Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 100 EersteEerste ... 1523242526273575 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #241

    Standaard Re: Villa gated?

    Ik bedoel ook de community. Maar als jij zegt dat het vooral schijnveiligheid is dan heb ik mijn antwoord al. Ik vroeg dit omdat ik het vreemd vind. Waarom hekwerk en bewaker? Is het dan zoveel veiliger daarbinnen en vooral is het daarbuiten zoveel onveiliger (in de niet gated communities)?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 19:20. Reden: full quote eruit

  2. Top | #242
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa gated?

    Je hebt ook nog ommuurde communitys zonder bewaker en/of slagboom (o.a. Indian Creek) dus daar kan iedereen "veilig" naar binnen rijden ;-).
    Maar als er geen muur omheen stond was het geen community, maar een verzameling losse huizen :-) en je kunt er zo mooi de naam van je "buurtje " op zetten.
    Voor een beetje het "ons eigen stekkie" gevoel.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #243
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Villa gated?

    Ja het is heel erg schijnveiligheid.

    Wij hadden vorig jaar (of eigenlijk nog net dit jaar) een gated.
    3 deuren verderop woonde een politieagent, hij reed in een sherrifauto maar dat doet iedereen daar vlg mij......

    1 van de dagen was er volop politie in de straat en een helicopter boven de community waren ze wrs op zoek naar iemand, dus tja........

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  4. Top | #244
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard Re: Villa gated?

    Al je wat wilt stelen, een tv oid, zul je dit moeten vervoeren. Als je met je auto de community al niet binnen komt, kom je er dus ook niet uit.
    Tevens is er (mijn ervaring) beter toezicht , zowel bij ingang alsmede op het terrein zelf.
    Ook ben je zonder auto, als dief, slecht uit. Je bent niet snel weg en de helicopter heeft je al snel in de smiezen.
    Tevens lopen er in de niet ommuurde community, nog wel eens ongure typjes. En gelegenheid maakt de dief. Dit zal in een gated dus minder snel het geval zijn. Straffen zijn bij mijn weten ook hoger als men gepakt wordt.(het artikeltje 461 voor onbevoegden in NL ter vergelijking)
    Kortom, niet alleen schijnveiligheid dus en zo zijn er nog meer voordelen van een gated tov een niet gated community.

  5. Top | #245
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa gated?

    Eén van de aspecten van de gated community is ook dat ze vaak een gemeenschappelijk clubhouse met megapool e.d. hebben. Ook daarvoor dient het hek met de bewaker.
    Of het allemaal zo veilig is weet ik niet. Wij zijn al een paar keer met een guest pass (even een huis bekijken) zo naar binnen gereden. Geen gegevens of wat ook genoteerd, dus ik had zo een TV in de Trailblazer kunnen laden :-)
    Alleen, hoe krijg je die in de koffer........;-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #246
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Villa gated?

    Wij logeren meestal in een onbewaakte community, die hadden tot nu ook vaak een gemeenschappelijk zwembad en clubhuis (trimapparaten). Wel reed er om de zoveel tijd een prive bewakingsbedrijf rond. Er lopen heel weinig mensen op straat want iedereen gaat met de auto, dus als je gaat lopen zonder hond ben je al verdacht.

    Misschien zijn wij wel aan ongure typjes gewend. Wij hebben ze nog nooit bij de villa's gezien, alleen rood verbrande britten Wel in Miami en Tampa; veel zwervers maar weet niet of die gevaarlijk zijn.
    Een heer in maatkostuum kan ook een inbreker of dief zijn volgens mij.

    We zijn een keer per ongeluk de inrit ingereden van een bewaakte community, kwam de bewaker als een cowboy aanlopen. Daar kregen wij echt de kriebels van.

    Het eerste jaar in Florida (1991) hebben wij ook vaak bordjes gezien bij prive huizen met de tekst; wij schieten eerst en vragen dan. Maar die zie ik eigenlijk niet meer.

    Tot nu toe maar een keer nachts wakker geworden in een hotel in Ft lauderdale. Toen stond de parkeer plaats vol met politieauto's. De t.v. aan gedaan, bleek er iets verder op bij een beroving twee mensen dood geschoten te zijn.

  7. Top | #247
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa gated?

    Hoi allemaal,

    Tot nu toe pas 2x in een gated community ( Westridge ) gezeten, maar ik heb het idee dat de codes van de hekken bij alle communities wel bekend zullen zijn bij de pizzakoeriers, grasmaaiers, pool cleaners en ga zo maar door. Zag ze regelmatig aankomen en dus ook gewoon een/de code intikken. Dus de beveiliging is een beetje een wassen neus denk ik.

    Wat de vreemde types betreft, ik heb 4 jaar geleden in een community gezeten die er vol mee zat. Ook waren ze niet zo gesteld op toeristen dus behalve het na 3 dagen verhuizen naar een ander community moest ik ook nog ff mn auto omruilen bij ALAMO omdat ie daar snachts compleet bekrast was....
    Bij het villaverhuurbedrijf gaf men ook toe dat ze een fout hadden gemaakt en ter compensatie kregen we splinternieuwe villa op een pas opgeleverde lokatie.

    Groetjes,
    Pieter
    Laatst gewijzigd door PENPE; 20-12-07 om 22:29.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  8. Top | #248
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    2

    Standaard Villa in de buurt van Miami

    Wij gaan in Mei naar Florida (4 volw. + kind), wij hadden geen problemen met het vinden van een leuke villa in de buurt van Orlando maar wij willen ook richting Miami. Ik heb overal gezocht om iets in de buurt te vinden maar helaas is er niets te vinden (alleen appart.) of de prijzen zijn enorm hoog.
    de villa in de buurt van Hollywood welke op deze forum genoemd is helaas niet beschikbaar

    Heeft iemand tips? of misschien ooit iets gehuurd

  9. Top | #249
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    brussel
    Berichten
    7

    Standaard Re: Villa gated?

    Gated maar hoe gated ....

    Als de bewaking niet goed is, er niet altijd is en niet aan iedereen die binnengaat een "ID" vraagt... dan heb je er niet veel aan.
    Want die codes kunnen gaan van hand tot hand.

    In ons resort hebben ze nu een nieuw bewakingssysteem waarbij
    iedereen die binnenkomt zich in moet checken en zijn coordinaten achterlaten. De "guard is er 24/24 en 7/7

    Ik denk dat een goed gated resort net als het onze ook een bewaker moet hebben die de mensen incheckt dat is denk ik pas echt een veilig resort.

    betreft resorts waar je "normale mensen" kunt vinden.
    Ik denk dat je dan gewoon moet boeken bij iemand die zeker geen afkraakprijzen aanbiedt. Maar gewone marktprijzen.

    IK weet van kennissen die een huis hebben in een resort waar alles binnen enkele jaren verloedert was omdat de management van het resort geen echt regelement had opgesteld. Het resultaat is dat de huizen in waarde dalen, de mensen met moeite hun huis verhuurd krijgen en dus om maar hun lening te kunnen betalen spotprijzen aanbieden. Voor korte en lange duur. Dus ook aan de lage amerikaanse klasse. Toeristen komen dan niet in een ideale omgeving terecht.

    Als je in een vrij nieuw resort boekt (niet ouder dan 1 of 2 jaar dan is de kans dat je er 'vreemde types' rond ziet lopen vrij klein ook als het goed bewaakt is, dan laten ze niet zomaar iedereen binnen, ook niet eender welk voertuig.

    succes !

  10. Top | #250
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa gated?

    Graag zou ik willen weten wat de definitie is van "normale mensen" en "vreemde types" en hoe je die kunt onderscheiden.
    Dan kan ik daar een beetje rekening mee houden, ook bij de bediening in restaurants en winkels en aan de kassa in de supermarkt. Of waar dat dan ook maar van pas komt.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •