Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 100 EersteEerste ... 1927282930313979 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #281

    Standaard Re: Villa in de buurt van Miami

    hoi ,
    check eens floridavacationrental.com , echt genoeg op te vinden .
    wij hebben vorig jaar via deze site een villa gevonden in fort lauderdale.

  2. Top | #282
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Re: Villa locatie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    we zijn al vaker in een villa geweest maar nog nooit in lindfields
    hopen dat we niet te ver weg ziten van alles
    hoi hoi, de laatste keer dat wij in Orlando zaten, verbleven wij ook in Lindfields. Het is juist zeer centraal gelegen, overal heel erg dichtbij juist!!
    Het is idd geen cated community maar da's absoluut geen ramp wat ons betreft! Goeie keuze hoor!!

    gr. Sylvia
    Florida 1996 - Westkust USA 1997 - Florida 2005 - Florida 2006 - Florida 2008



  3. Top | #283
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Berichten
    70

    Standaard Villa Orlando en omgeving

    Dit jaar gaan we waarschijnlijk weer naar Florida net als destijds in 2000. Ook nu wil ik graag weer een villa huren. Nu heb ik destijds een enorm probleem gehad, namelijk met de huurauto eerst het bureau vinden voor de sleutel/handleiding voor de villa. Daarna hebben we nog tijden lopen zoeken voor we uiteindelijk in de villa aankwamen. Ik heb me voorgehouden dat nooit meer te doen maar hoe kun je iets dergelijks voorkomen ? is dat bij een reisbureau na te vragen of moet je maar gewoon hopen dat je direct naar de villa kan rijden en niet apart de sleutel moet halen ?

  4. Top | #284
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa Orlando en omgeving

    Ik begrijp dat je e.e.a. lastig vindt. De eerste keer had ik er nl. ook wel wat last van. De laatste jaren heb ik via AV een villa geboekt en kreeg bij de reisbescheiden meteen door welk adres het was en de code voor de sleutelkluis of deur. Maar er zijn ook genoeg andere mogelijkheden om vantevoren precies te weten waar en in welke villa je zit, gewoon even via internet zoeken bij bijv. vrbo.com of één van de vele websites waar je rechtstreeks van de eigenaar huurt.

    Succes!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #285
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Villa Orlando en omgeving

    Wij hebben een villa gehuurd waarvoor we van te voren een "pincode" toegestuurd krijgen. En hoeven zo dus niet eerst ergens een sleutel te halen.
    Via google earth weten we precies waar het Rosort ligt, en hoe we er komen moeten. Misschien dat we nog een tom tom meenemen, maar is nog niet zeker. Maar anders gaan we zekers van te voren wat routes uitprinten om mee te nemen.

    Overigens, als wij aankomen, dan gaan we eerst een nacht in airporthotel, en pas de volgend ochtend, na een goed nachtrust, en met daglicht rijden. (dat hadden wij in 1996 ook beter kunnen doen, want was toen zo erg dat we gaar waren en de eerste nacht niet geslapen hebben in het hotel wat we geboekt hadden, maar gewoon een heel ander hotel, omdat we het zoeken zat waren)

  6. Top | #286
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Rotonda/Englewood beach

    Wie is er wel eens geweest in de buurt van Englewood beach en/ rotonda west. Ik heb een villa op het oog daar op een golf terrein maar ben geen golfer. Ik wil wel graag de stranden bezoeken en tips voor een trip naar de everglades. Is dit te doen met kids? Ik bedoel ligt dat een beetje in de buurt (niet verder dan twee uur rijden). Wie heeft er misschien wat foto's??? Ik ga natuurlijk zelf ook wel zoeken (lees: googlen) maar ik ben altijd zo blij met alle info hier!

  7. Top | #287
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa/resort boeken als je in orlando bent

    Er zitten een aantal villa-makelaars in kantoortjes langs de US 192 (op deze kaart kun je er wat vinden), maar of die on the spot wat verhuren weet ik niet. Je zou er een aantal kunnen mailen met jouw vraag.

    Wat ik wel weet dat ze zeker niet goedkoper zijn dan van te voren in NL bij de bekende aanbieders (AV, AE, etc.) wat bespreken. En ook niet dan particulier huren via vrbo.com, villas200 of vamoose. Zij moeten ook wat verdienen uiteraard.

    Kortom, genoeg om via internet weer wat uit te zoeken als voorbereiding op jullie vakantie :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #288
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa/resort boeken als je in orlando bent

    [-X Ik snap het inderdaad niet, maar je weet precies wat je wil, dus is er over nagedacht en dus heb je groot gelijk!

    Misschien heb je iets aan dit adres:
    Voor Villaverhuur (Walk ins welcome staat er op de deur)
    Hotelbeds, accomodation & destination services. 3150 Vineland road SR535 Kissimmee Florida 34746. Telefoon 407-362-1017.

    Dit is ook de locatie waar je de enveloppe met adres ophaalt als je bijvoorbeeld via AE huurt. Het ziet er niet uit, maar alles is er altijd prima geregeld. Have fun!



  9. Top | #289
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Villa huur betaal vraagje

    Ik kreeg een mail van de eigenaar van de villa die we willen huren. Nu had ik zien staan "paypal" dus ik had al een account aangemaakt. Nu mailt hij dit:

    You can send me payment through the post once I know your dates as I only use PayPal for deposits as there is a 4% surcharge so it would be more expensive for you. Once we agree dates/price you can forward a cheque or bankers draft to our home address if that suits you?

    Cheque??? HUH???? Kan ik dit geld niet gewoon overboeken via internetbankieren met een iban code??? Ik zou niet weten hoe een cheque werkt? Lijkt mij ouderwets maar ik ben hier natuurlijk helemala niet in thuis. Heb nog nooit geld overgemaakt nara het buitenland.
    Overigens vertrouw ik de eigenaar wel doordat ik kontakt heb gehad met andere tevreden huurders via "reviews".

  10. Top | #290
    Regelmatige Bezoeker Tina's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    41

    Standaard Villa gezocht: Napels

    Wij hebben al een aantal keren een villa in Florida gehuurd, altijd in de buurt van Orlando. Het villaconcept bevalt op zich erg goed, maar we zouden graag eens een villa aan de westkust willen huren (het gaat om de kerstperiode), het liefst in de buurt van Napels. Nu heb ik hier en daar al een beetje rondgekeken op internet, maar ben nogal geschrokken van de prijzen. Volgens mij zijn de villa's in dat gebied over het algemeen peperduur. Misschien vergis ik me en zijn er mensen die weten dat er wel betaalbare villa's in dat gebied te huur zijn. Wanneer dat zo is, zou ik dat graag horen. Alvast bedankt!
    Ons weblog van de afgelopen kerst:
    www.kerstinflorida3.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •