Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 100 EersteEerste ... 513141516172565 ... LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #141
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Palm Key Village Villa van AE

    Hoi Pluisje,
    Wij hebben een superior villa via AE geboekt. Ik zie nergens Palm Key Village in Orlando/Kissimmee staan op hun website. Mag ik vragen waar je dit vanaf haalt?
    Wij hebben nog geen idee waar onze villa ligt, dat horen we pas een paar weken voor vertrek. Of vetrekken jullie binnenkort?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  2. Top | #142
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: Palm Key Village Villa van AE

    :razz: Hallo Renee

    Als je een offerte vraagt bij AE kan je zelf aangeven wat voor villa je wilt. De onderste is de Palm Key Village villa. Deze hebben ze met 2 , 3 en 4 slaapkamers. Ik heb nu ook een offerte aangevraagd bij USA Fun Vacation
    voor zo'n villa zoals Henry aangaf.
    Dus nu ben ik aan het overleggen met mijn medereizigers wat we doen.

    Pluisje :razz:



    :razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida

  3. Top | #143
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    5

    Standaard Re: Palm Key Village Villa van AE

    Ik heb een offerte gevraagd bij USA Fun Vacations voor een villa in Palm Key Village. Het ziet er leuk uit, maar ik vraag me af: hoe is de ligging ten opzichte van de parken? Het is 15 min naar Disney en 20 min naar Seaworld volgens USA Fun Vacations. Kan dat een beetje kloppen?

  4. Top | #144
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Palm Key Village Villa van AE



    15-20 minuten vind ik persoonlijk erg optimistisch weergegeven. Reken op een half uurtje tot drie kwartier.

    Persoonlijk vind ik de US27 niets aan, daar is echt heel weinig "te doen". Scheelt wel duidelijk in de prijs t.o.v. villa's aan de 192 en zo.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #145
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Villa huren van particulier

    Wij zouden ook graag particulier een villa huren maar hebben ook nog een drempeltje. Dit kan misschien weggenomen worden door een eigen topic. Heeft volgens mij niets te maken met commercie. Voor andere zaken, neem bijvoorbeeld de tickets, wordt toch ook uitgebreid een vergelijk gepubliceerd. Of dat niet naar commercie riekt. Kom op met die topic zou ik zeggen! En verhuurders, dat jullie maar veel mogen publiceren tegen aantrekkelijke prijzen. Gaan we nog iets vaker.

  6. Top | #146
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    5

    Standaard Re: Palm Key Village Villa van AE

    Bedankt, Michael66, daar kan ik iets mee. Ik ga dan denk ik toch nog even verder zoeken naar iets dichterbij.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 05:15. Reden: full quote eruit

  7. Top | #147
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Palm Key Village Villa van AE

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lex Bekijk Berichten
    Bedankt, Michael66, daar kan ik iets mee. Ik ga dan denk ik toch nog even verder zoeken naar iets dichterbij.
    Heel veel dichterbij ga je niet snel vinden. Een half uurtje ben je vanuit elke locatie wel kwijt.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #148
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    5

    Standaard Re: Palm Key Village Villa van AE

    Nou ja, dichterbij... Eigenlijk ligt alles wat we, buiten Disney, op onze vakantie willen gaan doen aan de andere kant van Disney t.o.v. Palm Key. Ik bedoel eigenlijk iets wat voor onze plannen wat centraler gelegen is.

  9. Top | #149
    Regelmatige Bezoeker aikonaina's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    20

    Standaard Re: Villa huren van particulier

    Wij hebben vorige maand in een villa van een privé verhuurder gezeten, en dat is ons prima bevallen. Het geeft ook een enorme rust in je vakantie, want laten we eerlijk wezen; Floridavakanties zijn er in het algemeen niet voor je rust! Maar als je dan 's avonds thuis komt in je "eigen" huis, daar kan geen hotel tegenop! Alleen al om die reden lijkt het mij zinvol als privé verhuurders zich hier kunnen profileren. Dat geeft ons Floridagangers toch alleen maar extra informatie?

    (Voor de lezers van mij reisverslag: PZomerdijk heeft een drempeltje... Wij hadden ook een drempeltje. Waar ik mijn teen tegen in de prak trapte! Maar ik loop weer hoor!)

  10. Top | #150
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Sleutel ophalen villa American Estates

    Op de website van AE staat:
    Onze verhuurorganisatie in Orlando/Kissimmee is 24 uur per dag voor service bereikbaar.
    Kan iemand zeggen waar deze verhuurorganisatie in Orlando/Kissimmee ligt? Ik neem aan dat je daar alrijd je sleutel moet ophalen?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •