Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 46 van de 100 EersteEerste ... 3644454647485696 ... LaatsteLaatste
Resultaten 451 tot 460 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #451
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?

    Wij hebben net weer een update annex upgrade gehad van onze huisbaas.
    Onze overzeese huurwoning, die al een perfect afgeschermd zwembad met losse hottub en wifi had, is nu voorzien van een wii-wall in de toch al niet sobere gameroom en heeft zelfs een TomTom in de kast ligggen for our convenience.

    De villa ( www.orlandodream.com ) ligt dan wel in het wat oudere Linfields, maar wordt perfect onderhouden, zowel ex- als interieur. En wordt betaald in Lekkere Lage Ponden :-).
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #452
    Vaste Bezoeker huug & Astrid's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nieuw-Vennep
    Berichten
    69

    Standaard Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?

    Villa ziet er geweldig uit !

    We hebben net een e-mail gestuurd naar de eigenaren van
    orlandodream.com om te vragen of de villa in April 2009
    nog vrij is !

    Dit wordt dan onze eerste keer in een villa maar ik denk dat onze
    kinderen het zwembad en de gameroom (incl. WII) helemaal geweldig
    gaan vinden.

  3. Top | #453
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Advies gevraagd: Welk vrij nieuw villa park?

    Hoi Rembrandt, Indian Point ligt tussen Poinciana Blvd en Bass Road, niet ver van de 192, achter die 24-hour Walmart.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  4. Top | #454
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Ik ben de laatste weken ook driftig op zoek naar een leuke villa voor de periode van 15 t/m 24 maart en zie door de bomen het bos niet meer.
    Het liefst bij de 192 (tipje van Michael66) en heb ook al de verslagen van Ta2Gerrit "doorgeworsteld" omdat ik weet dat hij al jaren villa's huurt.
    Zag er allemaal fantastsich uit alleen is er denk een probleem in maart want alles zit dan al vol wat ik gezien heb.

    Ik ben ook wezen kijken bij VRBO en daar kom ik ook niet veel verder mee. We hebben totaal geen ervaring met het huren van een villa dus graag jullie hulp/tips.

    We gaan maar met z'n tweeën dus het hoeft geen supergrote villa te zijn, game-rooms hoeven er niet bij te zitten maar wel internet als het mogelijk is en zwembad op het zuiden. Yacuzzi lijkt me ook wel eens lekker maar geen must.

    Via AE en USA fun vac. kan ik wel wat huren maar ik wil graag van tevoren weten waar ik terecht kom.

    Iemand nog ideeën voor ons?

    gr. Paula

  5. Top | #455

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Kijk ook eens op de site van D-reizen daar staan diverse villa's van Nederlandse eigenaren. Onze voorkeur gaat uit naar de 27 want dat i sgeografisch verder echter je kan veel beter doorrijden dan vanaf de 192.
    Kentcourt

  6. Top | #456
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Hallo Paula,

    In ons favolijstje staat ook deze website met een paar villa's bij Lake Berkeley (zeg maar bij Michael66 in de buurt ;-)) die er geheel niet verkeerd uitzien, en ook een leuke prijs hebben, in GBP.

    Ze hebben nog plek op jullie datums. Misschien iets voor jullie ??
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #457
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Ziet er niet verkeerd uit, ik heb ze gelijk maar even gemaild.
    Vooral die naam: Killervillas, dat moet toch wel goedkomen hè?

    gr. Paula

  8. Top | #458

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    diaantje
    Laat je niets wijsmaken, Lindfields is een goede locatie!
    Het verschil in luxury en superior ligt aan wat de villa kan bieden. Draadloos internet is b.v. een criteria om de luxury standaard te bekomen maar dit kan net zo goed in een "oude" villa.
    Wat heet oud? Ikzelf heb een villa gekocht van 1995 wat voor U.S. standaard oud is.
    In 2005 is deze volledig gerenoveerd met nieuwe meubels, nieuw dak, nieuwe schildering, nieuwe airco/verwarming, nieuwe pool installatie etc.
    Is dit voor jou een oude villa?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:40.

  9. Top | #459
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Paula,Ik heb vorig jaar een villa bij AV gehuurd ,en gewoon gezegd in welke community ik wilde zitten.
    Wij zaten toen in Windsor Palms vlakbij marker 5 aan de 192
    Succes

  10. Top | #460
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa aan de 192 of 27

    Niet om kritiek te hebben op Teo e.a. bij AV, want ze hebben al een aantal keren diverse US reizen perfect voor ons geregeld en we zullen daar nog we vaker aankloppen, maar garanderen dat je in een bepaalde community terecht komt kunnen ze echt niet.

    Ook wij hebben via hun een keer in Windsor Palms geresideerd en vonden dat de beste villa tot dan toe. Alle gegevens genoteerd om maar te zorgen dat we er een volgende keer weer terecht konden, maar helaas.
    De keer er op zaten we in een veel oudere community in een behoorlijk mindere villa, met wezenlijke gebreken.
    Daar kan Teo niks aan doen, die heeft ons nadien zelfs mooi gecompenseerd, dat wordt bepaalt door de agent ter plaatse, en die zijn horende doof en ziende blind, is mijn mening.

    Van daar dat wij daarna zelf op zoek (via o.a. VRBO, Villas2000) zijn gegaan naar villa's, tot nu toe naar volle tevredenheid.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:41. Reden: full quote eruit
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •