertoeven in een 3-slaapkamer Villa. Deze boeken zij bij hun partner Endless Summer Vacations. Nu ben ik zeer benieuwd wat de ervaringen zijn met deze villa's. Valt de ruimte mee of tegen. Ook ben ik benieuwd of er een wasmachine en een wasdroger in de villa zitten. Bij Fly2Florida konden ze daar geen garantie voor geven. Dus als iemand ervaring heeft met deze villa's, laat aub even een berichtje achter.

    Thnx,

    Marcel

  4. Top | #24
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Villa van Fly2Florida

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marcel_db
    Wij staan op het punt om te boeken bij Fly2Florida. Wij gaan onder andere voor 5 dagen vertoeven in een 3-slaapkamer Villa. Deze boeken zij bij hun partner Endless Summer Vacations.
    Ik neem aan dat het om deze Villa's gaat: http://www.esvflorida.com/featured.htm
    Waarom neem je geen contact op met hun via het formulier op de website? http://www.esvflorida.com/inquiryfeatured.html

    Kan me trouwens bijna niet voorstellen dat er geen wasmachine/droger in je villa zit. Dit is in een hotel ook al bijna standaard...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #25
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Al de villa´s in en rond Kissimmee, want ik neem aan dat het daar om gaat, zien er vrij uniform uit, afgezien van het bouwjaar en grootte, en zijn ook qua inrichting hetzelfde.
    Dus waarschijnlijk ruim, met roze vloerbedekking en bloemetjesbankstel :wink: en natuurlijk ook de snelle wasdroogcombi.
    Ik zou me vooralsnog dus geen zorgen gaan makenof je wel of niet mag wassen tijdens je vakantie.
    En anders is er altijd nog de laundromat, zak met quarters en een boekje mee, en weer een ervaring rijker :lol:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Voorschoten
    Berichten
    80

    Standaard

    Hallo Willeke

    Onze grote aanrader in Clearwater Beach: Ritz Resort Motel / 355 So. Gulfview Boulevard / Clearwater Beach / Florida 33767 / tel (727) 441-9905 en fax 461-2199.

    Echt super: aan het strand en ruime appartementen met mooie kamers en een zwembad. De eigenaren zijn Pools.

    Succes!
    Ooit zal het er weer van komen, want Florida is HET gewoon. Plannen voor nu: New York na groep 8.

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    17

    Standaard Re: Villa Clearwater

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kleiduif
    Willeke,

    Check villas op www.vrbo.com of www.vacationrentals.com. Volgens mij moet dit wel gaan lukken in de betreffende periode.

    Groet,
    Geert.
    Bedankt voor de tip, is zeker gelukt bij vbro.
    Super huisje zoals je op de site kan zien.

    gr. Willeke vanuit het zonnige Florida Indian Rocks Beach

    www.vakantie.vcdetac.nl

  8. Top | #28
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    ik (zei de gek..) heb al in aardig wat huizen vertoefd de afgelopen jaren, en zoals eerder gezegd, die lijken erg op elkaar qua indeling en uitrusting. Wasmachine en droger zijn nog meer standaard dan de McDonald's hamburger, bij wijze van spreken :wink:
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  9. Top | #29
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zeewolde
    Berichten
    1

    Standaard

    Zijn zaterdag 21/5 terug gekomen van 2 weken villa in Aster Cove. Grandioze rustige en schone omgeving. Naar de winkels wel even 20 minuten rijden.

  10. Top | #30
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    juist die afstand staat garant voor een hele rustige omgeving. Mij lijkt die 20 minuten wel heel erg veel, maar dat hangt natuurlijk af van waar je boodschappen gaat doen. Als je rechtsaf de Orange Blossom Trail op rijdt zie je al gauw een Publix. De Walmart is een stuk verder noordelijk op Poinciana Blvd, en dan kom je al snel op 20 minuten rijden.
    De andere kant op (zuidelijk), naar het dorp Poinciana zelf, is ook vrij ver. Waar hebben jullie de boodschappen over het algemeen gedaan?
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •