Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 100 EersteEerste ... 78910111959 ... LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #81
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    12

    Standaard

    Hoi,

    probeer anders eens www.florida-villa.nl
    Daar heb ik afgelopen maand 8 dagen gezeten, voor een goede prijs.

    Zwembad, Jacuzzi, wasmachine+droger, alles dus....

    Groet,
    Twan
    Ik heb een ongelooflijke hekel aan bumperklevers! Vanochtend zat er weer eentje voor mijn auto…

  2. Top | #82
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    De villa hebben we geboekt via www.dreizen.nl --> Vakantiewoningen--> Huren via particulier --> Land van mijn keuze --> Verenigde staten. Vliegtickets, autohuur, entreetickets etc hebben we elders geboekt. We hebben de reis dus geheel zelf samen gesteld wat voor ons enorm voorpret verhogend werkte. Bovendien is dat in veel gevallen een stuk voordeliger dan een pakketreis.

    Wat overigens wel belangrijk kan zijn bij het zelf samen stellen van een reis is dat je een goede annuleringsverzekering hebt afgesloten. Wij hebben een doorlopende annuleringsverzekering afgesloten bij unigarant, die dekken naast de vluchten en verblijfplaatsen, ook de van te voren aangeschafde entreekaarten voor parken en evenementen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 05:41. Reden: full quote eruit

  3. Top | #83
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    12

    Standaard

    850 euro voor 8 nachten met 4 personen, inclusief alles (schoonmaak, wifi)

    Wij hadden geen pakketreis, maar alles los geboekt, dus ook deze villa. Dit was een van de goedkoopste die ik kon vinden. Nederlandse eigenaar, rechtstreeks contact, rechtstreeks betalen, Amerikaanse vertegenwoordiger woont 3 huizen verder….

    Wij hadden geen klagen, echt een aanrader dus. Ik heb geen ervaring met andere villa’s, en wellicht zijn er nog goedkopere te vinden…..
    Ik heb een ongelooflijke hekel aan bumperklevers! Vanochtend zat er weer eentje voor mijn auto…

  4. Top | #84
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Als je echt wat te zoeken wilt hebben, moet je eens kijken op www.vamoose.com , de verzamelsite voor accomodaties (villa's en condo's) in de US.
    Voor de Orlando/Disney omgeving geven ze meer dan 10.000 opties (zitten wel wat "dubbelen" tussen) die je dan kunt sorteren op aantal slaapkamers, met zwembad, met gameroom enz. enz.
    Ze linken direct door naar de verhuursite, erg handig, en je hebt gelijk wat te doen :?
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #85
    Stamgast Michael's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    208

    Standaard villa

    Hoi,
    Wat je zeker moet doen is eens kijken bij www.americanestates.nl
    Wij zij net 2 dagen terug en hadden, net als vorig jaar, hier geboekt. Goede prijs, service, mooie villas.

  6. Top | #86
    Regelmatige Bezoeker bowie13's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Berichten
    46

    Standaard

    Ja, die foto's zien er echt geweldig uit en zeer aantrekkelijk.
    Maar........
    Yabadabadoo had het over 670 euro per week, dat vind ik toch aan de prijzige kant voor dit geld kan je 2 weken in een hotel.
    En voor 2 weken villa, 4 weken hotel enz enz.
    Het is voor mij niet echt de bedoeling dat ik de hele dag thuis(nou ja thuis) blijf. Als ik 2 weken in Orlando ben wil ik veel doen en zien en dan moet de verblijf plek alleen maar voor te slapen zijn.
    Zo zie ik het een beetje. Misschien zie ik het wel verkeerd. Maar toch...
    ops: :wink:

  7. Top | #87
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Diksland
    Berichten
    10

    Standaard

    Kijk ook eens even bij American Vacations

    Kijk eens op www.floridafun.nl

    Of www.usafunvacations.nl
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 18:59. Reden: samengevoegd

  8. Top | #88
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    onder Rotterdam
    Berichten
    9

    Standaard Re: wij zoeken een villa met zwembad in de buurt van Orlando

    hoi,

    zou zeker ook even kijken op www.americanestates.nl! Heb er net zelf geboekt (wel geen villa maar hotel) maar mijn vriendin heeft daar wel een villa geboekt afgelopen mei, en is haar goed bevallen!!
    groetjes

    juul

  9. Top | #89

    Standaard Re: wij zoeken een villa met zwembad in de buurt van Orlando

    ha Susan,

    Ik sluit me aan bij een van de andere forumleden om via D-reizen te boeken. Is een particuliere villa (garantie voor goede inrichting), maar je hebt wel de zekerheid van een reisorganisatie. Bevalt uitstekend, blijken veel jaarlijks terugkerende gasten te hebben naar dezelfde villa, dus dat is een goed teken, nietwaar ?
    Kies een lekker rustige locatie (niet in een drukke stadswijk van Orlando), met een lekker groot zwembad en jacuzzi om na je bezoek aan de parken heerlijk uit te rusten. Want van een paar dagen parken moet je tussendoor wel even bijkomen....

    Veel succes met zoeken !
    Floortje

  10. Top | #90
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    12

    Standaard Re: wij zoeken een villa met zwembad in de buurt van Orlando

    Hoi allemaal,

    Bedankt voor jullie tips, maar ik denk dat we het allemaal even uitstellen. We zijn ons rot geschrokken van de vliegtarieven. 3000 euro is ongeveer het goedkoopste wat we hebben kunnen vinden voor ons vieren. De auto en de villa is het punt niet maar alles bij elkaar ben je toch zo'n 6500 tot 7000 euro(incl. eten en zakgeld) kwijt voor 16 dagen Florida in juli. En dat is toch wel heel veel geld voor 2 weken! We wachten nog even, misschien dat er eind dit jaar een goede aanbieding komt.
    Misschien heeft er iemand nog tips, graag!!

    gr. Susan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •