Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 100 1231151 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #1

    Standaard Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

    Moderator Michael66: Dit is het onderwerp Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1). Hier vind je de eerste 1000 berichten over het huren van een villa, over de periode 2004 tot eind november 2011. Berichten van na deze laatste datum vind je in Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (2).


    Weet iemand of het voor 2 personen ook financieel aantrekkelijk is om in een privé villa te verblijven, in de buurt van Orlando? (we hebben een huurauto tot onze beschikking)
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 11:46.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Nee. Het financieel niet aantrekkelijker om voor 2 personen een villa te huren.

    Je moet hier naar andere dingen kijken. Het comfort van een villa is veel hoger dan een hotelkamer. Je hebt de ruimte in zo'n villa, geen hotelkamer van bijvoorbeeld 3 bij 3 Je hebt een volledige keuken tot je beschikking. Je hebt je eigen zwembad. Een gek ander pluspunt is dat er in de villa een wasautomaat en droger staat. Je gooit de was in machine en je gaat weg. Als je terug komt gooi je het in de droger. Je hoeft tijdens je drie weken vakantie niet in een warm washok je was te doen.

    De prijs zal rond de eur. 600,00 zitten incl alle belastingen, eind schoonmaak ed. Je moet maar eens op de volgende site kijken

    www.americanestates.nl

    Of klik op een van de ads onderaan de pagina.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 01-02-12 om 11:33. Reden: 1+1

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: (Privé) villa Orlando voor 2 personen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phileas Fogg
    Weet iemand of het voor 2 personen ook financieel aantrekkelijk is om in een privé villa te verblijven, in de buurt van Orlando? (we hebben een huurauto tot onze beschikking)
    voor 2 personen lijkt me een Condo (financieel) aantrekkelijker.

    Je hebt dan alleen geen zwembad.....
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker zeekoe's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    27

    Standaard Re: (Privé) villa Orlando voor 2 personen

    Wij (2 personen) hebben enkele malen een condo gehuurd; deze zijn veelal gevestigd in een woonwijk wat voorzien is van een gemeenschappelijk zwembad, sportzaaltje, winkeltje bij het zwembad, tennisbaan en speeltuintje! Van al deze faciliteiten mag je gebruik maken!! Informeer eens bij American Vacations!
    Henky.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 18:36. Reden: full quote eruit
    Zwaar Floridaverslaafd sinds 1991

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wij zijn die keren dat we met z'n tweeën zijn geweest altijd ervan uitgegaan dat een villa veel duurder was dan een condo of een suite in een hotel (i.v.m keuken/fridge/wave). Al die andere keren, met vrienden en kennissen in de villa, hadden we toch een gevoel van meer comfort en luxe. Je hebt tenlotte vakantie :!: Na een beetje gespit en gezoek op 't net kwamen we bij Teo van American Vacations terecht en bleek het prijsverschil wel mee te vallen en was de keuze snel gemaakt en kunnen we in het vervolg vanuit de slaapkamer direct het zwembad in

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    16

    Standaard Condo

    He daar,

    Kan iemand me vertellen hoeveel een Condo ongeveer per week kost?? Deze hebben toch ook een wasmachine en droger??
    We zijn van plan volgend jaar 5,5 week naar the sunshine state te gaan. Voor deze tijd koffers met kleren meeslepen is gekkewerkt dus wij moeten wel gaan wassen in florida. Dit is voor ons denk ik wel aantrekkelijk omdat we dan ook een keuken hebben. Kunnen we 's morgens thuis ontbijten en enkele avonden daar eten maken om de kosten wat te drukken.
    Hoe is de ligging van deze condos?? Liggen ze kort bij alle activiteit of moet je toch een stukje rijden??

    Groet,

    Kefke Mouse
    Mei 2005 the magical month for me!!!!

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Wat ze op dit moment kosten weet ik niet, maar is ongetwijfeld te vinden op diverse sites (o.a. Am. Vac.) maar diegene waar wij hebben verbleven (o.a. Royal Palm en Laguna Bay) lagen ± 1 mijl van de 192 schuin achter de wall-mart aan, ik dacht Poinciana Blvd. 10 tot 15 autominuten van Disney.

  8. Top | #8

    Standaard

    Vorige week via am.vac een condo voor ons 2en en onze 2jarige dochter gehuurd voor 1 week (13nov t/m 20nov) Ik betaalde rond de 400euro.
    Eerste keer voor ons in een condo dus afwachten maar.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    27

    Standaard villa

    voor mij geen condo maar een villa!
    ik wil gewoon een prive zwembad
    wat is er nu lekkerder dan vanuit je bed zo in je zwembad te kunnen springen ...heerlijk toch?
    in het hoogseizoen zijn de villa's wel iets duurder dan buiten het seizoen

    groetjes toverfee

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    2

    Standaard Lekker een villaatje!

    Wij vertrekken de 2e week van oktober naar Orlando. Wij zijn ook maar met z'n tweetjes maar hebben toch echt wel een villa met zwembad gehuurd via American Vacations. Lekker wakker worden en zo 'plons' 8) het zwembad in. Je hebt met een eigen villa toch net ff meer privacy. Gewoon doen hoor, ook al ben je maar met z'n tweetjes! Als je eenmaal in een villa hebt gezeten wil je niet anders meer! :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •