Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 24 van de 100 EersteEerste ... 1422232425263474 ... LaatsteLaatste
Resultaten 231 tot 240 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #231
    Nel van Ree
    Guest

    Standaard Re: adres villa

    Hallo Petra en Pieter,

    Ja dat is zeker jammer wij waren er om 10 uur wij zaten te wachten
    er waren nog mensen binnen. Misschien waren jullie dat.
    Wij gaan vrijdag om 10 voor half een, en gaan met ons hele gezin.
    Ik vind het wel spannend gaat voor de eerste keer ben 59 jaar oud
    gaat met ons hele gezin 6 gr en 2 kleinkids.
    Wanneer ga jij, wij gaan naar orlando hebben een villa gehuurd.

    groetjes nel

  2. Top | #232
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Villa locatie

    We hebben een mooie villa gevonden in Oak Island Cove, lijkt me erg nieuw maar wel mooi. We gaan eerst in feb 2008 in een villa, geen idee waar, van AE en misschien toch eens gaan kijken in Oak Island en Formosa Gardens want over 2 jaar gaan we weer.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  3. Top | #233
    Regelmatige Bezoeker almeretoppers's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Almere
    Berichten
    37

    Standaard Re: adres villa

    Wij gaan de 23e december 2007 t/m 7 januari 2008. voor het eerst naar Amerika en dus ook Florida.
    En we hebben geen idee wat we ervan verwachten moeten.
    Mijn vrouw Alice ziet er nog wel een beetje tegenop, Ze vind het wel erg ver en kent Amerika alleen maar van die rare criminaliteits berichten, onze dochter van 16 en zoon van 12 zijn er al maanden vol van. Ik ben ook nogal sceptisch ten opzichte van de Amerikanen, maar hoop dat mijn vooroordeel daar totaal weg genomen wordt.
    Ik heb het n.l. niet zo op met autoriteiten en dat vrije wapen bezit daar. Dat is eigenlijk de enige reden, dat wij het lange tijd af hebben gehouden, een Amerika trip. Waar mijn vrouw zich ook druk om maakt, wat voor kleding ze mee moet nemen in die periode van het jaar. zomers of toch wel wat warms?
    Grtjs Alice en Rob van Dijk

  4. Top | #234
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: adres villa

    Omdat het zeker 's avonds flink kan afkoelen, en ook de Amerikanen de nogal gekke gewoonte hebben om de airconditioning op steenkoud te zetten is het zeker raadzaam om ook wat warms mee te nemen.
    Dikke truien zijn overdreven, maar een dunne trui en een vest zijn raadzaam.
    Voor de avonden in de parken is ook een jas raadzaam.
    Ik zeg altijd: denk in laagjes, zodat je kan aanpassen.
    Dat wapenbezit valt wel mee hoor, de enigen die je met een wapen ziet lopen zijn politieagenten. Criminaliteit? Nou, ik voel me in Amerika stukken veiliger op straat dan hier.
    Iedereen heeft gewoon ontzag voor de politie, en doet wat hem wordt gezegd, ook al lijkt het in de films heel anders.
    Wij lopen hier toch ook niet met een bos tulpen in onze handen op klompen tussen de molens door wiet te roken?? (Tenminste, ik niet....).
    Ik weet zeker dat jullie een leuke vakantie tegemoet gaan, met maar een nadeel: de kans is groot dat je wordt besmet met het nooit meer overgaande 'Florida virus' .
    Eric

  5. Top | #235
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: adres villa

    Net zoals Eric al zegt, in iedergeval een vest mee nemen, ik ben best een koukleum, en als we in een restaurant gaan eten neem ik altijd mijn vest mee naar binnen, want ik heb het idee dat in restaurants en winkels de airco op standje invriezen staat.

    ik zou me om kleding niet te druk maken hoor, wat je te kort komt koop je daar! alles te kust en te keur.

    Verder vind ik de amerikanen erg aardig. Een voorbeeld : wij vragen aan een amerikaan of hij weet waar de Fudruckers zit in Orlando (hamburgertent), hij wist het niet maar pakt zijn mobiel belt een soort informatie nummer, en vertelt ons 2 minuten later waar het restaurantje zit! aardig toch?

    Criminaliteit valt erg mee, je bent wel in Florida en niet midden in Harlem NY.

    groetjes Sylvia
    ps. Mocht je vrouw echt niet mee willen, ben ik wel zo aardig om mij op te offeren om met de feestdagen in Florida te zitten! (grijns)
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  6. Top | #236

    Standaard Villa gezocht: Orlando e.o.

    Floridafanaten,

    We hebben gisteren het besluit genomen om naar Florida te gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (2 en 4 jaar). De reis is gepland van 23 april t/m 9 mei. 15 hele dagen. De vlucht is nog niet geboekt, maar dat gebeurt dit weekend. De vlucht gaat naar Orlando en we vertrekken vanaf Miami weer terug. Ons plan was om 7 dagen in Orlando te verblijven in een luxe villa. Ik heb het een en ander gelezen op dit forum, maar het lukt me niet om daar iets van te maken, vandaar dit berichtje. We willen dicht in de buurt van Disney zitten i.v.m. de kinderen. We willen ook wel luxe, maar moet wel nog betaalbaar zijn. Onze vraag is bij welke villa-aanbieders moeten we zijn, welke locaties zijn centraal en wat is een goede prijs?
    Het zou mooi zijn als er een thema-kamer in zat voor ons oudste dochtertje, de jongste zal nog in een kinderbedje slapen.

    Alvast bedankt voor jullie informatie

  7. Top | #237
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Welke villa, waar en bij wie.

    Hoi

    Wij hebben bij Engelse mensen onze villa geboekt.
    Kijk maar eens hier

    Anthonie
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-03-09 om 05:47. Reden: full quote eruit
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  8. Top | #238

    Standaard Villa gated?

    Hoi,

    Wij willen een villa boeken in Orlando. Op de VRBO website staan tientallen villa's die ons leuk lijken.
    Bij sommige villa's staat een hekwerk omheen.

    Waarom is dat? Is het dan niet veilig? Moeten we juist een villa nemen met hekwerk of is zonder ook geen probleem?

    Alvast bedankt voor jullie reacties

  9. Top | #239
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Villa gated?

    Dit heet een Gated Community. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Gated_community
    Vaak staan er villa's met dure apparatuur. Het hek staat er omheen om de boel een beetje te beveiligen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #240
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Villa gated?

    Wat bedoel je preies met "een hekwerk eromheen"?

    Om het huis of om de community?

    Om het huis? Meestal hebben de huizen een zwembad / terras met "webbing", horren om alle ongedierte buiten te houden. Ziet er misschien uit als een hekwerk, maar is het niet. Houdt de insecten en alligators uit je pool.

    Om de community? Zoals Njit al aangaf ijn er diverse "gated communities". Dat zijn wijken met een hek eromheen en de toegang wordt geregeld via een bewaker of een hek met toegangscode of zo. Dit heeft tot gvolg dat de wijk niet zomaar vrij toegankelijk is en de straten daardoor wat rustiger zijn. Verder geeft het vooral schijnveiligheid, want als iemand echt kwaad wil klimt'ie zo over de hekken.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •