Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 100 EersteEerste ... 6789101858 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #71
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard

    Hoi Bowie ,

    Wij vertrekken morgen vd 6e keer naar Florida en wij zitten wederom weer met z'n 2'tjes in een villa. We hebben 1x 14 dagen in een hotel gezeten , maar als je eenmaal de ruimte van een villa gewend bent , dan wil je niet anders meer want die hotelkamer zijn niet echt groot.
    En dan heb ik het nog niet over het privezwembad ... :wink:
    Dus zou ik maar lekker gaan 'shoppen' voor een leuke villa-aanbieding als ik jou was :roll:

    Groetjes ,
    Pieter & Petra
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 05:38. Reden: full quote eruit
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  2. Top | #72
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Bergschenhoek
    Berichten
    6

    Standaard

    Wij vertrekken zaterdag voor de 4e keer naar Orlando samen met onze zoons van van 2 en 4 jaar. Ik kan een villa echt aanraden. Je hebt je eigen plekje. Zwembad aan huis. Zoveel voordelen noem maar op.
    Kijk is op home-xp.nl/faber. Daar zitten wij nu.

  3. Top | #73
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    11

    Standaard

    Wij zijn zondag teruggekomen van 2 weken Florida en wij hadden een villa gehuurd via Interhome in Cape Coral. Het was een prachtige villa met 2 huiskamers, 2 badkamers en 3 ruime slaapkamers ( wo. een masterbedroom) en garage en zwembad. Hij was van alle luxe voorzien en alles was inclusief schoonmaak, zwembadverwarming etc. voor 670 euro per week en............... er hoefde ook geen borg betaald te worden van de sleutelhouder, hij vond dat onzin. :wink:
    Het was voor ons de eerste keer in een villa, maar wij willen nooit anders meer!
    Je leeft maar een keer............

  4. Top | #74
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Achterhoek
    Berichten
    187

    Standaard Villas American Estates

    Ik kan je American Estates van harte aanbevelen. We hebben inmiddels enkele jaren ervaring met dit bureau en ook een paar keer een prachtige villa gehad. Alleen maar positieve ervaringen. Zie onze website: www.jastsali.nl

  5. Top | #75

    Standaard

    Alvast bedankt voor jullie reacties, daar kunnen we wat mee.
    Wat is een aanrader om te verblijven nabij Clearwater Beach?

    Verder zag ik ook dat je huizen kunt huren via D-tours, iemand daar ervaring mee?
    Als ik het zo lees dan is mijn top 3 in willekeurige volgorde:
    Usafun, American Estates en American Vacations.
    Alleen lijkt Usafun mij niet zo flexibel, als je de website goed leest, je moet bv 7 dagen boeken en ze zitten alleen in Orlando.

    Hopelijk nog meer tips!

    gr Britt

  6. Top | #76
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    landgraaf
    Berichten
    12

    Standaard Wij zoeken een villa met zwembad in de buurt van Orlando

    Heeft iemand tips waar wij een villa kunnen huren, met zwembad, in Orlando of omstreken. In ieder geval in de buurt van de parken.

    Voor 4 tot 6 personen in juli 2007.

    gr. Susan

  7. Top | #77
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard

    Heb je toch niet zo goed gelezen... Bij USA Fun Vacations staat er bij villa's ... de huur kan op iedere dag ingaan ... er staat nergens dat het alleen maar per week kan...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 05:39. Reden: full quote eruit
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #78
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Ik zou eerst even de zoekfunctie van het forum gebruiken, daar deze vraag regelmatig voorbij komt en ook beantwoord is.
    Of even kijken bij www.villas2000.com of www.vrbo.com ,daar staan er vele. Succes
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #79
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard

    Wij hebben een villa gehuurd aan de rand van Orlando via D-Reizen, Particulier. De naam van de villa is Legacy. Op www.stantonvillas.com zie je foto's van de villa

    Het is een villa met privé zwembad en jacuzzi. Wat het per dag kost weet ik niet. Huur ligt op ongeveer $ 500 per week. Via D-Reizen kan je de villa vinden :wink:

    Natasja Stanton geeft echt veel en goede info.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 24-04-10 om 18:54. Reden: samengevoegd
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009

  10. Top | #80
    Vaste Bezoeker Wicked Florida's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Delfzijl
    Berichten
    73

    Standaard

    Zoals eerder al aangekondigd, wij hadden een villa van Stanton Villa's, hierbij onze ervaringen

    Een stukje voorgeschiedenis:

    Het was nog in de afgelopen winter dat we op zoek waren naar een verblijfplaats nabij het pretparkgeweld in Orlando. Hotels vinden we eigenlijk maar niets voor een lang verblijf, en reeds 2 keer eerder hadden we een villa gehad wat uitstekend was bevallen.

    Omdat we ruim de tijd hadden en dus nog volop keus hebben we via het www, maar ook via reisgidsen nagenoeg alle opties bekeken. We hadden onze zinnen gezet op betaalbare luxe in een aantrekkelijke wijk en niet te ver van de bekende pretparken af.
    Natuurlijk was het gemakkelijk geweest om een villa te huren via één van welbekende www aanbieders, maar die waren uiteindelijk duurder. Daarbij weet je vaak niet direct waar je terecht komt. We namen dus wel overwogen wat risico en boekten zonder SGR garantie particulier via D Reizen. Dit overigens nadat we via de mail contact hadden gemaakt met Natasja Stanton, de eigenaresse van oa deze villa. Dat mailcontact was prettig, op elke vraag kwam snel een antwoord. Zakelijk waar nodig, maar met altijd een persoonlijk tintje.

    Het is zover:

    Bijna een half jaar later was het zover, 2 en een halve week werd deze villa ons vakantieparadijs. De villa is aantrekkelijk gelegen boven op de heuvels van Florida, tussen Haines City en Clermont op een paar 100 meter van de welbekende 192.
    We kwamen aan bij het toegangshek wat na zonsondergang sluit, en reden de wijk in. Het zag er nieuw en keurig netjes uit. Een minuutje later was ook de villa zelf gevonden. Met een cijfercombinatie openden we de deur. Wat een prachtig smaakvol ingericht huis!!!

    We werden verrast met een verrassingskado die klaar stond in de masterbathroom, de grootste badkamer van de drie. De koelkast was deels gevuld om de 1e dag goed door te komen. Het huis heeft 3 TV's, zo'n 100 DVD's en een spelcomputer. Daarnaast kan er via de beschikbare laptop ook nog gratis gebeld worden met Nederland (voipcheap).

    Met de aangenaam warme temperaturen hadden we over het algemeen weinig binnen te zoeken, eten deden we dan ook buiten. Daarnaast hebben we natuurlijk uren door gebracht in het zwembad, de jacuzzi was een verademing voor de vermoeide voeten na een dagje uit.

    Zowel Publix als een Walmart zijn nabij gelegen, we hebben een verschrikkelijk mooie vakantie gehad. Als we ooit weer terug gaan, en dat kan bijna niets anders Dan willen we zeker weer terugkeren in een Stanton Villa.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 05:40. Reden: niet meer werkende foto's eruit gehaald



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •