Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 100 EersteEerste 12341252 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #11
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Villa gezocht / ervaringen

    Weet iemand of er in de omgeving van Daytona (Beach) ook zoiets bestaat als de villaparken in Kissimmee e.o. of desnoods tussen Orlando en Daytona. En indien ja, waar die dan te boeken :?: Thnx
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker zeekoe's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    27

    Standaard Re: Daytona villa's

    Misschien heb je hier wat aan: :idea:
    http://search.yahoo.com/search?fr=sl...+daytona+beach

    Succes en groetje van RuudB en Henky
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 06:19. Reden: full quote eruit
    Zwaar Floridaverslaafd sinds 1991

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Het maakt toch niet uit hoe groot je villa is? Als je zegt dat het voor 2 personen is en ze hebben geen kleine villa dan krijg je vanzelf wel een grotere voor dezelfde prijs.

    Vergeet niet, in Orlando en omgeving staan zo vreselijk veel villa's voor de verhuur dat er bijna altijd wel eentje vrij staat.

    Succes en veel plezier alvast,
    Danny :lol:

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard Villa omgeving Fort Lauderdale

    Hoi,
    Wij zijn alweer bezig voor onze volgende reis naar Florida Kerst 2005.
    We willen dan een week gaan cruisen en een week villa huren. Maaaaar, de cruise die we hebben uitgezocht vertrekt van Fort Lauderdale, weten jullie of daar in de buurt ook villa's verhuurd worden ik kan er namelijk niets over vinden. Of weten jullie hoelang het rijden is van omgeving Orlando naar Fort Lauderdale?? Of zijn er misschien appartementen te huur in omgeving Lauderdale? Hoop dat jullie me weer kunnen helpen.
    Alvast weer bedankt.
    Groetjes Fan

  5. Top | #15
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Over villa's in Ft. Lauderdale weet ik niet zo veel, maar ik kan je wel een schatting geven van de reistijd. De afstand is ongeveer 180 mijl; als je gem. 60 mijl per uur rijdt dan doe je er dus 3-4 uur over. Aangezien de afstand die ik noem in een rechte lijn is zou ik zeker rekening houden met 4 uur of nog iets meer. Wellicht dat anderen een nauwkeurigere schatting kunnen geven?

    Overigens kun je ook altijd een goedkoop hotel zoeken in Ft. Lauderdale...

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Barendrecht
    Berichten
    41

    Standaard

    Hoi Daniel,
    Ja hotel is wel een optie, maar de laatste keer hebben we in een villa gezeten en aangezien we met 3 volwassenen en een kind zijn was dat wel ideaal. Tja we zijn gelijk verwend.
    Maar bedankt alvast
    Fan

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Het is ongeveer 3,5 uur rijden van Orlando naar Fort Lauderdale. Het is een erg makkelijke weg die goed te doen is. Je kan makkelijk 's ochtends uit Orlando vertrekken als je 's middags de cruise moet halen.

    Villa parken zoals in de buurt van Orlando vind je niet in zuid Florida. Wel zijn er genoeg appartementen te huur. Alleen zijn de prijzen veel hoger dan in de buurt van Orlando.

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    17

    Standaard

    Ik ben er vorig jaar ook naar op zoek geweest (omgeving Miami) maarre op wat appartementen of condo's na en een jeugdherberg kwam ik nergens op uit.
    Wij hebben dus idd. maar voor hotels gekozen......

  9. Top | #19
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    Hi all,

    ik heb in 2000 in Orchid Edge gelogeerd, aan de Hybrid Drive.
    Mooi huis, leuke buren. Dit huis is met een x-aantal andere huizen gegroepeerd rond een klein meertje, dus een leuk uitzicht en verre overburen.
    Het is inderdaad zo'n 20 minuten rijden vanaf Crescent Lakes (waar Orchid Edge deel van uitmaakt) naar de pretparken. Je moet een heel stuk naar het noorden rijden op Poinciana Blvd., maar het went snel.
    Het was de 1e keer dat ik een huis huurde (en zeker niet de laatste!) en ik heb het er geweldig gehad.

    Ik kan wel een paar foto's laten zien die ik van het huis en de omgeving heb gemaakt, maar misschien is dan de verrassing eraf. Zeg 't maar.

    graag, hier komen ze (de meeste foto's zijn kleiner uitgevallen dan verwacht, maar als je erop klikt verschijnen ze vergroot in een nieuw window):


    de woonkamer



    het badje



    met (echte) reigers erbij



    lancering van de Space Shuttle, gezien en
    niet in de laatste plaats gehoord, vanaf de voordeur!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 06:33. Reden: samengevoegd
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  10. Top | #20
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard

    een zeer late reactie, maar ik heb dit forum pas een paar weken geleden ontdekt :lol:

    over het wassen van je kleren in een villa: da's een klus van niks! Die wasmachine en droger (bakbeesten zijn het trouwens) doen in een mum van tijd hun werk. Je moet alleen even de was van wasmachine naar droger overhevelen. Die dingen zijn trouwens supermakkelijk te bedienen, makkelijker dan mijn "bakbeest" thuis in Holland.

    De arbeidsinspanning voor jou persoonlijk is al met al hoogstens 10 minuten werk. Dan neem ik overigens niet aan dat je gaat staan strijken in je vakantie :shock:

    Een kind kan de was doen (ja, beetje flauw.. ops: )
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •