Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 76 van de 100 EersteEerste ... 2666747576777886 ... LaatsteLaatste
Resultaten 751 tot 760 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #751
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Kijk eens op VBRO of bij villas2000
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  2. Top | #752

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nancy1 Bekijk Berichten
    Wij hebben via AV op Highlands Reserve gezeten,
    Mooi park en op zich een mooi huis. Maar we hebben daar wel veel last van kakkerlakken gehad.
    Is dit (de kakkerlakken) kenmerkend voor Highlands Reserve, gewoon pech of is vaker het geval bij villa’s in het algemeen?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ekkie50 Bekijk Berichten
    Aha, de wifi kwestie. Ik heb het bij AV gelukkig voor elkaar gekregen. Ze moeten dan wel iets meer moeite doen door flink rond te vragen onder de villa aanbieders. Op een lijst met tips die ik kreeg van AV staat o.a. "wifi komt nog niet heel veel voor". Bovendien is er nog het probleem dat veel villa's van eigenaar veranderen die dan wel of juist geen wifi in hun villa installeren. Inderdaad lastig bij te houden voor AV en andere aanbieders. Maar.........de aanhouder wint ;-)
    M.a.w. ik moet er heel erg op aandringen dat ze goed voor me zoeken?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door corrus Bekijk Berichten
    Kijk eens op VBRO of bij villas2000
    Betrekt AV dan ook zijn/haar villa’s van deze sites? Of hebben ze gewoon een vast bestand?

    En oh ja, ik had beloofd nog even het antwoord van AV op mijn mail even hier te vermelden. Kreeg er zelfs 2 (van gelijke strekking met - voor mij - uiteindelijk niets nieuws en spelfouten, maar ach, dat mag de pret niet drukken)
    Geachte mevrouw .....
    Hartelijk dank voor uw e-mail.
    Uiteraard kunt u een voorkeur doorgeven voor de community.
    Preferenties zoals ligging en internet kunnen wij doorgeven aan het managmentbedrijf ter plaatse.
    Een preferentie is echter een voorkeur welke wij niet kunnen garanderen. Uiteraard doet het managmentbedrijf zijn best om de wensen te realiseren.
    en
    Beste Carin,
    Het gebied waar de villa gelegen is kun je aangeven, Internet is altijd op aanvraag. De grote van het huis, zoals 3 of 4 slaapkamers of zelfs meer is altijd mogelijk.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-05-10 om 10:14. Reden: samengevoegd, lettertype, quotes

  3. Top | #753
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Is dit (de kakkerlakken) kenmerkend voor Highlands Reserve, gewoon pech of is vaker het geval bij villa’s in het algemeen?
    Wij hebben ook twee maal op Highlands Reserve gezeten en soms een kakkerlak gezien. Ik denk niet dat ze daar meer voorkwamen dan op de andere communities, maar eigenlijk hoort een incidentele kakkerlak er nou eenmaal bij. Je zit tenslotte in sub tropisch gebied. Afgelopen kerst en momenteel mogen wij overigens niet klagen. Geen kakkerlak te zien (tot nu toe):lol:.

    Heb je trouwens al eens gekeken op www.lastminutevillas.net ?
    Wij hebben daar met kerst en heden, een goede deal kunnen maken.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 07-05-10 om 09:17. Reden: quote gefixt

  4. Top | #754
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Wij hebben een townhome gehuurd op de website homeaway.nl en gekozen voor het resort Terra Verde.Deze staat op nummer 1 op de vergelijkingsite Tripadvisor.

    Zijn voor 3 weken in de bouwvakantie slechts E 900 kwijt inclusief eindschoonmaak,dat is echt goedkoop.Dit voor een huis met eigen jacuzzi.

    Pff,nog even wachten maar mooi om naar uit te kijken.
    Laatst gewijzigd door HKB; 07-05-10 om 21:40.

  5. Top | #755
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HKB Bekijk Berichten
    Zijn voor 3 weken in de bouwvakantie slechts E 900 kwijt inclusief eindschoonmaak,dat is echt goedkoop.Dit voor een huis met eigen jacuzzi.
    300 p/w in de bouwvak is goedkoop, erg goedkoop. Bijna te mooi om waar te zijn =D>

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pyca Bekijk Berichten
    Is dit (de kakkerlakken) kenmerkend voor Highlands Reserve, gewoon pech of is vaker het geval bij villa’s in het algemeen?

    Betrekt AV dan ook zijn/haar villa’s van deze sites? Of hebben ze gewoon een vast bestand?
    Kakkerlakken is kenmerkend voor warme vochtige gebieden, en niet exclusief voor HR, dus :lol:. Ook wij hebben ze wel eens gezien, maar gelukkig altijd buiten de villa, op het pooldeck.
    Als je ze binnen hebt, heeft het meestal te maken met de schoonmaak, en de frequentie van het bezoek van de exterminator.

    AV, en de meeste andere hier bekende aanbieders, betrekken hun villa's bij agenten ter plaatse, en die hebben een groot bestand, maar nog geen fractie van wat er allemaal op de door Corrus genoemde sites (en vele andere) aangeboden wordt.

    Die huizen worden veelel door particulieren aangeboden, hoewel ze ook vaak ingescheven staan bij genoemde agenten, en hebben als voordeel dat je precies kunt zien waar ze zich bevinden en wat ze "in huis" hebben.

    Als je bij de bekende organisaties huurt zie je dat vaak pas op het moment dat je aankomt. De lokatie krijg je wel van te voren te horen (hoewel ik zoms wel het idee had dat de lokale agent dit "last minute" bepaalde), maar de fasciliteiten van het huis is meestal een verrassing.

    Vandaar dat wij de laatste jaren altijd via de genoemde sites zoeken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #756
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    @pyca: ja inderdaad, ik zou echt aandringen op wifi (als het zo belangrijk voor je is tenminste....voor mij wel, als blogger). Je ziet het zelf aan het antwoord: preferenties zijn niet te garanderen en dat klopt, want dat zijn ze nooit. Ik zou zeggen maak er dan een essentie van ipv een preferentie, en bel AV even op voor de zekerheid.
    Succes!
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  7. Top | #757
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Dames, heren ook,
    Dit topic gaat over de locatie-keuze van villa's. Als er behoefte is om over andere villa-gerelateerde zaken en zaakjes informatie uit te wisselen, dat kan/mag, maar dan graag wel in een topic met het desbetreffende onderwerp.

    Alvast bedankt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #758
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Het is ook echt waar,hier heb ik een stukje uit de email met de verhuurder:
    Dear Ramon,
    Thank you for your e-mail.The total cost for the 20 nights,arriving on July 25th and departing on August 14th will now be £806.82.The deposit to secure the booking will be £161.36 with the balance of £644.96 due by June 25th/2010.
    Please let me know what details you will need for the bank transfer.
    I'm sure you will all have a wonderful time at Terra Verde,it's a lovely resort.
    Many thanks.
    Best Regards,
    Lesley.

    En dit is het betreffende huis,groot genoeg voor ons 3tjes :

    http://www.greatrentals.com/rental-property/p322503

    Gewoon ff goed zoeken

  9. Top | #759
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Yep, die ken ik. Is bij ons ook wel eens door de zoektocht gekomen, vanwege de jacuzzi.
    Is niet echt een villa, maar een townhome. Niks mis mee, en zeker groot genoeg voor 3.

    Wij vonden toen het ook een beetje "uit de (onze) richting" liggen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #760
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    66

    Standaard Re: Villa huren, maar welke locatie

    Omdat ik zeker wilde weten waar onze villa zou staan (svp veel privacy) en wifi wilde hebben heb ik via een in deze topic genoemde site rechtstreeks geboekt bij de Engelse eigenaar van de villa in de wijk die ik koos na het lezen van de site namelijk Lindfields, mijn ervaring is alleen maar positief ! De villa is groot, heeft super veel privacy, dichtbij Disney gebied, restaurants. Een ieder en vooral de moderators nog heel erg bedankt voor alle info die jullie op deze manier bij elkaar hebben gekregen !!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •