Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 28 van de 100 EersteEerste ... 1826272829303878 ... LaatsteLaatste
Resultaten 271 tot 280 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #271
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    34

    Standaard Re: Betrouwbaarheid boekingssites villa

    Wij hebben geboekt via www.Disney4villas.com

    Het lukte me in eerste instantie niet de "eigenaar" te vinden op internet.
    Inmiddels heb ik die ook gevonden, maar toen liep(en) de aanvragen al via Disney4villas. (Ik ben beetje te ongeduldig altijd)

    Tot dusver loop dat contact goed, alleen even klein probleem met overboeken geld, maar dat kwam door de banken. Is inmiddels geregeld (hoop ik haha)
    Maar wij gaan pas in mei heen, dus weet nog niet of alles goed gaat verlopen.
    We hebben er wel een goed gevoel over.

    Overigens, misschien ligt het aan mij, maar zijn al die Villa's alleen maar van Engelsen?
    Ik kom niet anders tegen nl. Maar snap dan gelijk wel het hoge "popperigheids" gehalte van vele woningen.
    (doelend op de roesjes, kantjes, schattige bloemmotiefjes etc. Ik zou het in sommige villa's volgens mij geen dag overleven)

  2. Top | #272
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Villa locatie

    wij hebben een villa geboekt in lindfiels, villa tranquility, is deze bij iemand bekend?we hebben een 6 pers. villa
    we betalen $430 voor een week incl alle kosten excl. poolheat
    we gaan van 19 tm 26 juni.
    wij vonden dit een goede prijs, we zijn al vaker in een villa geweest maar nog nooit in lindfields
    hopen dat we niet te ver weg ziten van alles

  3. Top | #273
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    5

    Standaard Villa gezocht: Orlando en omgeving

    Beste forummers,

    Wij willen met 6 volwassenen naar Orlando, Florida en zijn op zoek naar een mooie villa, die aan de volgende eisen/wensen voldoet:
    - minimaal 3 2-persoons slaapkamers (1-persoonsbedden geen probleem)
    - 3 badkamers met ligbad
    - privé zwembad, liefst met hottub
    - minimaal 3 2-zitsbanken in de woonkamer
    - internetaansluiting
    - max. 30 minuten van Disney

    Verder zouden we het leuk vinden als er een spelkamer is en de tv-zender HBO zou ook mooi meegenomen zijn.

    Wie weet iets voor ons?

  4. Top | #274
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.531

    Standaard Re: Villa Orlando 6 personen gezocht

    Rosa,

    Je kan deze wensen ook neer leggen bij bijvoorbeeld American Estates, American vacation, enz.

    Mijn persoonlijke ervaring is dat 3 2 persoons slaapkamers geen probleem zal zijn. 3 badkamers met ligbad is een probleem wat je alleen kan oplossen door bijvoorbeeld een 12 persoons villa te huren. De villa's die 6 of 8 personen kunnen verbliven hebben meestal maar 2 volledige badkamers en een apart wc.

    3 2 zitsbanken is heel moeilijk te vinden. Meestal zijn het 2 3 zitsbanken die omgebouwd kunnen worden tot slaapbank.

    Een privezwembad hebben ze bijna allemaal. Een hot tube komt ook vaak voor. Hou er wel rekening mee dat je dan een toeslag moet betalen voor de verwarming van het zwembad.

    Ook zijn er steeds meer internetaansluitingen in de villa's

    In een straal van 30 min van Disney zitten genoeg villa's

    Succes met zoeken.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #275
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Villa Orlando 6 personen gezocht

    Hoi Roos,

    Ik vind deze zelf wel mooi. Veel plezier met zoeken.

    http://www.villas2000.com/frbvo/homes/2368.php

    http://www.orlandovillas.com/Map.aspx

    Als je op het nummertje van de kaart klikt komt vanzelf de Communitie naam te voorschijn.

    Groetjes Pappa
    Laatst gewijzigd door jaap; 20-01-08 om 19:21.

  6. Top | #276
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa Orlando 6 personen gezocht

    http://www.floridathemeparkvilla.com/index.htm

    Wij huurden vorig jaar particulier in Lindfields. Perfecte villa, 4bed/3 bad met ligbaden! Prettig om zaken met de Panullo's te doen, borg wordt onmiddellijk teruggestort. Er staat ook een pc! Er is helaas geen hot tub, maar je kunt niet alles hebben.

    Meestal huren we via AE, nooit problemen gehad!



  7. Top | #277
    Newbie
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    11

    Standaard Re: Villa Orlando 6 personen gezocht

    http://www.justfloridavacations.com/pla.htm
    Mooie villas op 5 min. van Disney
    Succes!
    Groetjes Irma

  8. Top | #278
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Villa locatie

    nee, ik heb een formulier ingevuld op verschillende sites waar ik mijn wensen op kenbaar heb gemaakt, zoals internet, pool en mijn uiterste prijs $ 600 incl. tax excl. pool heat.
    hier kreeg ik veel reacties op, er zijn zoveel aanbieders dat mensen bereid zijn met hun prijs te zakken. misschien ligt het ook wel aan de periode dat wij gaan(juni)
    ik hoef ook geen grote villa ,wij gaan maar met zijn 2tjes.Als de villa er goed uit ziet ben ik niet zo veeleisend.

  9. Top | #279
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Villa in de buurt van Miami

    dit is inderdaad heel lastig te vinden,wij hadden vorig jaar zomer exact hetzelfde probleem.Wij hebben toen gekozen op advies van vele om naar de kant van de golf van Mexico te gaan rondom Naples,beter advies hadden we niet kunnen krijgen,deze zomer zullen we na 2 weken Orlando dooreizen naar Cape Coral om daar ook nog 2 weken te verblijven in een villa.Succes ps je zou eventueel ook kunnen kijken op vrbo.com dit zijn particuliere aanbieder van onder andere villa in en rondom Miami.

  10. Top | #280
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    38

    Standaard Re: Villa Orlando 6 personen gezocht

    Stantonvillas.com ; check ff Legacy. Deze heeft 4 slaapkamers, 3 badkamers (elk met bad en toilet), internet, een mega tv en ga zo nog maar ff door
    Wil je ons volgen? Kijk op http://www.familiekerstens.waarbenjij.nu

    Florida: 2006, 2007, 2008, 2009



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •