Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Hotelervaring: San Juan Hotel South Beach, Miami

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Omgeving Alkmaar
    Berichten
    165

    Standaard Hotelervaring: San Juan Hotel South Beach, Miami

    Hallo,

    Heeft er iemand nog in hotel San Juan in Miami Beach gelogeerd en wat zijn de ervaringen?

    Wij hebben voor onze vakantie september 3 hotelovernachtingen via onze touroperator geboekt:roll:

    Bedank!
    Groetjes,
    Susie One

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Heb er verbleven op memorial weekend (24-25-26 mei)
    We waren de enige blanken in het hotel en toe we buiten kwamen hoorde ik one of the brothers zeggen " there's white's in here, man they must be crazy... " dat zegt genoeg, maar het hotel personeel is vriendelijk en behulpzaam ook was er bewaking s'nachts dus geen reden om je zorgen te maken.
    In Miami moet je zowie zo niet rondlopen met je dure horloge of DG handtas ( tenzij het een fake is )
    van het hotel zelf moet je niet veel verwachten. de spleet onder de deur was zo groot de er een kat onder kon. De vloer was verzakt op diverse plaatsen en het tapijt was vuil.
    het uitzicht was een grote airco met een venster die maar 50 cm hoog was.
    Maar we zaten wel op south beach met Lincon road om de hoek en het art deco wijk op wandel afstand, wat doet het ertoe hoe een hotel kamer eruit ziet.
    zoalng je op een goedkope plaats zit op de beste plaats van de stad. De over geburen zijn hotel delano en The rits..
    Parking is er niet, maar 2 straten verder op 16 street zijn er 2 bewaakte parkings waar je 20 dollar voor 24 uur betaald.
    Laatst gewijzigd door shadowgae; 10-06-08 om 13:29. Reden: correctie

  3. Top | #3
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Voor de grap moet je tripadvisor eens lezen (wel altijd met een korreltje zout, net als vakantiereiswijzer). Hebben ze het ook over die spleet onder de deur en dat er een kakerlak of een enorme 'waterbug' naar binnen kwam rennen. Nooit van 'waterbug' gehoord, tot ik even ging googlen.....

    yikes!!!


    Probleem is gewoon, hoe dichter bij South Beach, hoe meer je moet betalen voor een beetje hotel. Dan zit ik liever wat verder weg voor een redelijk bedrag, want de goedkope hotels zijn vaak voor zover ik het lees op tripadvisor of vakantiereiswijzer niet veel soeps, maar nu zeuren natuurlijk veel mensen of dikken ze het aan of zijn het zelfs concurrenten van die hotels die het even op tripadvisor kwakken. Zul je nooit weten. Ik bekijk altijd het gemiddelde van de ervaringen en is dat over het algemeen negatief, dan ga ik er gewoon niet heen, al zegt dat vaak nog niet alles.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Laat je niet afschrikken door het bericht over de enige blanken. Wij arriveerden op 26 mei j.l. in Miami. Wij schrokken ook.Maar na wat info van de bartender bleek dat dit een holiday weekend was voor black College Fraternities. De volgende dag was alles weer normaal. Tips zijn: lekker eten bij cafe Nuvo op Espanola Way. Niet heel goedkoop (alhoewel vergeleken met Nederland) en gewoon een toertje nemen door Miami om een indruk te krijgen.

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    ohnee, waarom zet je dit gruwelijk beeld op het forum ! ik lig in mn bed wat te lezen over mn komende reis en opeens zie ik dit ! hier komen de nachtmerries

  6. Top | #6
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Waterbug is een synoniem voor kakkerlak
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 09:55. Reden: full quote eruit

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric55 Bekijk Berichten
    Maar na wat info van de bartender bleek dat dit een holiday weekend was voor black College Fraternities. De volgende dag was alles weer normaal
    Lees je quote nu eens terug....:-&Je bedoelt het hopelijk niet zo maar het komt wel een beetje kwetsend over. En dat is in 2008 niet normaal[-X[-X



  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    20

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Excuus als het verkeerd geinterpreteerd wordt. Is inderdaad niet de bedoeling. Het is slechts een feit en een verklaring waarom er zoveel afro-Amerikanen in Miami waren. Maar je moet er wel bij geweest zijn om te begrijpen dat dit voor sommige mensen bedreigend kan overkomen. Overigens zelf verder helemaal geen last gehad sávonds op straat.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    Waterbug is een synoniem voor kakkerlak
    Voor jou misschien wel, toch is het een ander beestje. Leeft meer in het water, bijt zn slachtoffer, gooit er wat van zn speeksel in en zuigt 'm dan helemaal leeg. Enige overeenkomst met de kakkerlak is dat ze kunnen vliegen als het moet.

    Maargoed, laat je niet bang maken met dit soort plaatjes, maar met zo'n spleet onder de deur komt het wel eerder binnen. Maar dan nog, overal heb je insecten. Ze gaan en staan waar ze maar willen.

    Die reisverslagen op vakantiereiswijzer.nl en tripadvisor.com neem ik altijd met een korrel zout, maar als het dus echt te vaak negatief is zoals bij een persoonlijke keus van mij (Casablanca on the Ocean), dan wil ik wel ergens anders zitten. Bij mijn reisorganisatie dus ook dat aan laten passen, Casablanca On the Ocean was mij wat té negatief.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: San Juan in Miami

    Het was niet bedreigend, maar we waren wel een lichtpunt op Oceans Ave ... die avond.
    Trouwens er was er wel één die vroeg al ik een probleem had omdat ik naar zijn auto aan het zien was en dat terwijl er enkele andere foto's stonden te nemen. Ik had zelfs geen camera mee.
    Nu Miami is nu ook niet een voorbeeld stad wat veiligheid betreft.
    Wat het Hotel betreft is het wel zo dat er op speciale gelegenheden zoals memorial day en spring break een nacht portier zit die toch probeert alles in goede bannen te leiden door oa geen 'niet gasten' in het Hotel te weren.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-10-08 om 09:56. Reden: full quotes eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •