Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 37 van de 100 EersteEerste ... 2735363738394787 ... LaatsteLaatste
Resultaten 361 tot 370 van de 1000

Onderwerp: Villa huren: gezocht / ervaringen / vragen (1)

  1. Top | #361
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior

    En dat is nou de reden dat wij particulier huren. Dan weet je precies waar je terecht komt e wat de fasciliteiten van de villa inhouden.

    Ik vindt dat zo'n BS dat ze niet kunnen zeggen welke villa je krijgt. Dat moet toch met de lokale agenten kort te sluiten zijn. Zo lijkt het meer op stopwerk. Er komen wat gasten, welke toko is nog vrij, en daar stoppen we ze in. Mijn mening.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #362
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Villa ervaring : The Manors at West Haven in Davenport

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    hij vertelde mij dat geen van hun villa`s internet heeft
    Inmiddels 4 keer via Hotelbeds gehuurd. Laatste keer wel internet beschikbaar. Ik heb van AE begrepen dat steeds meer particulieren de accomodatie uit oogpunt van concurentie met internet uitrusten, maar dat je er geen aanspraak op kunt maken.

    Goeie tussenoplossing om op kantoor gratis internet beschikbaar te stellen. Tenzij je natuurlijk in Southern Dunes zit........:mrgreen:



  3. Top | #363
    Regelmatige Bezoeker Chris71's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Berichten
    34

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Florida Fun Villa

    Heeft er iemand ervaring met deze villa? www.floridafunvilla.co.uk ?

  4. Top | #364
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    9

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: Disney4Villa's

    Hoi,

    Wij hebben samen met de buren een villa gehuurd in Davenport,Orlando via de firma Disny4villa
    http://disney4villas.com/

    Heeft ieman ervaring met deze firma?
    We liggen op Tuscan Ridge in de periode van 27 dec.2008 tot 15 januari 2009, en maken daarna nog een kleine uitstap naar Memphis-Graceland.

    Tevens willen we een auto huren via Alamo hier in Europa (is schijnbaar beterkoop dan ter plaatse)
    Ik heb een TomTom go910 met kaart van noord-America.
    Voor ons is het een heel avontuur en we vragen ons af het wel slim is om een auto te huren.
    Graag een advies indien mogelijk.
    Alvast bedankt voor reacties.

  5. Top | #365
    Regelmatige Bezoeker mac's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior

    Wij hadden vorig jaar een luxury 3 kamer villa gehuurd.
    We kwamen uit in Davenport ,Westhaven. Het was een luxe villa met alles erop en eraan. In mijn weblog kun je fotos terugvinden.
    http://macinflorida.web-log.nl/

    Wij waren zeer tevreden.:lol:
    Groetjes Mac

    Florida bezocht in: 1992, 2004, 2007, 2008

  6. Top | #366
    Vaste Bezoeker rotarynette's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    87

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior

    Hallo allemaal.
    Wij boeken al zo'n jaar of 10 bij AE.
    Er zit wel wat verschil tussen de villa superior(internet ,dvd speler luxe geluidinstallatie e.d)
    Maar luxury daar vind je de meer een "gewone "tv,geluidinstallatie,veelal geen internet.
    Voor de rest zit alles erop en eraan.
    Wij geven de voorkeur aan Southern Dunes,wat verder van Orlando,maar wel afgesloten terrein,vlakbij supermarkt en leuk uitzicht op golfbaan.
    De villa's via hotelbeds dat is zo'n grote organisatie dat ze niet vtv zeggen waar je zit.
    Laatst hadden wij dit gedaan toen zaten we best ver van alles,dat was Bridgewater crossing in Davenport.
    Dus nu maar weer naar Haines city:Southern Dunes.

  7. Top | #367
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Villa-ervaring gevraagd: Villa American Estates luxury versus superior

    Dit jaar voor het eerst geboekt bij ae op zich prima bevallen, geboekt voor een 3 slaap kamer villa en een grotere gekregen gelegen in het polo park in davenport.
    De villa was alleen erg verouderd en nogal smerig bij aankomst, gelijk gemeld bij hotelbeds, ze zijn zeer behulpzaam, goede service.
    Gisteren net weer geboekt voor de mei vakantie 2009 en weer bij ae, dus kijken waar we nu weer terecht komen.

  8. Top | #368
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    28

    Standaard Villa-ervaring gevraagd: USA Vacation Villa's (OAD Reizen)

    Hallo medeforummers,

    Wij willen een villa gaan boeken via OAD Reizen, in hun gidsen staan de villa's van " USA Vacation Villa's ".
    Is er iemand die hier ervaring mee heeft en deze met ons zou willen delen?


    Alvast bedankt

    Rico

  9. Top | #369
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Lelystad
    Berichten
    189

    Standaard Re: USA Vacation Villa's (OAD Reizen)

    Mag ik vragen waarom je wilt boeken bij een dure reisorganisatie. Er zijn hier veel aanbieders te vinden op het forum waar je offertes bij kunt anavragen, kun je tenminste dingen vergelijken. Wij hebben toen we voor het eerst gingen ook gidsen gehaald maar door tips op o.a. dit forum zijn we daar snel vanaf gestapt

  10. Top | #370
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    28

    Standaard Re: USA Vacation Villa's (OAD Reizen)

    @raygwencaith
    Natuurlijk mag je dat vragen.
    We gaan in maart 2009 naar Florida, ons zoontje is dan pas 2,5 Jaar.
    We willen dan niet voor onverwachte verassingen komen te staan.
    Met zijn tweeen vind ik dat geen probleem, maar met die kleine wel.

    Bovendien geloof ik niet dat ik via andere aanbieders veel goedkoper uit ben.
    Je hebt wel een goedkoper verblijf, maar je betaald de volle mep voor de vlucht.
    Ik wil een rechtstreekse vlucht van Schiphol naar Miami, we willen namelijk ook nog een paar dagen Miami en wat andere plaatsen aandoen.
    We willen eindigen met een weekje Orlando. Liefst in een vila.



    Bedankt voor je reactie



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •