Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 134

Onderwerp: Shopping: Malls & Outlets in Miami

  1. Top | #1

    Standaard Shopping: Malls & Outlets in Miami

    Weet iemand waar ik goed (en goedkoop :) ) kan shoppen in Miami en omgeving? Ik ben niet op zoek naar het designerspul maar meer naar het O'Neill gebeuren.

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Shoppen in Miami en omgeving

    Kijk eens op deze site http://www.sawgrassmillsmall.com/
    Is misschien wat verder weg, maar zeker de moeite waard.

    Groeten
    Knaapje
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:55. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Neede
    Berichten
    11

    Standaard

    Weet iemand een winkel in SoBe of Downtown waar je vlaggen van de VS kan kopen.. Ik moest er laatst eentje meenemen maar kon er niet zo vlug één vinden..

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Ik denk dat je de meeste kans hebt in Bayside, anders heb je een gerede kans bij Walmarkt.
    Zeker kun je ze kopen bij Bass Pro Shops, www.basspro.com, maar dat is een eindje uit de buurt. (Trouwens wel een mooie winkel, waar je wel een paar uurtjes kunt spenderen).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:55. Reden: full quote eruit

  5. Top | #5
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    5

    Standaard Re: Shoppen in Miami en omgeving

    * nieuw * dolphinmall vanaf het vliegveld richting everglades in plaats van southbeach ik geloof de 836 tot het eind en dan borden volgen. Eind 2003 begin 2004 nieuw geopend en speciale kortingen als je aan kunt tonen dat je tourist bent.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:55. Reden: full quote eruit

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Dit is een soortement kruising tussen een mall en een outlet shoppingcenter. Er zitten ook een heel stel bioscopen, een gamecenter waar je online spelletjes kan spelen, een grote sportwinkel, en last but not least een Friday's (vroeger TGIF)

    De mall is omdat ie nog relatief nieuw is vrij rustig en goedkoop.

    Het is trouwens de 836 west, vlak bij de aansluiting op de Interstate
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:56. Reden: samengevoegd

  7. Top | #7

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    De dolphinmall vond ik zelf één van de beste in Miami. Je hebt er meerdere maar één mall hoef je zeker niet te bezoeken. De premium Outlet mall (klinkt leuk maar is het niet).

    Vanuit Maimi is het richting de keys....ofwel vanuit Maimi beach ruim 1 uur rijden en dan kom je in een verlaten mall terecht waarvan 80% van de winkels gesloten is vanwege de teruglopende klandizie. In de foodcort (althans, dat was het ooit), kun je je eten kopen (voorzover je het eten kan noemen), kun je kiezen uit Pizza, pizza of pizza.......

    Sla deze mall gewoon lekker over. Naast de Dolphin mall (ongeveer ,5 mile er vandaan) zit volgens mij ook de Miami international mall. Staat op de kaart aangegeven. Ook dit is een leuke mall.

    Mocht je echt duur willen shoppen....breng dan een bezoekje aan de Bal Harbour shops.

    Succes
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  9. Top | #9
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Als je nog een grote mall zoekt, met veel warenhuizen er om heen kun je ook nog naar de Dadeland Mall, richting Kendall, ongeveer 20 minuten van de Internationall Mall. De Dadeland Mall heeft veel meer keuze.
    Succes, Eric
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 13:56. Reden: full quote eruit

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Duur shoppen maar toch ook leuk en chique is ook de Aventura Mall. Zit ook een grote bioscoop bij.
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •