Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 92 van de 100 EersteEerste ... 42829091929394 ... LaatsteLaatste
Resultaten 911 tot 920 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #911
    Florida Groupie sonja's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    628

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sleepwalker Bekijk Berichten
    Nu de volgende vraag: Heeft er iemand ervaring met het boeken van de Carefree rental Garantee van Homeaway.com?
    Ik kan daar niet boeken omdat ik een staat moet opgeven. De prijs van deze verzekering is op .COM is $ 44,- Als ik via homeaway.NL moek is het € 88,-. Tel uit je winst. Ik Of als je deze verzekeringen gewoon bullshit vindt. grtz Ralf
    Wij hebben nog nooit een verzekering afgesloten, nooit aan gedacht zelfs.
    Wat wil je verzekeren en waarom? Je hebt waarschijnlijk een reis- en annuleringsverzekering.

  2. Top | #912
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Het is me inmiddels gelukt om een verzekering af te sluiten bij Homeaway (38€).
    Toen ik op de site kwam om het telefoonnummer te zoeken kwam er een popup van die verzekering waarin NIET de staat waar ik woon werd gevraagd en ik als land wel Nederland kon opgeven en toen was het zo gepiept.

    Wat wil je verzekeren en waarom? Je hebt waarschijnlijk een reis- en annuleringsverzekering.
    Waarom Ik zo'n verzekering wil?
    1. Omdat mijn doorlopende reisverzekering de kosten voor vervangend verblijf niet dekt. Daarvoor moet de verhuurder aangesloten zijn bij een garantieplan of het moet een pakketreis zijn. Dat heeft alleen de europeesche.
    2. Omdat in de huidige markt nogal wat particulieren hun huis verlaten / verkopen aan de bank waardoor het niet meer van de verhuurder is op het moment dat ik daar aankom.
    3. Omdat er op het internet geregeld gefraudeerd wordt, daarmee bedoel ik niet alleen dat er geen villa zal staan als ik er aan kom, maar dat deze niet voldoet aan mijn verwachtingen die geschept zijn obv de info op homeaway.
    4. Omdat ik allles op tijd wil betalen en het derhalve buiten de termijn van mijn dekking van de creditcard valt, anders kun je altijd gebruik maken van cashback.
    5. Ik met bovenstaande redenen in het achterhoofd het komende halfjaar hier geen moment van hoef wakker te liggen. De prijs is maar een fractie van het totaal dus dat maakt me niks uit.

    De afstand van alles is inderdaad ook voor ons een overweging geweest. Wij gaan echter 19 dagen, willen geregeld verder dan de Disneyparken en de 192 en doen sowieso alles rustig aan.
    Laatst gewijzigd door sleepwalker; 25-09-11 om 17:09.

  3. Top | #913
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen

    Fijn dat je de verzekering geregeld hebt hoor! En nogmaals, een prachtige villa! Gelukkig is de afstand geen probleem voor jullie.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #914
    Vaste Bezoeker Lauya's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    51

    Standaard Villa Orlando per dag huren

    Hallo!

    Helemaal scheel van het zoeken naar al die mooie villa's in Orlando, krijg ik eigenlijk maar niet duidelijk of je die villa's ook voor een paar dagen kunt huren.

    We zijn 4, 5 nachten in Orlando, en we willen met zijn tweeën in een villa. Lijkt me heerlijk om gewoon lekker rustig aan het zwembad te zitten. Maar dus niet een hele week!

    Iemand ervaringen met het boeken voor slechts een paar dagen? Zijn daar speciale website's voor?

    En is het bovendien wel rendabel (lees: een verstandig idee) om met zijn tweeën in zo'n villa te gaan zitten?

    Alvast bedankt!

    Groet!!

  5. Top | #915
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Berichten
    15

    Standaard Re: Villa Orlanda per dag huren

    Er zijn inderdaad speciale websites voor. Ik hoorde laatst over Wimdu. Hier worden allerlei verschillende soorten huizen aangeboden door particulieren. Wellicht dat je daar, of op een soortgelijke website wat kunt vinden.

  6. Top | #916
    Florida Groupie 2theUSA's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2010
    Locatie
    't Gooi
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa Orlanda per dag huren

    Wij hebben vorig jaar ook bij een particulier voor een paar dagen een villa geboekt.
    Vaak moet je wel extra schoonmaakkosten betalen, terwijl het vanaf een week bij de prijs inzit.

  7. Top | #917
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Villa Orlanda per dag huren

    Er zullen weinig tot geen aanbieders zijn die je een villa aanbieden voor korter dan 7 nachten omdat de minimale verhuur periode bij zover ik weet alle aanbieders minimaal 7 nachten is.

    Wat wel kan is huren voor 7 nachten en er minder gebruik van maken dan de 7 nachten.
    Tuurlijk moet je dan voor jezelf goed naar de kosten kijken en afwegen wat het je waard is....

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  8. Top | #918
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Villa Orlanda per dag huren

    Je kunt wel voor minder dan een week huren maar inderdaad, poetskosten betaal je dan extra. Je ziet ook wel eens dat villa eigenaren gaatjes hebben die ze proberen te vullen met aanbiedingen, dus je kunt daar eens op letten.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  9. Top | #919
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Villa Orlanda per dag huren

    kijk eens hier, zelf kijken waar precies je wilt zitten, hoeveel slaapkamers, periode etc

    daarnaast heb je ook nog dit.

    bij beide heb ik wel eens zonder problemen geboekt.

    maar zoals hierboven al gezegd, meestal betaal je een (stuk) meer per nacht, dan gemiddeld per week.
    succes!
    Laatst gewijzigd door Harold; 04-10-11 om 15:08.

  10. Top | #920
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Villa Orlanda per dag huren

    Ik zou in jullie situatie gewoon voor een hotel kiezen. Kijk anders eens op www.floridaysresortorlando.com Dit is een hotel combi appartementen complex waar je ook voor minder dan een week een appartement kan huren.

    Succes !
    Laatst gewijzigd door Iris02; 04-10-11 om 18:19.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •