Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 100 EersteEerste ... 412131415162464 ... LaatsteLaatste
Resultaten 131 tot 140 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #131
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa ervaringen

    De betrouwbaarheid van de vaak voorbijkomende verhuurders (o.a. AV en AE) staan buiten kijf, maar met particulier verhuur weet je het nooit.
    Tot nu toe hebben we geen slechte ervaring met de particulier, maar ook niet echt veel ervaring. We hebben vaak gehuurd via bovengenoemde en andere NL reisburo´s en dat was over het algemeen goed. Soms een echte droomvilla, meestal een gewoon goede villa en één keer een wat mindere, wat overigens prima gecompenseerd is door de reisagent.
    We hebben nu één keer via een engelse particulier gehuurd en dat was top. A.s. Juni gaan we weer voor particulier in Vegas en Oktober in Kissimmee, en het ziet er goed en betrouwbaar (via www.vrbo.com ) uit.
    Het voordeel van particulier t.o.v. de reisagenten is, vinden wij, dat je precies de community kunt uitzoeken die jij wilt, en ook de villa met de inrichting die jij wilt. Iets spannender, maar wel zoals jij het wenst. Dat is bij de reisagenten min of meer afwachten tot je de villa binnenstapt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #132
    Vaste Bezoeker nounou's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    belgie west-vlaanderen
    Berichten
    51

    Standaard Villa bij AE of bij AV,USA FUN?

    Wie heeft er ervaring bij een van deze 3 verhuurders voor de villa's ?
    Wie heeft de meest recentere villa's en de ligging ?Is er altijd een jacuizi bij,en is de verwarming inbegrepen ?
    Bij sommige wel hoor ik maar voor ons is dit wel belangrijk want wij gaan in januari 2008 voor 3 weken ! En dan heb je dat toch nodig denk ik ,want per dag 22dollar loopt vlug op hé?
    Graag nuttige tips
    Alvast bedankt op voorhand=D>

  3. Top | #133
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: villa bij AE of bij AV,USA FUN ?

    Wij hebben zowel bij AE en meer bij AV ervaring en ik kan je zeggen dat er over de jacuzzi en de ligging niets te zeggen valt. Je kunt voorkeur opgeven maar het blijft afwachten. Vandaar dat wij tegenwoordig particulier huren via www.vrbo.com of www.villas2000.com bijvoorbeeld. Dan zie je direct wat er allemaal bij en in de villa zit en waar die gelegen is.
    Zwembadverwarming moet je nagenoeg altijd betalen, of je moet solarheating hebben, dan is het inbegrepen. Voor Januari zou ik hem zeker laten verwarmen.
    Ik hoop dat je hier wat mee kunt en veel plezier met de voorpret.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #134
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    30

    Standaard Re: stanton villa 4 corners

    Hoe is de "community four corners" ? Is het mooi aangelegen, is er nog iets te doen??

    Wat is de afstand naar dichtbijzijnde winkels/supermarkten??

    gr
    Jari

  5. Top | #135
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: stanton villa 4 corners

    In community "four corners" is verder niets te doen. Wij hadden bij expedia een villa geboekt. We moesten de sleutel af halen bij Highlandreserve daar kregen wij ook bandjes voor het community zwembad. Ik weet niet of je die bandjes ook krijgt als je de Stanton villa boekt. De supermarkt is daar ook. (publix). Vanaf de Publix ga je rechtsaf richting four courners. Daar doe je zeker 5 minuten over voordat je daar bent. Ligt aan je rechterhand. Als je vanuit "four corners" gezien rechtsaf gaat, ga je alsmaar rechtdoor en kom je na ongeveer 10 minuten aan de linkerkant een grote Wallmart tegen.

  6. Top | #136
    Regelmatige Bezoeker Dick's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    31

    Standaard Re: Villa ervaringen

    Wij hebben alleen maar van particulieren gehuurd, en altijd middenin communities. Nooit problemen gehad, altijd aardige mensen.
    De laatste paar keer ( dit jaar wordt het de 8ste keer met de kids) hebben we van een nederlander gehuurd, zie: http://www.fbreek.net/.

  7. Top | #137
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: villa American Estates luxury versus superior

    Ik heb een jaar of drie geleden een villa via AE gehuurd. Dat was een "gewone" villa. Voor vertrek kregen we alleen het adres van het management bureau dat ter plaatse de verhuur van de villa's regelt. En pas daar kregen we te horen dat we een villa in Westridge aan de US27 bij Davenport kregen. Villa vond ik erg goed, basis inrichting met zwembad en verder geen poespas. Locatie aan de US27 vond ik minder prettig, er is daar in de buurt nauwelijks wat te doen.

    De laatste twee jaar heb ik via AV gehuurd, villa centraal aan de 192 achter de Walmart. Ben daar erg tevreden over.

    Maar ik heb dus geen ervaring met de verschillende klassen die AE hanteert.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #138
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: villa American Estates luxury versus superior

    Verleden jaar bij AE gehuurd een superior 3 personen. Hebben toen sleutel opgehaald bij HotelBeds via een locker(code na sluitingstijd). Kwamen toen terecht bij Mission Park aan 27. Prima villa, wel een stukje van 192 maar als je auto hebt geen probleem. Heb begrepen dat bij superior (****) je veelal terecht komt in ,,nieuwere'' accommodaties. Onze ervaring met AE is goed. Ook dit jaar weer geboekt. Wij willen ook graag weten waar we naar toe gingen maar was alleen mogelijk bij Highland Reserve. Is dan zo maar een paar honderd euro duurder. Villa's zijn over het algemeen goed. Sleuteladres kun je inderdaad op formulier vernoemen.

  9. Top | #139
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: villa American Estates luxury versus superior

    Bedankt Pzomerdijk voor je reactie.
    Ja er zijn ook hele mooie villa's te huur van particulieren via www.holidaylettings.co.uk en via vele andere websites, maar dat hebben we niet gedaan omdat we gewoon alles via American Estates hebben geboekt.
    Mijn vraag ging over het verschil luxury en superior villa's via AE.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  10. Top | #140
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Palm Key Village, Davenport

    Wij willen een villa huren via AE dit betreft een 4 bedroom Palm Key Village in Orlando/Kissimmee. Is een van de forumleden hier al eens geweest en wat vonden ze ervan.

    :razz: Pluisje



    :razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •