Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 23 van de 100 EersteEerste ... 1321222324253373 ... LaatsteLaatste
Resultaten 221 tot 230 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #221
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Villa - wat te doen ?

    In eerste instantie zou ik best bereid zijn meer te betalen voor een mooier en luxer huis. Toen heb de huizen eens bekeken en ik kan niet zeggen dat het goedkopere zoveel minder is, ziet er ook goed uit hoor (mmoie master bedroom!). En dan zou ik toch voor die $ 1000 iets anders leuks gaan doen. Maar ik moet wel zeggen dat wij overdag weg zijn en in de villa slapen, zwemmen en heel misschien een beetje tv kijken, that's it.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #222
    Vaste Bezoeker xl1067's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Villa - wat te doen ?

    Je kan het eerste huur huren + een auto huren voor het bedrag van enkel de huur van de tweede huis. Het uitzicht aan de achterkant van dat eerste huis vind ik trouwens erg mooi, ook fijn dat de achterburen op een flinke afstand zitten.
    Ik zou het wel weten en aangezien ik de helft van de vakantie in de shopping malls te vinden ben kan ik veel kopen voor die 1000 dollar. Je kan ook aardig wat kilo's aankomen voor die 1000 dollar

  3. Top | #223
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Villa - wat te doen ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    Overigens, en dat is niet bemoeizuchtig bedoeld, kleindochter???? In alle andere verslagen lees ik alleen maar over 'de jongens'.....
    Tja, dan lees je al mijn weblogs niet heel uitgebreid [-X ! Maar inderdaad, ik heb toch echt een kleindochter =D> ! Lang verhaal, is een keer wat voor op de off-topic. Theoretisch is het een 'stief' kleindochter, maar dat vind ik een beetje negatieve ondertoon hebben, dus dat gebruiken we nooit ! Dus ja, opa op mijn 33e (en ze is inmiddels net 3 geworden) !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A3 Bekijk Berichten
    PS: Kelly Park?
    Tja, dat zou er nu toch misschien wel eens van gaan komen. Staat zeker op het lijstje :-k !

    En bedankt voor alle reacties. Ik weet genoeg, ik ga vanavond die 'goedkopere' definitief bevestigen.
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  4. Top | #224
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa - wat te doen ?

    Hey Mattrob,

    Mooie villa en dat voor een redelijke prijs !!
    Petra en ik zijn ook op zoek naar een villa voor september 2008, maar een 5-bedroom is wel erg groot voor als je maar met zn tweetjes bent.
    We hebben inmiddels al dik 200 villas bekeken op de site van VRBO, maar op een gegeven moment zie je daar door de bomen het bos niet meer.
    Dus ga eerst nog maar ff shoppen bij de 'bekende aanbieders' denk ik.

    Groetjes,
    Pieter

    Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
    Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  5. Top | #225
    Stamgast meisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2005
    Berichten
    154

    Standaard Re: Villa - wat te doen ?

    Misschien mag ik naar aanleiding van dit onderwerp iets vragen...

    Ook wij willen graag volgend jaar een villa huren en ik heb ook op de site gekeken (echt hele mooie villa's) maar hoe betrouwbaar is het? Ik bedoel weet je ook zeker dat je de villa krijgt die je "besteld"?
    En het betalen...ik heb geen paypal dus geef ik mn cc-nummer dan via de mail? of is het beter om te bellen?
    In het verleden boekten wij altijd een hotel via een reisbureau dus we hebben helemaal geen ervaring met het boeken van een villa...

    Via de vaak genoemde bureau's zoals AE en AmericanFunVacations weet je volgens mij niet van te voren in welke villa je terecht komt.

    meisje

  6. Top | #226
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: Villa - wat te doen ?

    Wij hebben al twee jaar via American Vacations ( www.americanvac.nl ) gehuurd en dit jaar kregen netjes bij de reisbescheiden het adres en de routebeschrijving naar de villa. De villa hebben we toen op internet opgezocht e wisten precies waar we in terecht zouden komen. Heb je bepaalde eisen voor een villa dan kun je deze gewoon opgeven.

    Succes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:18. Reden: full quote eruit

  7. Top | #227
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa - wat te doen ?

    Tot nu toe hebben wij altijd nog de bestelde villa gekregen (en waarom ook niet, je huurt immers rechtstreeks van de eigenaar) en betaald zowel via Paypal (account is heel eenvoudig aan te maken) of CC (via mail) en nooit geen problemen hiermee ondervonden. Zo gauw als er een personal cheque of money order wordt gevraagd haken we zowiezo af. Er moet iets van de betaling op papier staan.

    Bij de bekende aanbieders weet je inderdaad van te voren vaak niet exact waar je terechtkomt. Uiteraard krijg je bij je reisbescheiden wel een adres en routebeschrijving, maar dat lijkt me logisch.
    Voorheen kreeg je in het algemeen alleen een adres waar je de sleutel kon halen, maar veel villa's hebben tegenwoordig een electronische sleutel of een sleutelkastje met code naast de voordeur, vandaar dat je het exacte villa adres bij je papieren krijgt. Maar van te voren je adres uitzoeken (zoals bij VRBO, Villas2000 of Oradovillas bijv.) is er bij de bekende aanbieders vooralsnog niet bij, helaas.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:18. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #228
    Regelmatige Bezoeker Fr@nk's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Berichten
    24

    Standaard Villa locatie

    Even voorstellen:
    Ik ben Frank en ga met regelmaat 1 @ 2 maal per jaar naar Orlando op vakantie meestal in Feb,maart en Okt,nov. In feb.2008 gaan we met het hele gezin voor de 16 de keer.
    Normaliter huren we een villa op southern Dunes ligt in Haines city maar dat gedoe op de 4 (ze zijn al jaren bezig de weg te verbeteren resulteerd in lange files tot aan de 27) hebben we besloten om in feb. een villa te huren op lindfields.....iemand ervaring met lindfields.....ook tips zijn welkom.

  9. Top | #229
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Villa locatie

    Iemand bekend met de lokatie Formosa Gardens? Zo te zien ligt het erg dicht bij Disney.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  10. Top | #230
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa locatie

    Formosa Gardens ligt een beetje tegen het einde van de '192' richting de '27'. Vanaf die lokatie ben je inderdaad zo in de disney-area. Er ligt daar een soort van kleine mall met een megagrote sjieke supermarkt waarvan de naam me even niet te binnen schiet. Achter die mall en supermarket liggen inderdaad ook villawijken.

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:19. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •